ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آموزش سئو و بهینه سازی سایت در وبلاگ نوین [رپورتاژ آگهی]

زمانی را به خاطر دارم که وقتی از سئو و بازاریابی دیجیتال صحبت می‌ شد، کسب و کارهای سنتی با پوزخند از کنار این صحبت‌ ها رد می‌ شدند. خب، اما اکنون سال 1396 است ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

زمانی را به خاطر دارم که وقتی از سئو و بازاریابی دیجیتال صحبت می‌ شد، کسب و کارهای سنتی با پوزخند از کنار این صحبت‌ ها رد می‌ شدند. خب، اما اکنون سال 1396 است و شرایط کاملاً عوض شده؛ اکنون دیگر همه‌ی کسب و کارها به اهمیت حضور در فضای اینترنت پی برده‌ اند، و روز به روز به تعداد کسب و کارهای اینترنتی اضافه می‌ شود.

در گذشته سئو، روشی غیر مرسوم برای کسب درآمد محسوب می‌ شد و حتی، بسیاری از کسب و کارها اعتقاد داشتند که سئو، نوعی کلاهبرداری است. خب، همانطور که گفتیم، آن دوران به سر آمده و اکنون دیگر حضور در اینترنت برای بقای بسیاری از کسب و کارها حیاتی است.

قرار گرفتن گوگل، به عنوان پربازدیدترین سایت در ایران، نشان می‌دهد جستجو در گوگل به یکی از عادات روزانه کاربران ایرانی تبدیل شده است. بهتر است بدانید اگر قصد دارید از طریق وب‌سایت خود مشتری داشته باشید، باید برای تعدادی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود در صفحه اول نتایج جستجو حضور داشته باشید. اما چگونه؟

اگر فردی هستید که می‌ خواهید خودتان امور مرتبط با سئوی وب‌ سایت‌ تان را انجام دهید یا توان مالی استخدام یک کارشناس سئو را ندارید، مطمئناً برای انجام سئو و بهینه‌سازی به منبعی آموزشی نیاز دارید.

اگر به سایت‌ های مربوط به اطلاع‌ رسانی رویدادها مراجعه کنید، متوجه تعدد کلاس‌های آموزش سئو خواهید شد. کلاس‌هایی که بعضاً نه تنها از لحاظ محتوایی کیفیت ندارند، بلکه مبالغ هنگفتی را نیز بابت این آموزش‌ها دریافت می‌ کنند. کلاس‌ هایی که قصد دارند طی یک جلسه، مفاهیم متعدد سئو را برای شما جمع‌ بندی کنند.

حال تکلیف افرادی که پول کافی برای شرکت در چنین کلاس‌هایی را ندارند چیست؟ آیا منبع دیگری برای آموزش سئو برای این افراد وجود دارد؟

مسلماً بله! ما در این مقاله قصد داریم بهترین منبع فارسی در زمینه آموزش سئو و بهینه سازی سایت را به شما معرفی کنیم. و آن منبع، وبلاگ نوین است!

وبلاگ نوین (http://www.novin.blog محل مناسبی برای یافتن مقالات آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال است. تیم نویسندگانِ نوین به طور مستمر در تلاشند تا با استفاده از تجارب شخصی خود یا دیگر بازاریابان دیجیتال حرفه‌ ای سراسر جهان، مطالب ارزشمندی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهند.

خب، شاید بگویید هیچ ماست‌ بندی، از ترش بودن ماستش حرف نمی‌زند. حق هم دارید، اما ما برای ادعای خود با مدرک صحبت می‌ کنیم.

چرا وبلاگ نوین بهترین منبع آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ است؟

در ادامه، دلایل ما برای ادعای‌مان را خواهید خواند. توجه داشته باشید که دلایل زیر، تنها دلایل معتبر بودن مطالب وبلاگ نوین نیستند، بلکه شالوده و اساس تولید محتوای خوب به شمار می‌روند. پس اگر شما هم برای وب‌سایت خود تولید محتوا می‌کنید، با رعایت این نکات می‌ توانید کیفیت کار خود را بهبود بخشید:

  1. نویسندگان وبلاگ نوین، همواره تلاش می‌ کنند کامل‌ ترین و جامع‌ ترین مطلب درباره یک موضوع را تولید کنند. هر مقاله‌ ای که در وبلاگ نوین می‌ خوانید، حاصل ساعت‌ ها و حتی روزها تلاش تیم تحریریه است.
  2. ما در وبلاگ نوین مقاله‌ای را منتشر نمی‌ کنیم، مگر آنکه مطمئن باشیم موارد ذکر شده در مقاله، با اصول صحیح بازاریابی همسو هستند. هدف ما در وبلاگ نوین این است که به مخاطبان خود کمک کنیم با راهکاری اصولی بتوانند به هدف خود (کسب درآمد و افزایش مخاطب) برسند.
  3. برای انتشار هر مقاله، اولین سوالی که در تیم تحریریه نوین مطرح می‌ شود این است که آیا خواندن این مقاله به مخاطب کمک می‌کند؟ دومین سوال این است که آیا خود ما حاضر به مطالعه چنین محتوایی هستیم؟
  4. آنچه برای ما مهم است، کیفیت مقالات است. ما سعی می‌ کنیم مقالاتی که منتشر می‌ کنیم در بالاترین حد کیفی خود باشند و مخاطبان خود را هم تشویق می‌ کنیم که در این مسیر حرکت کنند.
  5. می‌ دانیم که بازاریابی به چند تکنیک محدود نمی‌ شود و بدون داشتن درک درست از مفاهیم، تاثیری که انتظار دارید را نخواهید دید. بنابراین پیش از هر آموزشی، مفاهیم را به مخاطبان منتقل می‌ کنیم.
  6. آخرین دلیل ما این است که مطالعه وبلاگ نوین، کاملاً رایگان است.

در وبلاگ نوین چه مقالاتی می‌خوانید؟

خب، شاید وبلاگ نوین را با مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت بشناسید؛ اما باید بگوییم که هدف کلی ما در نوین، آموزش بازاریابی اینترنتی است و سئو تنها یکی از بخش‌های آن است. ما در نوین سعی می‌ کنیم که از اصول کلی بازاریابی تا روش‌ های پیشرفته بازاریابی دیجیتال را عمیقاً مورد بررسی قرار دهیم.

اگر می‌خواهید بدانید در وبلاگ نوین از چه حرف می‌ زنیم، در جواب باید بگوییم:

  • آموزش سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
  • آموزش اصول و روش‌های بازاریابی
  • آموزش اصول و تکنیک های جذب مشتری و افزایش فروش
  • آموزش بازاریابی محتوایی
  • آموزش بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
  • آموزش بازاریابی از طریق ایمیل
  • آموزش طراحی رابط و تجربه کاربری
  • معرفی و آموزش انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی (http://www.novin.com/cat/advertisement )
  • آموزش تحلیل یک کسب و کار آنلاین

یکبار دیگر تاکید می‌ کنیم که هدف اصلی نویسندگان نوین، آموزش مفاهیم دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده است تا هر شخصی، با هر میزان آشنایی از بازاریابی دیجیتال، بتواند نکات موجود در این مقالات را درک کرده و برای کسب و کار خود به کار بگیرد.

مقالات پیشنهادی ما در زمینه آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ

در انتهای این مقاله قصد داریم چند مقاله پیشنهادی و محبوب وبلاگ نوین را به شما معرفی کنیم. مطمئن هستیم که اگر به دنبال یادگیری در این زمینه هستید، خواندن این مقالات برایتان مفید خواهد بود:

  • آموزش استفاده از گوگل ترندز در سئو سایت
  • ۲۰۰ فاکتور مهم رتبه بندی وب سایت در گوگل
  • ۱۹ تکنیک سئو کلاه سفید برای رشد قطعی رتبه گوگل شما
  • عوامل موثر در رتبه گوگل بر طبق یک میلیون نتیجۀ جستجو
  • تیتربندی متن: اهمیّت و استفاده درست از تگ هدینگ

برای خواندن مقالات مرتبط با آموزش سئو پیشنهاد می‌ کنیم به آدرس مرتبط با این آموزش‌ ها، یعنی http://www.novin.com/cat/seo مراجعه نمایید.

کلاس‌ ها و دوره‌ های آموزشی وب‌ سایت نوین

تیم نوین علاوه بر تولید محتوا، کلاس‌ هایی برای آموزش سئو و دیگر مفاهیم بازاریابی دیجیتال نیز برگزار می‌ کند. نکته خوبی که درباره این کلاس‌های آموزشی وجود دارد این است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می‌ شوند.

همچنین، نوین یک پیشنهاد بسیار عالی هم برای شرکت‌ ها دارد. ما می‌ توانیم برای اعضای شرکت شما دوره‌ های خصوصی آموزش بازاریابی اینترنتی برگزار کنیم. این کلاس‌ ها به شما کمک می‌کنند تا مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را به صورت حرفه‌ای بیاموزید و امور مرتبط به آن را خودتان انجام دهید.

دیگر خدمات آژانس بازاریابی نوین

تا اینجا تنها درباره آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ صحبت کردیم. شاید شما بخواهید امور مرتبط به بازاریابی اینترنتی خود را برون سپاری کنید. در چنین شرایطی تکلیف چیست؟ اصلاً نگران نباشید. وب‌ سایت نوین آمادگی همکاری با شما در زمینه‌ های مختلف بازاریابی اینترنتی را دارد. اگر بخواهیم به طور خلاصه توضیح دهیم، آژانس بازاریابی نوین در تمام مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی در کنار شما خواهد بود.

اگر در این زمینه به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید، لحظه‌ ای درنگ نکنید. همین الان تلفن را برداشته و با شماره 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان نوین شما را راهنمایی کنند. همچنین، اگر به مطالعه در زمینه سئو و بازاریابی دیجیتال علاقمندید، آدرس وبلاگ نوین ( http://www.novin.com/blog ) را به خاطر داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی