ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تنها با 10 دقیقه در روز انگلیسی یاد بگیرید؛ اکسین‌چنل، نخستین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در کشور [رپورتاژ آگهی]

نزدیک به 400 میلیون نفر انگلیسی زبان در کل جهان وجود دارد و بیش از 500 میلیون نفر نیز از انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده می‌ کنند. جامعه‌ای حدوداً 1 میلیارد نفری که بزرگ‌ترین ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نزدیک به 400 میلیون نفر انگلیسی زبان در کل جهان وجود دارد و بیش از 500 میلیون نفر نیز از انگلیسی به عنوان زبان دوم استفاده می‌ کنند. جامعه‌ای حدوداً 1 میلیارد نفری که بزرگ‌ترین کشور ها، دانشگاه‌ ها، شرکت‌ ها و طبعاً مخاطبان آن‌ها را شامل می‌ شود. توجه به همین آمار کافی است تا تردیدی در خصوص اهمیت یادگیری این زبان باقی نماند.

چه مشتاق به تحصیل در بهترین دانشگاه‌ های جهان هستید و چه در تلاشید تا کسب و کار خود را رونق بخشید و حتی از افرادی محسوب می‌ شوید که به سفر و گشت و گذار در جاذبه‌های گردشگری جهان علاقه دارید، نخستین گام برای شما یادگیری زبان انگلیسی خواهد بود.

اما مشغله‌ های روزانه و فشار کار به ویژه در شهرهای بزرگ فرصت کافی برای حضور در کلاس‌ های آموزشی زبان انگلیسی و یادگیری سنتی زبان را از مشتاقان به زبان انگلیسی گرفته است. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اکسین‌چنل دقیقاً برای چنین افرادی طراحی شده است. علاقمندانی که از یک سو تردیدی در خصوص اهمیت و الزام یادگیری زبان انگلیسی ندارند اما مشغله‌ های زندگی از سوی دیگر، گزینه‌ های آن‌ها را محدود کرده است.

موضوع دیگری که آموزش زبان‌ های خارجی را تحت‌ الشعاع قرار داده است هزینه‌ های بالای کلاس‌ های آموزشی است. هزینه و زمان رفت و آمد، آموزش‌ های غیر اصولی و غیر استاندارد که علاوه بر ضرر مالی باعث از بین رفتن اعتماد به نفس و ناامید شدن از یادگیری زبان خارجی شده و... همگی دست در دست هم داده تا زبان آموزان در انتخاب متد آموزشی قابل اعتماد و اثربخش تردید داشته باشند.

اکسین‌چنل با کمترین هزینه‌ ی ممکن، با مدرسین کارآزموده ایرانی و native و با در دسترس‌ ترین ابزارها (تبلت و تلفن هوشمند) مشکلات سد راه آموزش زبان خارجی را برداشته و با استانداردترین متد روز آموزش (متد آموزش انجمن آموزش اروپا) همیشه و همه جا همراه علاقمندان به یادگیری زبان است.

تنها با ماهی کمتر از هفت هزار تومان، همراه با مدرس native زبان انگلیسی کاربردی را بیاموزید، مشکلات آموزشی را با مدرس خصوصی به صورت آنلاین در میان بگذارید و با مطالب LiveBox که به رایگان در اختیار همه‌ی کاربران اپلیکیشن (حتی کسانی که از دوره رایگان اپلیکیشن استفاده میکنند) قرار گرفته، روند آموزش را تکمیل کنید و به همین راحتی یک زبان دیگر یاد بگیرید!

آنچه برای شروع همراهی با اکسین‌چنل نیاز دارید تنها یک دستگاه تلفن هوشمند و 10 دقیقه زمان در روز است. مابقی کار را اساتید اکسین‌چنل و روش تدریس منحصر به فرد آن برای شما انجام خواهند داد.

اکسین‌ چنل چگونه کار می‌کند؟

راهبرد اصلی اکسین‌ چنل Mobile-Learning یا آموزش از طریق تلفن همراه است. در این روش اپلیکیشنی کاربردی با هدف آموزش آسان و مؤثر با موبایل طراحی می‌ شود تا متناسب با نیاز کاربر و از طریق ویدئوهای آموزشی و تمرینات متنوع، روند آموزش طی شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، اکسین‌ چنل نه تنها نخستین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی با استانداردهای M-Learning در کشور است، بلکه تنها اپلیکیشن مورد تایید انجمن آموزش اروپا برای آموزش زبان انگلیسی نیز هست.

بخش اصلی آموزش زبان انگلیسی در اکسین‌چنل از طریق مشاهده ویدئوهای آموزشی است که در آن‌ ها مدرسین در فضایی مشابه کلاس درس موضوعات را به شما آموزش می‌ دهند.

در اُکسین‌ چَنِل برای هر هفته یک موضوع کاملاً کاربردی انتخاب شده که در زندگی روزمره با آن سر و کار دارید؛ بنابراین نیازی به یادگیری واژگان کم کاربرد و نکات گرامری خسته کننده نخواهید داشت.

مهم‌ترین ویژگی‌های روش تدریس در اکسین‌چنل:

  • منطبق بر متد و استانداردهای اروپایی: آموزش زبان انگلیسی در اکسین‌ چنل بر اساس متد منحصر به فرد و استانداردهای انجمن آموزش اروپا و چارچوب آموزش زبان اتحادیه اروپا یا CEFR انجام می‌ شود.
  • فقط 10 دقیقه در روز: تنها با ۱۰ دقیقه از زمان خود در روز می‌ توانید ویدئوهای روزانه اپلیکیشن را ببینید، تمرینات را انجام دهید و محتوای تکمیلی که مدرس برای شما ارسال می‌ کند را مرور کنید.
  • همیشه در دسترس: یکی از ویژگی‌ های آموزش زبان انگلیسی اکسین‌ چنل این است که می‌ توانید در هر زمان و هر جایی که هستید به محتوای آن به صورت آفلاین و آنلاین دسترسی داشته باشید و زبان انگلیسی بیاموزید.
  • مدرک بین‌المللی پایان دوره: پس از پایان کامل هر سطح از سطوح CEFR و موفقیت در آزمون پایان سطح می‌ توانید مدرک بین‌المللی مربوط به سطح خود را از انجمن آموزش اروپا (EAE) دریافت نمایید.

یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد اکسین‌چنل که فاصله میان یادگیری از طریق اپ و کلاس درس را به حداقل می‌رساند سرویس معلم خصوصی است. در صورت ثبت نام در این سرویس در تمامی روزهای هفته یک معلم به صورت آنلاین در ارتباط با شماست که مطالب تکمیلی و یا نکات آموزشی مورد نیاز شما را برایتان ارسال می‌ کند و به تمرین و تکرار مطالب آموزشی با شما می‌ پردازد.

مدرس آنلاین به صورت دائمی با زبان آموز در ارتباط است، پیشرفت وی را زیر نظر دارد و متناسب با عملکرد وی، مطالب آموزشی مکملی را برای او ارسال می‌کند.

با نصب اکسین‌چنل به صورت روزانه در معرض آموزش زبان کاربردی قرار می‌گیرید

تنها با نصب اپلیکیشن و فعالسازی دوره رایگان اکسین‌چنل می‌ توانید از مطالب و ویدئوهای ارزشمند LiveBox به صورت نامحدود و همیشه رایگان استفاده نمایید و اگر تمایل داشته باشید می‌ توانید با پرداخت مبلغ کمی در یکی از دوره‌ های 3 ماهه، 6 ماهه یا یکساله اکسین‌ چنل ثبت نام کنید تا آموزش شما به صورت مدون و برنامه‌ ریزی شده انجام شود.

در Livebox اکسین‌چنل ویدئوهای کمک آموزشی، اصطلاحات کاربردی، پادکست‌ های آموزشی و خبرهایی که برای بهبود مهارت‌های مختلف شما موثر هستند را به صورت هدفمند دریافت می کنید. برای آشنایی بیشتر با لایوباکس اکسین‌چنل این ویدئو را ببینید:

سطوح مختلف آموزش زبان انگلیسی در اکسین‌ چنل

مهم نیست چه شغلی دارید و سطح زبانتان چیست. در اکسین‌چنل می‌ توانید انگلیسی را در 4 سطح مختلف از A0 تاB1 به شکلی کاملاً کاربردی بیاموزید. به جز سطح A0 یا مبتدی (مناسب برای افرادی که هیچ گونه آشنایی با زبان انگلیسی ندارند) که طی هشت هفته به اتمام می‌ رسد، برای تکمیل آموزش هر کدام از سطوح به 24 هفته یا شش ماه زمان نیاز است که می‌ توانید پس از اتمام دوره‌ ها با ثبت نام و شرکت در آزمون مربوطه، مدرک معتبر پایان دوره انجمن آموزش اروپا را دریافت کنید.

