ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

انتشار بازی شوتر آنلاین زولا به صورت رایگان در ایران [رپورتاژ آگهی]

استودیو بازی سازی سورنا با همکاری مجموعه شاتل لند، بازی شوتر آنلاین زولا Zula را به صورت انحصاری از طریق فروشگاه دیجیتالی بازی آنلاین سرگرمی، و به صورت رایگان در ایران منتشر کرد. به گزارش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استودیو بازی سازی سورنا با همکاری مجموعه شاتل لند، بازی شوتر آنلاین زولا Zula را به صورت انحصاری از طریق فروشگاه دیجیتالی بازی آنلاین سرگرمی، و به صورت رایگان در ایران منتشر کرد.

به گزارش استودیو سورنا، این بازی در سبک شوتر اول شخص است و مراحل متنوعی برای مود های مختلف دارد، این بازی مانند بازی های اول شخص استاندارد بین المللی دارای مود های مختلف مانند: بازی با شات گان، بازی با تفنگ دوربین دار، بازی با چاقو، بازی کشت و کشتار، بازی تصاحب پرچم، فعال کردن بمب و غیره است.

شما را دعوت به تماشای اولین تریلر رسمی بازی زولا می کنیم:

این بازی برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و با ویندوز نسخه 7 به بالا سازگاری کامل دارد. سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی، یک سیستم معمولی است که در اکثر خانه ها پیدا می شود، پس زیاد نگران سخت افزار گران قیمت نباشید، بازی به راحتی با کارت گرافیک های سری 7000 و سی پی یو های دو هسته ای معمولی اجرا می شود. و شما به راحتی با اینترنت 256 هم می توانید این بازی را به بدون لگ (وقفه) انجام بدهید.

شما در این بازی در قالب دو تیم می توانید بازی کنید، تیم تبهکاران و گروه ضربت، که هر تیم شخصیت های متنوع خود را دارد و شما می توانید با ورود به اتاق های مختلف بازی، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با توجه به مود انتخاب شده توسط شما، هدف تیمی یا فردی خود را در هر مرحله دنبال کنید.

با توجه به اینکه اکثر مود های بازی زولا به صورت تیمی هستند، شما بعد از مدتی می توانید گروه رسمی خودتان را تشکیل دهید و در این گروه نماد و اسم خودتان را داشته باشید و به همراه اعضا گروه برای بالا بردن رتبه و امتیاز خود با گروه های مختلف دیگر رقابت کنید.

در بازی زولا، شما می توانید اسلحه ها و متعلقات درون بازی را به طور کامل سفارشی کنید، به طور مثال برای اسلحه کلاشینکف خود صدا خفه کن نصب کنید و یا رنگ اسلحه را تغییر دهید و یا مگسک و ادوات دیگر را به اسلحه خود اضافه کنید.

از دیگر مشخصه های مهم این بازی، اجرای روان آن بر روی بستر اینترنت ایران است، این بازی برای اینترنت های سرعت پایین طراحی شده است و کاربران در سراسر کشور می تواند با کمترین سرعت اینترنت نیز این بازی را به راحتی انجام دهند. و با توجه به اینکه سرورهای این بازی در دیتا سنترهای مختلف در سراسر کشور پخش شده اند، بازی بدون هیچ لگی (تاخیری) اجرا می شود.

شما می توانید بازی زولا را به صورت رایگان از این لینک دانلود کنید.

بازی شوتر آنلاین زولا برای تمام بازیکنان به صورت رایگان عرضه می شود و کاربران در صورت نیاز به سفارشی کردن اسلحه ها می توانند با کارت شتاب خود درون بازی طلا خرید نمایند.

با همکاری خوب مجموعه شاتل و مخابرات، از این پس کاربران این دو شرکت خدمات دهنده اینترنتی می توانند بازی را بدون مصرف شدن حجم اینترنت دانلود نمایند. (کاربران این شرکتها،  اگر بازی را دانلود کنند، هیچ حجمی از آنها کم نخواهد شد). برای استفاده از این طرح تشویقی لطفاً به سایت رسمی بازی شوتر آنلاین زولا مراجعه کنید.

