ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دانرو جدید از راه رسید: عجله کنید، بازی شروع شده [رپورتاژ آگهی]

دانرو بر اساس استفاده از روش گیمیفیکیشن در ارائه محتوا، ویژگی‌ جذابی را در نسخه جدید اپلیکیشن ارائه نموده است که کاربران را به یک تجربه هیجان انگیز در کنار استفاده از دانرو، دعوت می‌ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دانرو بر اساس استفاده از روش گیمیفیکیشن در ارائه محتوا، ویژگی‌ جذابی را در نسخه جدید اپلیکیشن ارائه نموده است که کاربران را به یک تجربه هیجان انگیز در کنار استفاده از دانرو، دعوت می‌ نماید.

هنوز یک سال نشده که اپلیکیشن دانرو با نام جدید پا به گوشی‌ های تلفن همراه ایرانی‌ ها گذاشته تا کاربران دانرو بتوانند نشانی، اطلاعات تماس و موقعیت مکانی اماکن مختلف عمومی و خصوصی شهری را جستجو و مشاهده نمایند.

دانرو در طول این مدت با ارائه ویژگی‌ هایی‌ همچون نظرگردی، مرجع اشتراک تجربیات شهروندان درباره اماکن مختلف شهری بوده است و با شعار "جایی میری که نشناسی؟" امکاناتی را ارائه نموده تا کاربران دانرو برای رفتن به هرجایی انتخابی آگاهانه داشته باشند. دانرو از همان ابتدا نیاز به اضافه کردن کمی هیجان و جذابیت بیشتر در ارائه محتوا را در برنامه‌ های خود داشت تا آنرا به یکی از مهمترین اپلیکیشن‌ های تلفن همراه ایران تبدیل کند و حالا دانرو به سراغ هیجان و رقابت رفته است.

بازی دانرو چگونه است؟

دانرو جدید علاوه بر امکانات و ویژگی‌ های قبلی و حتی جدیدی که دارد، حالا یک بازی است. دانرو یک بازی در تلفن همراه شماست که برای شرکت در آن باید به بیرون بروید و در سطح شهر امتیازات خود را به دست آورید. مثلا وقتی شما به مکانی در شهر می‌ روید و به وسیله دانرو اعلام می‌ کنید که آنجا هستید در واقع در یک بازی شرکت کرده‌ اید و سکه به جیب زده‌ اید.

امتیازات در بازی دانرو بر اساس سکه به کاربران داده می‌شود و هر فعالیت تعداد سکه مشخصی را به مجموعه سکه‌های او اضافه می‌ کند. این فعالیت‌ ها شامل مواردی مثل ثبت نظر و رای برای اماکن مختلف، افزودن تصویر، ثبت مکانی جدید در دانرو و فعالیت‌ هایی از این دست می‌ شود. سکه‌ های شما در دانرو در صفحه شخصی شما و در بخش جیب ذخیره می‌ شوند.

با سکه‌ های دانرو چه کار می‌ شود کرد؟

دانرو جدید یک بازارچه دارد که شما می‌توانید با رفتن به آن بخش، پیشنهادهای گوناگونی را خریداری کنید. اما برای خرید، شما باید سکه داشته باشید. به طور مثال برای دریافت یک کد تخفیف 10 هزار تومانی خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر، باید 300 سکه در جیب دانرو شما موجود باشد.

پیشنهادهای بازارچه دانرو آنقدر جذاب هستند که برای به دست آوردن آنها با دیگر کاربران دانرو رقابت کنید و سکه‌ های بیشتری به جیب بزنید تا خریدهای بیشتری انجام دهید. فرق اساسی بازی دانرو با دیگر بازی‌ هایی که تا به امروز انجام دادید همین است که حتما برنده خواهید شد و جایزه شما کاملا قابل استفاده و واقعی است.

پیشنهادهای بازارچه دانرو متنوع هستند تا کاربران مختلفت انگیزه کافی برای رقابت در این بازی و کسب سکه‌های بیشتر برای خرید پیشنهاد‌های بهتر را داشته باشند. پیشنهادهایی مثل بلیت سینما و تئاتر، کد تخفیف سفر‌های درون‌ شهری، مشارکت در امور خیریه، بن‌ تخفیف خرید اینترنتی، بن‌ تخفیف خرید حضوری، کد تخفیف غذا و رستوران و بسیاری از این دست که برای خرید هر کدام تعداد سکه متفاوتی نیاز است.

برای اینکه بیشتر با دانرو و بازی هیجان انگیز آن آشنا شوید، نسخه جدید اپلیکیشن دانرو را که هم اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است، از اینجا دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید. برای اینکه بتوانید در بازی دانرو سکه به جیب بزنید و از بازارچه خرید انجام دهید، باید عضو دانرو شوید و شماره تلفن همراه خود را در بخش تکمیل پروفایل تایید کنید.

بهترین و ساده‌ ترین راه برای به دست آوردن سکه‌ های بیشتر در دانرو، معرفی این اپلیکیشن به دیگران است. اگر آنها هنگام عضویت در دانرو کد معرف شما را وارد نمایند، سکه‌ های زیادی به جیب خواهید زد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alireza sabouri nikzad
    alireza sabouri nikzad | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    واااااای . دانرو فوق العادست . دوست عزیز حتما نباید برید بیرون که . میتونید دوستانتون رو دعوت کنید وامتیاز بگیرید یا راجب مکانهای مختلف نظر بدید و امتیاز بگیرید .

  • حسین
    حسین | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    توی این گرما برم بیرون که امتیاز جمع کنم؟☺?

مطالب پیشنهادی