ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با علی‌بابا، بلیط هواپیما را آنلاین بخرید [رپورتاژ آگهی]

با توجه به رشد روزافزون تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در کشور، عجیب نیست که بشنویم می‌شود با یک جستجوی ساده، بلیط هواپیمای موردنظرمان را پیدا کنیم و بخریم. وب‌سایت علی‌بابا، اولین وب‌سایتی است که امکان جستجو ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به رشد روزافزون تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در کشور، عجیب نیست که بشنویم می‌شود با یک جستجوی ساده، بلیط هواپیمای موردنظرمان را پیدا کنیم و بخریم. وب‌سایت علی‌بابا، اولین وب‌سایتی است که امکان جستجو در میان پروازهای برنامه‌ای تمام خطوط هوایی ایران، مشاهده‌ی قیمت هر پرواز و خرید کاملاً آنلاین را در کنار هم برای مسافران به وجود آورده است.

در علی‌بابا فرآیند جستجو و خرید بلیط کاملاً به صورت آنلاین انجام می‌شود. در هر لحظه که مسیر و زمان مورد نظر خود را برای پرواز جستجو کنید، وضعیت لحظه‌ای پروازها نمایش داده می‌شود و می‌توانید بلافاصله برای خرید بلیط اقدام کنید. با توجه به آنلاین بودن فرآیند خرید، سرعت و دقت بالا از مزایای این وب‌سایت است.

علی‌بابا در حال حاضر بیش از هشت ماه است که فعالیت خود را شروع کرده و همچنان هم در حال توسعه است. استرداد آنلاین، یکی از جدیدترین خدمات این وب‌سایت است که به‌خصوص در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، می‌تواند جریمه‌ی کنسلی شما را ، تا مقدار قابل توجهی کاهش دهد. وب‌سایت علی‌بابا، با ارائه‌ی هم‌زمان بلیط‌های ماهان، ایران‌ایر، آسمان، قشم‌ایر، نفت، کاسپین، معراج، تابان و... برای اولین بار در کنار یکدیگر، بهترین انتخاب شما برای یک خرید آسان و بی‌دغدغه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • sm848.ma2
    sm848.ma2 | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    دوستان اپلیکیشن علی بابا رو چطوری میشه دانلود کرد و از کجا؟

  • .نانا
    .نانا | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    چرا علی بابا.....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی