ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سفری ارزان به جزیره کیش با اقامت در هتل های اقتصادی آن [رپورتاژ آگهی]

سفر یکی از بخش های زندگی است که می تواند خستگی کار روزانه را از تن انسان ها به در کند، از همین روست که همه ما تلاش می کنیم در میان کارهای طاقت فرسای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفر یکی از بخش های زندگی است که می تواند خستگی کار روزانه را از تن انسان ها به در کند، از همین روست که همه ما تلاش می کنیم در میان کارهای طاقت فرسای هر روز خود زمانی را خالی کنیم و به سفر اختصاص دهیم. امروزه دو مورد از مهم ترین نکات و مسائلی که پیرامون سفر وجود دارد و در واقع کل فرایند سفر را در بر می گیرد، اول زمانی است که برای سفر داریم و دوم پولی است که می توانیم برای سفر هزینه کنیم.

بطور مثال شما هم با 500 هزار تومان هزینه می توانید به یکی از شهرهای کشورمان سفر کنید هم با 2 ملییون تومان! معمولا تفاوت اصلی در این دو را نه صرف وعده های غذایی در رستوران بلکه هزینه های محل اقامت شما یا بلیط پروازتان رقم می زند که می توانید با کمی تدبیر با همان 500 هزا تومان و با کیفیتی حداقل نزدیک به 2 ملیون تومان به این سفر بروید.

در این ادامه می خواهیم مبحث هزینه را در خصوص سفر به یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری ایران یعنی جزیره کیش مورد بررسی قرار دهیم؛ با ما همراه باشید.

کیش

کیش معمولا مقصدی پر هزینه برای سفر است و برای کم کردن این هزینه می توان به جای استفاده ار بلیط های سیستمی از بلیط های چارتر استفاده کرد. انتخاب بلیط هواپیما چارتری در زمان و برای مکان مناسب می تواند هزینه سفر را تا حدود زیادی کاهش دهد اما چیزی که  هزینه های سفر را حد زیادی کاهش می دهد محل اقامت است، توصیه می شود کسانی که می خواهند سفری ارزان به جزیره کیش داشته باشند اما در طول سفر بتوانند از امکانات استاندارد و کافی و محل اقامت مناسب استفاده کنند هتل های زیر را به عنوان گزینه های مناسب بررسی کنند.

هتل آفتاب شرق کیش

به گزارش ویرلن ، هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش که در یکی از مناطق بومی نشین جزیره قرار گرفته است، هتلی ساحلی است که بسیار امکانات خوب و مناسبی دارد و مطابق با استانداردهای بین المللی هتل های سه ستاره است. شما می توانید با اقامت در این هتل از امکاناتی چون کافی شاپ در فضای باز، تور های سیاحتی جزیره ،محوطه سر سبز هتل برای قدم زدن و... استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی های این هتل معماری بسیارزیبای آن است. موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ای است که به شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، باغ پرندگان و بازار عرب‌ها و ...بسیار نزدیک است و با ماشین کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل سه ستاره مناسب برای کسانی است که می خواهد ارزان سفر کنند و از اقامتگاهی مناسب استفاده کنند.

هتل آفتاب شرق کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش، یک هتل دو ستاره است که بیشتر از ستاره های خود امکانات در اختیار مهماناتش قرار می دهد، از امکانات این هتل می تواند به اینترنت در اتاق و لابی، ترانسفر، صبحانه رایگان، مبلمان، پارکینگ و رستوران اشاره کرد.  یکی از ویژگی های این هتل داشتن پرسنلی حرفه ای و کارآزموده است که مطابق با آموزش های بین المللی هتل داری آمورش دیده اند و شما می تواند بدون اینکه انتظار رفتاری نامناسب از جانب آنها داشته باشید هر ساعت از شبانه روز سوال ها و درخواست های خود را با  این پرسنل کنید.

هتل گلدیس کیش

از آنجایی که در دنیای تکنولوژی قرار داریم و با توجه به اینترنتی شدن اکثر کارها، شما می توانید برای رزرو هتل نیز به وب‌سایت های مختلفی که وجود دارد، مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن نسبت به رزرو اتاق در هر یک از هتل های شهرهای مختلف کشورمان اقدام کنید.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل دو ستاره ی ستاره طلایی کیش، یکی دیگر از هتل های ارزان قیمت جزیره کیش است که در میان هتل های لوکس و گران قیمت این جزیره می تواند اقامتگاهی استاندارد برای کسانی که می خواهد ارزان سفر کنند باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

نکته منفی درباره این هتل فاصله اش تا مرکز شهر است اما هتل ستاره طلایی این مشکل را با ترانسفر رایگان برای مهمانانش حل کرده است. از امکانات این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، فضای سبز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کافی شاپ و... اشاره کرد.

امیدواریم در هر یک از هتل هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، اقامت کردید، سفر خوش و لذت بخشی را پشت سر بگذارید. سفر به جزیره رویایی کیش همواره برای همه ایرانی ها و حتی گردشگران خارجی بسیار هیجان انگیز، لذت بخش و پر از خاطره بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • 2000
    2000 | ۴ تیر ۱۳۹۶

    دلیل رفتن به کیش حمایت از کشوره ، خب چیه‌ اینم یه دلیل واسه اینکه پول از کشور خارج نشه ، نمیگم جای دیگه ای نرید!!

  • Moji
    Moji | ۴ تیر ۱۳۹۶

    هر هتلی میرید سیمرغ نرید ..

    • Moji
      Moji | ۴ تیر ۱۳۹۶

      سر یه کنترل کولر که از اول تو اتاق نبود انقد الافمون کردن که از پرواز جا موندیم
      ?

    • علیرضا شاهی
      علیرضا شاهی | ۴ تیر ۱۳۹۶

      همشون مثل همن فقط دنبال پولن

  • علیرضا شاهی
    علیرضا شاهی | ۴ تیر ۱۳۹۶

    تا وقتی کشور های اطراف هست چرا باید پولمونو تو کیش و امثال کیش خرج کنیم؟ الان تور استانبول زیر یک تومنم هست

    • محمدی
      محمدی | ۴ تیر ۱۳۹۶

      خب اینجا کشورته

  • eslami
    eslami | ۴ تیر ۱۳۹۶

    سلام
    یه چیز فوری فوتی
    وقتی وارد کامنت های خبر (کلینیک بررسی هونداhv )
    می شوم شروع به دانلود می کنه با سرعت بالا در ارز چند ثانیه ۵۰ مگ دانلود کرد و همین طور ادامه داشت لطفا بررسی کنید

  • مجوری
    مجوری | ۴ تیر ۱۳۹۶

    من ترجیح میدم مثله رفیقم ماهی 1 تومن کنار بذارم برم ارمنستان انواع عشق و حال
    فقط چند نفر بشین برین تنها نرین هم هزینه ها بشدت میاد پایین هم کیفش بیشتره
    150 تومن میدی از تبریز مستقیم ایروان یپاده میشی
    حالا قیمتارو ببین
    بهترین طیگار مارلبرو بسته ای 4 تومن
    گرن.... بطری 25 تومن
    شرا... بطری 15 تومن!

مطالب پیشنهادی