از نکات گرامری خسته کننده خبری نیست؛ انگلیسی را کاربردی بیاموزید

یکی از مهم‌ ترین مشکلاتی که در روش‌ های سنتی آموزش زبان‌ های خارجی وجود دارد، تمرکز بر آموزش گرامر و واژگان به صورت مستقیم و مجزا از کاربرد آن‌ هاست. این شیوه آموزش سبب می‌ شود زبان آموز نتواند از آموخته‌ های خود در شرایط واقعی به خوبی استفاده کند، با وجود اینکه شاید در شرایط کلاس بتواند نکات گرامری یا واژگان مربوطه را به سادگی به کار گیرد. برای رفع این مشکل، انجمن آموزش اروپا از متد زبان انگلیسی کاربردی استفاده می‌ کند.

در این روش مطالب آموزشی در قالب موضوعات کاربردی دسته‌ بندی شده‌ اند و در خلال آموزش این موضوعات، نکات گرامری و واژگان وابسته نیز به زبان آموز آموزش داده می‌ شود.

این موضوعات شامل مواردی مانند سفر، خرید، سلامت، استخدام و … هستند که هر فرد در زندگی روزمره خود با آن‌ ها سر و کار دارد. موضوعات هر هفته در بخش Weeksplan یا برنامه آموزشی موجود در منوی کشویی سه خط سمت چپ صفحه اصلی اپلیکیشن قابل مشاهده است.

اکسین‌ چنل به زودی علاوه بر آموزش زبان انگلیسی با زبان‌های آلمانی، کردی و فرانسه در کنار علاقمندان به یادگیری زبان‌ های خارجی خواهد بود.

اکسین چنل

اکسین چنل

سازنده: قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • alig
    alig | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    ادم نظراته یه سریارو که میخونه یاده این تبلغیاتای تنتاکو واین چیزا میوفته??ازوقتی اوکسین چنلو ریختم پوستم لطیف ترشده،موهام پر پشت ترشده?جمع کنید باوا گول این تبلیغاتارو نخورید هم پولتون میره هم وقتتون

    • seyedreza mousavi
      seyedreza mousavi | ۴ خرداد ۱۳۹۶

      دوست من لااقل اول نصب و استفاده کن بعدا نقد کن... دوم اینکه کجا میتونی با این قیمت ناچیز آموزش زبان ببینی سوم اینکه کجا و کدوم برنامه آموزش زبان و یا کانال آموزشی و .... برایی مخاطبان ویژه اش ویدئو و پادکست می سازه و اونها رو به طور رایگان در اختیار همه قرار می ده.... لطفا با انصاف باش....

    • Siamak Nezhadi
      Siamak Nezhadi | ۴ خرداد ۱۳۹۶

      شما مشخصه که از این اپلیکیشن استفاده نکردی. حداقل پول نده بخش رایگانش رو امتحان کن بعد بیا اینجا نظر بده

  • seyedreza mousavi
    seyedreza mousavi | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    سلام به همگی. چند تا نکته خدمت شما عرض میکنم . اول اینکه اکسین چنل اپلیکیشن اموزشی مثل نسخه های خارجی نیست . آموزش اکسین چنل مبتنی بر ویدئو های آموزشیه که در بستر App ارائه میشود. دوم اینکه ده دقیقه در روز بهت درس میده و بقیه روز رو با تمرین های مکمل درس باید بگذرونی . این یعنی تمرین و تکرار . در ضمن یه ویژگی به نام live box داره که کلی تمرین و ویدئوی آموزشی مکل و فایل صوتی برات میفرسته که میتونی از اونا هم استفاده کنی . در مورد google play هم باید بگم کافیه یه بار فقط نصبش کنی و از نسخه رایگانش استفاده کنی و اونوقت خودت قضاوت کنی .

  • sogol
    sogol | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    دقیقا همینطوره خیلی در وقت صرفه جویی میشود و واقعا مدرسین خوبی دارد?

  • M G
    M G | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    سلام. من خودم معلم زبان هستم. واقعا این اپلیکیشن طراحیش هم آموزشیه و هم جذاب. دیگه لازم نیست ساعت ها وقت توی کلاسها و در رفت و آمد حروم بشه با راندمان پایین.

  • marjan
    marjan | ۳ خرداد ۱۳۹۶

    من کارمند هستمو واقعا نمیرسم به کلاس الان سه ماهه دارم از این برنامه استفاده میکنم و واقعا راضی هستم واقعا مفید و کاربردی واسم.

    • atefe azadi
      atefe azadi | ۳ خرداد ۱۳۹۶

      منم مثل شششمااا کارمندم ...اگه اکسین چنل نبود باید زبان رو برای همیششه کنار میزاششتم? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی