ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ساعت هوشمند نامبروان +D5: گرد و زیبا [رپورتاژ آگهی]

ساعت یکی از آن دست وسایلی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین خاطر، مدل‌های هوشمند آن توانسته است تا طرفداران زیادی در بازار پیدا کند. یکی از سازندگان به نام چینی که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ساعت یکی از آن دست وسایلی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین خاطر، مدل‌های هوشمند آن توانسته است تا طرفداران زیادی در بازار پیدا کند.

یکی از سازندگان به نام چینی که به تولید اسمارت واچ‌های مقرون به صرفه مشهور است، نامبروان نام دارد. پیش از این برخی از محصولات این کمپانی همچون D6 را معرفی کرده بودیم و حال قصد داریم تا به سراغ یک ساعت هوشمند زیبا و کامل با نام D5 پلاس برویم که از مشخصاتی عالی به همراه قیمتی مقرون به‌ صرفه بهره می‌گیرد.

محصول نامبروان از یک نمایشگر کاملا گرد با سایز مناسب ۱.۳ اینچی و وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره می‌ گیرد که به لطف استفاده از فناوری IPS، در تمام زوایا خوانایی بسیار خوبی داشته و در زیر نور آفتاب نیز می‌ توانید به‌ راحتی با آن کار کنید.

بایستی طراحی این اسمارت واچ را ستود، جایی که بدنه فلزی و بسیار خوش ساخت در کنار بند چرمی، از آن یک کالای لوکس و زیبا ساخته است. همچنین یک کلید فیزیکی گرد در سمت راست، به شما برای ارتباط سریع‌تر با محصول کمک بیشتری می‌کند.

NO.1 D5+-

D5 پلاس مجهز به سیستم عامل اندروید، نسخه ۵.۱ است و توانایی همسان شدن با محصولات اندرویدی و iOS را نیز به‌خوبی داراست. به لطف وجود این سیستم عامل، توانایی نصب اپلیکیشن‌ های زیاد و کاربردی بر روی دستگاه وجود دارد و حضور پردازنده ۴ هسته‌ ای مدیا تک در کنار ۱ گیگابایت رم، آن را تبدیل به یکی از قدرتمندترین ساعت‌ های هوشمند بازار کرده است.

برای آنکه شما صاحب یک اسمارت واچ کامل باشید، علاوه بر سخت‌ افزار قوی، نیاز به امکانات جانبی زیادی نیز دارید که نامبروان در این قسمت برای محصولش سنگ تمام گذاشته است. در D5+ شما قادر هستید علاوه بر ارتباط با تلفن همراه، از یک سیم‌کارت مجزا نیز بهره بگیرید و به لطف همین قابلیت، با سرعت بالای 3G به اینترنت نیز متصل شوید.

این ساعت هوشمند از بلوتوث نسخه ۴ پشتیبانی می‌کند و دارای چیپ اختصاصی GPS بوده که بدین خاطر موقعیت‌ تان را در هر کجای کره زمین به‌ راحتی شناسایی خواهد کرد.

همچنین اگر از علاقه‌ مندان به ورزش هستید، با استفاده از سنسور نسل دوم برای مانیتور ضربان قلب در کنار گام شمار و کالری سنج، می‌ توانید یک دستیار بسیار عالی در این زمینه برای خودتان داشته باشید.

NO.1 D5+.

از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند بایستی به حافظه داخلی ۸ گیگابایتی در کنار استفاده از لایسنس IP65 و همچنین باتری پرتوان ۴۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

محصول جدید شرکت نامبروان، از طریق فروشگاه‌های آنلاین (این لینک) و ارسال رایگان به کشورمان قابل تهیه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • POYA
    POYA | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    شرمنده بخاطر لحنم . ولی یا من خرم نمیفهمم یا رپورتاژ اگهی یه معنی دیگه ای میده؟

  • کامران منطق
    کامران منطق | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    الان گیر اس2 نهصد هزارتومن هست اون خیلی بهتره

  • کامران منطق
    کامران منطق | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی هم گرون 167 دلار؟؟

  • مجتبی
    مجتبی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    سلام
    حدود دو ماه قبل که معرفی این ساعت را در دیجیاتو با مبلغ اولیه 20 دلار دیدم،تصمیم گرفتم که بخرمش.اما به هر کجا رفتم اطلاعاتی ازش نداشتند.
    اگر امکانش هست قیمت نهایی ساعت را بفرمایید.در ضمن ایا دسترسی راحت تری نسبت به خرید از سایتی که معرفی کردید وجود داره یا خیر.ممنون.
    پیشاپیش از زحماتی که برای اطلاع رسانی در دیجاتو میکشید

  • mohsen8
    mohsen8 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    کسی میدونه نحو سفارش و پرداخت از این سایت چطور کلا؟ سایت گیر بست

مطالب پیشنهادی