همانطور که گفته شد ZULA یک بازی آنلاین رایگان است و همانند بسیاری از بازیهای Free-to-Play دیگر در زولا امکان خرید درون برنامه‌ای برای دسترسی به آیتم‌های ویژه وجود دارد. شما حتی می‌توانید سلاح‌ها و یا تجهیزات ویژه‌ای را خریداری کرده و به دوستان تان هدیه دهید.

بازی زولا همچنین از گرافیک خوبی در بین بازی‌های Free-to-Play امروزی برخوردار است و اگر چه فیزیک و جلوه‌های بصری آن را به خوبی بازی‌هایی چون قسمت‌های جدید سری بازی‌های پرطرفداری همچون Battlefield و یا Call of Duty نیست اما مطمئن باشید، زمانی که رقابت‌های پرهیجان زولا آدرنالین را در رگ‌هایتان به جریان بیاندازد، فاکتور‌هایی همچون گرافیک و یا صداگذاری دیگر دغدغه شما نخواهد بود و سرگرمی تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنید. زولا در لیست ۱۰ بازی Free-to-Play پرطرفدار سال ۲۰۱۶ قرار دارد و توانسته طرفداران بسیار زیادی را در خارج از کشور جذب خود کند.

با توجه به ماهیت رقابتی بودن این بازی، استودیو سورنا در نظر دارد پس از گذشت زمان اندکی از زمان انتشار بازی زولا، برای آن مسابقات دوره ای در سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار کنند. این مسابقات کاملا به صورت آنلاین و رایگان برگزار خواهند شد و به برندگان هر دوره جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.

به زودی مرحله جدیدی نیز به بازی تحت عنوان Persepolis اضافه خواهد شد که شامل مجموعه تخت جمشید است و این مرحله برای تمام کاربران این بازی در سراسر دنیا قابل دسترس خواهد بود.

منتظر به روز رسانی ها جدید این بازی شامل مراحل متنوع، سلاح های جدید و گیم پلی های متنوع از بازی زولا باشید.  همچنین برای پیگیری مسابقات، فروش های ویژه، اخبار مربوط به بازی و اعلان برندگان بازی، عضو کانال تلگرام بازی زولا شوید.

بازی شوتر آنلاین زولا به صورت انحصاری از طریق فروشگاه دیجیتالی بازی های آنلاین سرگرمی منتشر می شود. با توجه به اینکه به زودی مسابقات دوره ای برای این بازی برگزار خواهد شد، از کلیه گیم نت ها و وب سایت های علاقه مند دعوت به ثبت نام به عنوان همکار می شود، این همکاران امتیاز های ویژه ای در برگزاری مسابقات و رنک بندی بین گیم نت ها، خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر در مسابقات و بازیهای جدید استودیو سورنا عضو کانال تلگرام فروشگاه دیجیتالی سرگرمی شوید.

با آرزوی بهترین ها در سال جدید برای هموطنان عزیز

استودیو بازی سازی سورنا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • merry
    merry | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    این بازی ایرانی نیست و فقط توسط ناشر ایرانی داره تو ایران عرضه میشه و در اصل توسعه دهنده اش یه شرکت ترکیه ای - اسپانیاییه ! جهت اطلاع کسایی مثل خودم گفتم که با دیدن عنوان بازی ایرانی ذوق کردن و کنجکاو شدن.
    http://www.zulaoyun.com

    سال نو پیشاپیش مبارک

  • pooria kh
    pooria kh | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    می توانند بازی را بدون مصرف شدن حجم اینترنت دانلود نمایند . این دروغ محضه ، حجم من کم شد ، از همون لینک مخصوص مخابراتم استفاده کردم !!!

  • pooria kh
    pooria kh | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    با همکاری خوب مجموعه شاتل و مخابرات، از این پس کاربران این دو شرکت خدمات دهنده اینترنتی می توانند بازی را بدون مصرف شدن حجم اینترنت دانلود نمایند

  • Mahdi Goli
    Mahdi Goli | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    مپ هاش با سری کانتر هیچ فرقی نداره مخصوصا de_dust 2 ولی خوب هست بازیش

  • Mahdi Goli
    Mahdi Goli | ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

    مپ هاش با سری کانتر هیچ فرقی نداری مخصوصا 2 de_dust ولی در کل بازی خوبی خست

مطالب پیشنهادی