ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه ماندگار24 راه اندازی شد [رپورتاژ آگهی]

شرکت تعالی تجارت ماندگار به عنوان یک سوپرمارکت دیجیتال با در اختیار داشتن بیش از 500 همکار فروش در کشور، وظیفه تامین همه نیازهای سخت‌افزاری مشتریان در کل گستره جغرافیایی کشور را برعهده دارد. شرکت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت تعالی تجارت ماندگار به عنوان یک سوپرمارکت دیجیتال با در اختیار داشتن بیش از 500 همکار فروش در کشور، وظیفه تامین همه نیازهای سخت‌افزاری مشتریان در کل گستره جغرافیایی کشور را برعهده دارد. شرکت تعالی تجارت ماندگار با ارائه سبد کاملی از محصولات و خدمات حوزه سخت افزار علاوه بر تامین نیازمندی‌های محصولی مشتریان، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه آنان نیز شده است. هم اکنون، شرکت تعالی تجارت ماندگار با تکیه بر سال‌ها تجربه در حوزه IT توانسته نام خود را به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات، ماندگار کند. فراهم آوردن شرایطی که مشتریان بتوانند همه نیازهای خود را با حداکثر کیفیت و اطمینان برآورده کنند یکی از اهداف اصلی تعالی تجارت ماندگار است. اخذ استانداردهای جهانی مدیریت کیفیت و مجوزهای متعدد دیگر، نمونه ای از تلاش این بنگاه برای ارتقای کیفیت بوده است.

تجارت ماندگار به عنوان یک سوپر مارکت دیجیتال :

محدودیت‌های زمانی و تخصصی از یکسو و تنوع برندها در بازار سخت‌افزار از سوی دیگر، تشخیص بهترین و با کیفیت‌ترین‌ها را بسیار مشکل کرده است، تجارت ماندگار با شعار فراهم آوردن یک سوپر مارکت دیجیتال واقعی در کنار ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره‌های مختلف تخصصی، خرید را برای همه آسان کرده است. در سوپرمارکت دیجیتال ماندگار محصولات مختلف در طیف گسترده تجهیزات کامپیوتری و ارتباطی عرضه می‌شود. از محصولات سخت‌افزاری کوچک تا پکیج‌های جامع و کامل کامپیوتری را می توان در این سوپرمارکت یافت. محصولاتی که قطعا خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را به صورت عمده و خرده در سطوح مختلف فراهم می‌آورد.

فروش اقساطی ویژه آسان خرید :

تجارت ماندگار با هدف ارائه خدمات متنوع و جلب رضابت مشتری اقدام به فروش اقساطی محصولات دیجیتال از طریق سرویس آسان خرید بانک تجارت می نماید. به همین منظور مشتریان گرامی می توانند از طریق مراجعه حضوری به آدرس "تهران ، خیابان ولیعصر، بالاتـر از چهار راه طالـقانی، کـوچه گـیلان، ساختمان گیلان، پلاک 8، واحد 8" و یا تماس با شماره 82495-021 داخلی 205 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند. لازم به ذکر است فروش اقساطی شامل تمامی محصولات دیجیتال از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ، پرینتر، دوربین، شبکه، جانبی، کامپیوتر و غیره میباشد و کاربران با هیچگونه محدودیتی در تنوع محصولات روبرو نمی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • میثم
    میثم | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    دیجیاتو حیا کن . کامنت رو نمایان کن

  • محمد قویدست
    محمد قویدست | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    دوستان آدرس سایت همونه که آقا حسام گفت یعنی http://mandegar24.com
    در ضمن فکر میکنم بخش خرید به صورت اقصاط و همکاری با سیستم پرداختی یکی از بانک های معتبر قدم رو به جلویی برای یک فروشگاه اینترنتی باشه.
    شاید الان در حد دیجیکالا و یا چاره و نباشه اما بازم مزیتی که داره ارائه به صورت قسطی هست و محصولاتی مثل آیفون بدون گارانتی هم عرضه میشن تا پول خدماتی که ارائه نمیشه رو ندیم.

    • محمد قویدست
      محمد قویدست | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

      اقساط* ‎:|‎ ویندوزفون است دیگر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی