ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با خرید هاست مطمئن صاحب یک وب سایت پردرآمد خواهید شد [رپورتاژ آگهی]

اگر شما هم تا به حال تصمیم به راه اندازی وب سایت گرفته باشید حتما با شرکت های زیادی در این زمینه مواجه شده اید، در این میان میزبان فا با شعار خرید هاست مطمئن، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما هم تا به حال تصمیم به راه اندازی وب سایت گرفته باشید حتما با شرکت های زیادی در این زمینه مواجه شده اید، در این میان میزبان فا با شعار خرید هاست مطمئن، در این عرصه نوآوری به خرج داده است و در پی خلق یک تجربه لذت بخش برای آن دسته از افرادی است که تصمیم دارند وارد حیطه تجارت الکترونیک شوند و کسب و کار اینترنتی خود را بنا کنند و به طیف بیشتری از کاربران در سرتاسر جهان خدمات دهند و به این واسطه به سودآوری عظیمی دست یابند.

میزبان فا، میزبان مطمئن ایده های آنلاین است و معتقد است در شرایط فعلی کسب و کار اگر یک استارت آپ بخواهد وارد عرصه تجارت آنلاین شود همواره هاست های صد مگابایتی و حتی یک گیگابایتی نمی تواند پاسخگوی نیاز های یک وب سایت رو به رشد باشد و استفاده از این هاست ها همواره باعث اختلال در عملکرد کسب و کار های اینترنتی شده است.

در شرایطی که معمولا شرکت های ارائه دهنده خدمات راه اندازی وب سایت در ایران به مشتریانشان هاست های صد مگابایتی و پانصد مگابایتی ارائه می دهند، میزبان فا سرویس های خود را با فضای بیش از 10 گیگابایت و پهنای باند بیش از 200 گیگابایت ارائه می دهد و شرایطی را مهیا نموده است که مدیران وب سایت ها بدون هیچ نگرانی از پرشدن فضای هاست یا اتمام پهنای باند، قادر باشند به رشد وب سایت خود فکر کنند و ایده ها و استراتژی های جدیدی را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنند.

یکی دیگر از دغدغه های مدیران سایت ها پس از خرید هاست و دامنه طراحی یک سایت زیبا و کارآمد است و هنگامی که مدیران سایت ها به شرکت های طراحی سایت مراجعه می کنند همواره با هزینه های بسیار سنگین طراحی سایت مواجه می شود که باعث می شود اکثرا در این مرحله از راه اندازی سایت منصرف شوند.

میزبان فا این مشکل را نیز برای کاربران خود برطرف ساخته است و وب سایت های بسیار زیبا و از پیش ساخته ای را برای کاربرانش طراحی کرده است که هر کدام از این وب سایت های آماده را که مشتری انتخاب کند بر روی هاست و دامنه مشتری نصب می شود و مدیران سایت ها می توانند به کنترل پنل فارسی تنظیمات این سایت های از پیش ساخته دسترسی داشته باشند و بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی، وب سایت خود را اختصاصی سازی کنند.

(بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا دمو کامل هر کدام از این قالب ها را به صورت مستقیم مشاهده کنید)

قالب های وردپرس

میزبان فا بر روی تمام سرویس های خود، دامنه های رایگان .ir و .com هدیه می دهد و این باعث شده که دیگر نیاز نباشد کاربران هزینه های سنگینی را برای ثبت این نوع دامنه ها بپردازند، البته میزبان فا به این هم اکتفا نکرده است و یک سیستم آموزشی ویدئویی برای کاربرانش تدارک دیده است، در این آموزش های منظم و طبقه بندی شده میزبان فا سعی کرده است مشتریان را قبل از خرید هاست و راه اندازی سایت با تمام مسائل راه اندازی یک وب سایت آشنا کند، تا پس از بدست آوردن آگاهی کامل در این زمینه، مشتریان قادر به خرید سرویس و راه اندازی سایت باشند، در این ویدئو ها میزبان فا به آقای رایان آموزش می دهد که چگونه به ساده ترین شکل ممکن وب سایت خود را راه اندازی و تجارت خود راجهانی کند.

(بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا مجموعه آموزش‌های ویدیویی داستان های آقای رایان را به صورت رایگان مشاهده کنید)

 داستان های آقای رایان

اگر با هزینه های سنگین راه اندازی سایت مشکل دارید نگران نباشید! میزبان فا این مشکل را نیز برطرف کرده است و برای اولین بار در کشور سرویس های خود را به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه هم ارائه می دهد تا مدیران سایت ها قادر باشند با صرف هزینه اندک در ابتدا وب سایت خود را راه اندازی کنند و هزینه های آن را در پایان هر دوره پرداخت کنند، میزبان فا در تمام مراحل راه اندازی وب سایت با شما همراه است و می توانید از پشتیبانی 24 ساعته این شرکت در هر لحظه از شبانه روز استفاده کنید.

در میزبان فا شما فقط صاحب یک سایت نمی شوید، بلکه صاحب یک تجارت کامل می شوید.

14
خرید هاست از میزبان فا
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • farazsms.com
    farazsms.com | ۸ خرداد ۱۳۹۷

    به نظر من کیفیت میزبانفا واقعا پایین است ، برخورد میزبانفا ( اقای یزدانی ) بسیار غیر حرفه ای است.
    اکثر حرفهاشون واقعی نیست ، نوشته شده گارانتی بازگشت وجه ، برای تست یک هاست ارزون بگیرید ، خودتون به صداقت این شرکت پی ببرید.
    پول من رو که ندادن از طریق اینماد اقدام کردم.
    رفتارشون با مشتری طوری هست که انگار مشتری نیازمند کار با میزبانفا است یکی نیست بگه اخه مگه هاستیتگ تو ایران فقط تو یکی هستی که اینقدر کلاس میزاری.
    قبل از اینکه هاست بخرید خیلی خیلی باشخصیت برخورد میکنند اما بعد از خرید هاست رفتارشون کلا عوض میشه
    من 7 رسال است در حوزه وب کار کردم نت افراز ، هاست دی ال ، میهن وب هاست همه عالی بودن شاید خواسته های من رو براورده نکرده باشن اما از نظر برخورد ، پاسخگویی و شخصیت عالی بودن اما میزبان فا متاسفانه خیر
    نماد بی صداقی و دروگویی هست...
    اگر کسی اطلاعات بیشتر خواست پیام بده اسکریت شات تیکت ها رو بزارم برخودشون رو متوجه بشید
    یک موردی دیگه هم هست بعد که هاست میخرید یک سری تغییرات روی سایت شما انجام میدهند هر جا بروید ارور میدهد سایتتون به این مورد هم دقت داشته باشید من که مجبور شدم به یک برنامه نویس پول بدم تغییرات انها را درست کند

  • persian-hacking
    persian-hacking | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    این روزا هرکی با مامانش قهر میکنه میاد هاستینگ میزنه ? ? ?

    • sadeghi
      sadeghi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

      هاست داریم تا هاستینگ، من خودم میزبا‌فا استفاده می‌کنم تو این چهار ساله بهترین میزبانی بوده و هست؛ بیشتر از ۸ تا فکر کنم میزبانی عوض کردم.

مطالب پیشنهادی