ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

22% تخفیف آموزشگاه مهندسی کندو بمناسبت بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ [رپورتاژ آگهی]

آموزشگاه مهندسی کندو بعنوان یکی از قطب های آموزش و توسعه علوم IT و شبکه کشور، منوال سال های پیشین در نمایشگاه الکامپ امسال نیز که از 25 تا 28 آذرماه برگزار می گردد حضوری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آموزشگاه مهندسی کندو بعنوان یکی از قطب های آموزش و توسعه علوم IT و شبکه کشور، منوال سال های پیشین در نمایشگاه الکامپ امسال نیز که از 25 تا 28 آذرماه برگزار می گردد حضوری پررنگ و شایان توجه خواهد داشت. این موسسه که همواره یکی از موفق ترین آموزشگاه ها در زمینه آموزش سیسکو و مایکروسافت و سایر علوم شبکه در سال های اخیر بوده،  عنوان برترین آموزشگاه IT کشور در سالهای 93 و 94 را نیز یدک می کشد.

به گزارش روابط عمومی این موسسه، آموزشگاه کندو امسال نیز در سالن 41 نمایشگاه بین المللی تهران حضور خواهد داشت و درنظر دارد برنامه های متنوعی را در نمایشگاه الکامپ ارائه دهد که به قسمت هایی از آن اشاره می کنیم:

  • معرفی و مشاوره خدمات آموزش سازمانی در نمایشگاه امسال یکی از اصلی ترین برنامه های آموزشگاه است، سال هاست که دپارتمان آموزش سازمانی کندو با هدف ارائه مشاوره و خدمات مناسب آموزشی به کلیه سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در سراسر کشور مشغول فعالیت است و تا امروز با بیش از 1500 سازمان و شرکت همکاری های مختلف و متنوع آموزشی داشته و خوشبختانه این همکاری ها در سال های اخیر به شدت افزایش و گسترش یافته است. الکامپ امسال فرصت مغتنمی است تا مدیران شرکت ها با حضور در غرفه کندو از امکان پیش آمده برای نیازسنجی علمی و گرفتن مشاوره های مناسب و هدفمند با استفاده از توانایی و تجربه کارشناسان آموزش سازمانی این مجموعه بهره مند گردند.
  • ارتباط رو در رو با مشاوران و کارشناسان آموزش عمومی امکان دیگری است که در ایام الکامپ در اختیار مراجعین به نمایشگاه است. برای اطلاع از دوره های آموزشی IT و دوره های خصوصی و دریافت هرگونه مشاوره و درمیان گذاشتن سوالات، دانشجویان و مراجعین می توانند با حضور در غرفه آموزشگاه از این امکان استفاده نمایند.
  • دپارتمان پروژه های کندو که شرکتی توانمند، باتجربه، متخصص و دارای رزومه قدرتمند در ارائه خدمات و اجرای پروژه های تخصصی است، آماده است تا در نمایشگاه الکامپ امسال به مشتریان عزیز خدمات مشاوره ای و برنامه ارائه داده و با نیاز سنجی شرکت ها و سازمان ها راهکار جامعی برای کسب و کار مشتریان تعریف نموده و به آنها پیشنهاد دهد و در اجرای آن از متخصصان نمونه در هرقسمت استفاده نماید.
  • ارائه تخفیفات ویژه جهت ثبت نام در دوره های آموزشی و خصوصاً کمپهای نوروزی: کندو برای هفتمین سال متوالی، امسال نیز قصد دارد تا کمپ های آموزشی فشرده ی نوروزی را در ایام عید 96 برگزار نماید. این کمپ ها برای افرادی که مشغله بالای کاری و بعد مسافت به آن ها اجازه حضور در دوره های آموزشی عادی را نمی دهد بسیارمفید و مناسب است و می توانند با استفاده از تعطیلات ایام نوروز در این دوره ها که درمحیطی شاد و نوروزی و با کیفیت بسیار عالی برگزار می شود شرکت نمایند. علاقه مندان به حضور در این کمپ ها، برای آگاهی از برنامه ی برگزاری، ثبت نام و همچنین بهره مندی از تخفیفات ویژه می توانند به غرفه آموزشگاه مهندسی کندو در نمایشگاه الکامپ مراجعه گردد.
  • در این ایام جشنواره و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها تخفیف 22 درصدی به مناسبت برگزاری بیست و دومین نمایشگاه الکامپ است که از تاریخ 9 تا 29 آذرماه قابل استفاده است. مشاوران و کارشناسان کندو برای ارائه این تخفیفات و سوالات مطروحه در این زمینه در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.
  • از آنجایی که امکان برگزاری کلیه آزمونهای بین المللی IT برای اولین بار در ایران، زیر نظر آموزشگاه مهندسی کندو بوجود آمده است متقاضیان می توانند با حضور در نمایشگاه امسال از جزئیات آن باخبر گردند. آموزشگاه کندو به قولی که حدود۶ ماه پیش در مورد برگزاری تمامی آزمون‌های سیسکو و مایکروسافت در ایران داده بود عمل کرده و امروز این وعده محقق شده است. آموزشگاه مهندسی کندو، امروز قابلیت برگزاری تمامی آزمون‌ها و مباحث آموزشی مایکروسافت (MCTS ،MCSA ، MCSE ) و کلیه آزمون‌های سیسکو (CCNA، CCNP ،CCIE) را در داخل مجموعه خود دارد. همچنین آزمون‌های لینوکس، VMware  و حتی شرایط برگزاری آزمون زبان PTE که معادل مدارک IELTS و TOEFL است را دارا بوده که مورد پذیرش همه کشورهاست. این آزمون‌ها مباحث برنامه نویسی و دیتا بیس، SQL را نیز شامل می‌شود.

به پاس قددرانی از عزیزان همراه کندو در نمایشگاه الکامپ، کندو درنظر دارد به قید قرعه چندین دستگاه تبلت را به رسم یاد بود به قید قرعه تقدیم نماید.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره های 43812 و 66176517 تماس گرفته و یا به وبسایت www.CanDo1.com یا کانال تلگرام https://telegram.me/cando_ac مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از 25 الی 28 آذرماه 95 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد و امکان بازدید عموم همه روزه از ساعت 9 الی 17 فراهم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی