ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رویداد تجاری سازی پله [رپورتاژ آگهی]

براي اولين بار در ايران رويدادي براي سرمايه گذاري روي استارت آپ ها و كسب وكارهاي اینترنتي و محصولات و اختراعات خلاقانه. بسیاری از استارت آپ ها ، محصولات نو آورانه، اختراعات، كسب كارهاي جديد وغيره كه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای اولین بار در ایران رویدادی برای سرمایه گذاری روی استارت آپ ها و کسب وکارهای اینترنتی و محصولات و اختراعات خلاقانه.

بسیاری از استارت آپ ها ، محصولات نو آورانه، اختراعات، کسب کارهای جدید وغیره که ساخته ذهن خلاق جوانان ایرانی هستند، در حال حاضر برای رشد سریع و تجاری سازی نیاز به هدایت و سرمایه گذاری دارند.

رویداد پله محلی است که شما می توانید ایده ها و محصولات خود را (در زمینه های مختلف کسب و کار اینترنتی ، اپلیکیشن ، بازی های رایانه ای (موبایل)، دستگاهای الکترونیکی ، کشاورزی ، مکانیک ، پزشکی و غیره) درمقابل جمع کثیری از سرمایه گذاران ارائه دهید و سرمایه لازم جهت توسعه و تجاری سازی را دریافت نمایید.

پس از ثبت نام اولیه شما در وب سایت رویداد www.pelleh.co استارت آپ یامحصول شما در صورت نزدیک بودن به استانداردهای لازم توسط داوران تایید اولیه خواهد شد و سپس در پنل کاربری شما زمان مصاحبه حضوری به شما اعلام خواهد شد که البته، متصدیان مربوطه نیز جهت راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که پس از مصاحبه ، کارشناسان تیم برگزاری ایده و محصول شما را تایید کنند، شما به مرحله تایید نهایی خواهید رفت ،که در روز ٢۶ و ٢٧ مرداد با منتورها و مربیان، و اتاق فکر رویداد پله ، شما را در آماده سازی بیزنس پلان ، نحوه ارائه و سایر موارد یاری می نمایند و در صورت نیاز آموزشهای لازم را به شما خواهند داد که در روز ٢٨ مرداد بهترین بازخورد را از ارائه محصول خود در جمع سرمایه گذاران داشته باشید.

علاوه بر دریافت سرمایه مورد نیاز شرکت کنندگان، به کلیه محصولات وافراد راه یافته به مرحله نهایی تندیس و گواهینامه بین المللی اعطا خواهد شد، قابل ذکر است که طی این چند روز محل اقامت شما سوئیتهای ساحلی دهکده ساحلی انزلی هستند، که آب و هوا ،زیبایی و طبیعت این منطقه به شرکت کنندگان در این رویداد کمک میکند که با انرژی و شادابی بیشتری جهت حضور در روز رویداد آماده شوند.

رزرو سوئیت برای شرکت کنندگان رویداد پله به ازای هر نفر هرشب پنجاه هزار تومان تومان است که نصف این مبلغ توسط مجری رویداد پرداخت میشود و شما نصفه دیگر یعنی بیست وپنج هزار تومان را به ازای هر شب پرداخت خواهید کرد و در مجموع جهت اقامت در سوئیتهای ساحلی دهکده ساحلی برای سه شب مبلغ هفتادو پنج هزارتومان خواهید پرداخت.

رویداد پله: 

منطقه آزاد انزلی، بنیاد ملی نخبگان، پارک علم و فناوری ، مجتمع آموزشی پل گیلان و نیز سازمانهایی دیگر ما را در این رویداد یاری مینمایند،

مسولیت اجتماعی :

درآمدهای حاصله از این رویداد شامل کمک های مالی حامیان و ... در روز رویداد به موسسه خیریه آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت تقدیم خواهد شد.

جهت ثبت نام لطفا به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

www.pelleh.co

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arash_rasoulzadeh
    arash_rasoulzadeh | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    حتما میرم این رویداد رو به نظر فوق العاده میاد.

مطالب پیشنهادی