ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راه حلی که می توانید با آن از بیکاری رهایی پیدا کنید [رپورتاژ آگهی]

بیکاری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اجتماعی در همه کشورهاست. در بسیاری کشورها از جمله ایران، جوانان فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه‌ها با مدارک گوناگون با مشکل عدم یافتن شغل متناسب با مدرک تحصیلی خود روبه‌رو هستند. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیکاری یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اجتماعی در همه کشورهاست. در بسیاری کشورها از جمله ایران، جوانان فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه‌ها با مدارک گوناگون با مشکل عدم یافتن شغل متناسب با مدرک تحصیلی خود روبه‌رو هستند. از طرفی کارفرمایان و کارآفرینان نیز همواره از عدم وجود نیروی کار توانمند در جامعه ابراز نارضایتی می‌کنند.

ریشه تمام این مشکلات، عدم وجود مهارت لازم در نیروی کار جامعه است. برای حل این مشکل موسسات آموزشی تحت عناوین متفاوت در شهرها آغاز به کار کرده‌ و با آموزش مهارت‌های مختلف به افراد، آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنند. متاسفانه گذراندن دوره‌های آموزشی در این موسسات افراد را با مشکلاتی از قبیل موارد زیر روبه‌رو می‌کند:

  • نیاز به حضور فیزیکی در محل آموزش
  • عدم وجود آموزشی خاص در همه آموزشگاه‌ها
  • صرف هزینه‌های بالا به منظور ثبت‌نام در دوره‌ها
  • محدود بودن انتخاب‌ها در دوره‌های آموزشی و اساتید آن‌ها
  • مشخص نبودن کیفیت آموزش برای افراد قبل از ثبت‌نام
  • صرف زمان زیاد به منظور رفت و آمد

اما این مشکلات با توسعه تکنولوژی و توسط سامانه‌های آموزش الکترونیکی در جهان به کلی برطرف شده‌اند. در ایران نیز به تازگی سامانه آموزش الکترونیکی وداس، با تمرکز بر آموزش‌های مهارت محور در طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها آغاز به کار کرده است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت (www.vedas.ir) ، از میان تعداد زیادی دوره‌های آموزشی موجود در سامانه، دوره‌ی مورد نیاز خود را انتخاب و با پرداخت کمترین قیمت‌ ممکن خریداری نمایید. همچنین می‌توانید از تعداد زیادی دوره‌ی رایگان موجود در وداس نیز بهره‌مند شوید.

کسب درآمد از وداس

هر کسی از هر نقطه‌ای از کشور می‌تواند از طریق وداس کسب درآمد کند. از آنجا که وداس بازار آموزش الکترونیکی است، افراد در صورت داشتن مهارت، می‌توانند مهارت خود را در قالب یکی از فرمت‌های ویدئو، صوت، کتاب و بسته‌ی‌ آموزشی از طریق وداس به فروش برسانند. دوره‌های قابل ارائه در وداس در حال حاضر می‌توانند در یکی از دسته‌بندی‌های نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، سلامت و تغذیه، هنر زندگی و توسعه فردی، دبیرستان و کنکور، هنر و خلاقیت، مدیریت و کسب‌وکار قرار گیرند. برای گرفتن راهنمایی از کارشناسان پروژه وداس، تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • sorush33
    sorush33 | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    این همه کاربر فیک با اسم های عجیب و غریب اومدن زیر همچین پستی تقریبن در زمان کوتاهی کامنت گذاشتن
    اصلن هم معلوم نیست برای تبلیغات بیشتر این کار رو انجام دادن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی