ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فودکورتی به پهنای یک شهر [رپورتاژ آگهی]

همه ما کم و بیش با واژه فودکورت آشنا هستیم، همان سالن های بزرگی که سرتاسر آن پر است از رستوران های مختلف که در آنها انواع غذاهای سنتی و فست فود به صورت سلف ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه ما کم و بیش با واژه فودکورت آشنا هستیم، همان سالن های بزرگی که سرتاسر آن پر است از رستوران های مختلف که در آنها انواع غذاهای سنتی و فست فود به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و مزیت آن سیر در دنیای انواع غذاها و انتخاب سریع غذای مورد نظر است.

حال تصور کنید که انتخاب های شما فقط به یک سالن با 10 یا 20 رستوران محدود نشود و تمام شهر تهران با توجه به منطقه‌ای که در آن هستید مانند یک منوی غذا در دستان شما باشد. دیگر انتخاب غذا به داشتن یا نداشتن منوی رستوران محدود نمی شود و یا انتخاب رستوران به برخورد خوب یا بد پذیرش رستوران ها بستگی ندارد. اینکه انتخاب کنید برای خانواده یا دوستان خود غذای سنتی بگیرید یا رژیمی و یا فست فود، انتخاب با شماست.

احتمالا تا اینجای مطلب اگر از مشتریان این فودکورت آنلاین بوده باشید، حدس هایی در مورد اسم آن زده‌اید و اگر هم تا کنون با آن آشنا نبوده اید می‌خواهید نام آن را بدانید.

ریحون، کسب و کار نوپا و آنلاینی که با همت تیمی از جوانان ایرانی تاسیس شده و بیش از 1 سال از فعالیت آن می گذرد توانسته فرآیند انتخاب و سفارش غذا را برای ایرانی ها متحول کرده و بسیاری از چالش ها و دغدغه هایی که هنگام سفارش غذا داشتید را برطرف نماید.

ریحون محدود به ویژگی‌هایی مانند عکس غذا و توضیحات منو رستوران نمی‌شود، بلکه تمرکز تیم ریحون بر تغییر شیوه زندگی مردم از سنتی به دیجیتال و ارائه انتخاب‌های هوشمند به کاربران خود است. به عنوان مثال هر رستوران دارای رتبه بندی است که این رتبه‌ها بر اساس نحوه سرویس دهی هر رستوران توسط خود تیم ریحون امتیازبندی شده است.

1

اخیرا ریحون، برای بالا بردن رضایت مشتریان خود کمپینی به راه انداخته است که برای مدتی محدود تمام غذاها و رستوران‌های آن شامل تحویل رایگان درب محل است. برای بهره‌ مندی از این فرصت و آشنایی با ریحون به سایت آن www.reyhoon.com سر بزنید.

2

کار با سرویس ریحون بسیار آسان است، به سایت ریحون به آدرس www.reyhoon.com وارد شوید. در صفحه اصلی سایت، با وارد کردن محله‌ی خود، رستوران‌های اطرافتان را مشاهده و بررسی کنید. سپس از هر رستورانی که دوست دارید، غذای خود را انتخاب کرده و بر روی ثبت سفارش کلیک کنید. در مرحله بعد آدرسی را که قصد تحویل غذا را دارید ویرایش کرده و دکمه نوع پرداخت را کلیک کنید. در مرحله پرداخت، یکی از روش‌های «پرداخت از طریق حساب کاربری» و یا «پرداخت آنلاین» را انتخاب نموده و در آخر، سفارش خود را تایید و پرداخت نمایید و منتظر دریافت غذای خود باشید.

3

4

5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • daniall
    daniall | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    سرویس خوبی داره مخصوصا دلیوری نون اول صبح :D

  • Leto
    Leto | ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

    انصافا بهترینن با کلی نوآوری که بقیه فقط ازشون کپی میکنن

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

    میشه بگید تقریبا چقدر طول میکشه تا غذا به دستمون برسه؟

  • امید
    امید | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    بدترین تجربه‌ی سفارش آنلاین غذای عمرم با همین سایت بود. هرگز دیگه ازش خرید نمیکنم

    • ali pamenary
      ali pamenary | ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

      منم همین طور

مطالب پیشنهادی