ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بزرگترین پاساژ اینترنتی کالای دیجیتال [رپورتاژ آگهی]

به یاد داشته باشید که سایت آی تی قیمت یک فروشگاه اینترنتی نیست و فقط یک مرجع قیمت هست. چرا باید قیمت کالای دیجیتال را در سایت آی تی قیمت چک کنیم؟ 1- چون تعداد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به یاد داشته باشید که سایت آی تی قیمت یک فروشگاه اینترنتی نیست و فقط یک مرجع قیمت هست.

چرا باید قیمت کالای دیجیتال را در سایت آی تی قیمت چک کنیم؟

1- چون تعداد زیادی فروشنده در آی تی قیمت با هم بر سر قیمت رقابت دارند
2- وقتی فروشنده ها با هم رقابت میکنند ما میتوانیم ارزانتر خرید کنیم
3- هزاران کالای مختلف با گارانتی های مختلف
4- آی تی قیمت یک پاساژ بزرگ اینترنتی کالای دیجیتال هست که هزاران کالا و هزاران فروشنده دارد
5- هر لحظه همه قیمتها را از قیمت لپ تاپ و موبایل گرفته تا قیمت سوئیچ سیسکو و دوربین مداربسته میتوانیم داشته باشیم

بازار آی تی و محصولات دیجیتال در سراسر دنیا متنوع و پرطرفدار است. در کنار این تنوع و شلوغی، چیزی به نام سردرگمی هم به وجود می آید. اما سردرگمی برای چه چیزی؟ از چند بعد این سردرگمی پیش می آید:

1. قیمت کالا چند است؟ و آیا متناسب با بودجه ای که من می خواهم برای آن صرف کنم کالای مورد نظرم را خریداری خواهم کرد؟

2. کیفیت کالای مورد نیاز من در چه حدی است؟ آیا کیفیتی که آن محصول دارد برای من بهینه خواهد بود؟

3. شناخت من ممکن است نسبت به وسیله ی دیجیتالی که می خواهم بخرم محدود و ناقص است آیا می توانم به فروشنده ی آن اعتماد کنم؟ قطعا برای اکثر افرادی که حتی یکبار با دنیای لوازم دیجیتال سرو کار داشته اند این سردرگمی و متعاقب آن این سوالات آشناست.

هنگامی که اقدامی خلاقانه شکل می گیرد طبیعتا مبدع آن در بطن جامعه زندگی کرده و نیازها را دیده و حس کرده و اصلا ممکن است خود نیز درگیر آن نیازها بوده است.

در بازار کالاهای دیجیتال ایران، یکی از اقدامات مبتکرانه ای که شکل گرفته و سایت آی تی قیمت هدایت این جریان کارآمد را به دست گرفته است اعلام قیمت های آنی و آپدیت انواع مختلف محصولات دیجیتال با برندهای معتبر و در قیمت های مختلف متناسب با بودجه ی اقتصادی تمام کاربران است.

دوره ی گشتن های خسته کننده و بی حاصل برای خرید هر نوع وسیله ی دیجیتال به سر آمده است. شما می توانید از هر جایی که زندگی می کنید در سراسر ایران از خانه ی خود، سایت آی تی قیمت را با یک سرچ جست و جو و پیدا کنید و قیمت لحظه ای هزاران محصول دنیای آی تی را مشاهده نمایید.

در واقع سایت آی تی قیمت، پاساژ اینترنتی کالای دیجیتال است که در آن شمار کثیر و گسترده ای از فروشندگان سراسر ایران، قیمت هر نوع کالایی را که می خواهند بفروشند به متقاضیان عرضه می کنند. مثلا اگر یکی از نیازهای شما استعلام قیمت لپ تاپ در برندهای مختلف مثل قیمت لپ تاپ ایسوس یا قیمت لپ تاپ لنوو باشد، سایت آی تی قیمت انواع مختلف لپ تاپ و لوازم جانبی لپ تاپ را پوشش می دهد.

یا ممکن است نیاز شما قیمت انواع موبایل، قیمت انواع قطعات کامپیوتر و یا لوازم صوت و تصویر باشد. یا نه قصد خرید پرینتر دارید و به دنبال قیمت پرینتر می گردید یا می خواهید برای سازمان، اداره، شرکت یا کسب و کار بزرک و کوچک خود در پی خرید دوربین مدار بسته و سرور و سوئیچ باشید و می خواهید از قیمت دوربین مدار بسته و قیمت سوئیچ سیسکو و نیز قیمت سرور در انواع مختلفش باخبر شوید و قیمت ها را مطابق با آخرین قیمت های بازار رصد کنید.

در سایت آی تی قیمت در کنار قیمت های متنوع کالاهای دیجیتال، صفحه ای مفید به نام لیست قیمت کالاها نیز باز می شود که مجموعه ای گسترده از قیمت هر دسته از محصولات است. فایده ی این صفحه برای این است که شما سطح متفاوت قیمت ها را در کنار هم و باهم مشاهده می کنید و دامنه ی مقایسه و به تبع آن دامنه ی انتخاب و سبک سنگین کردن قیمت ها برایتان فراهم می شود. پس تفاوت قیمت ها و تفاوت کیفیت ها در نتیجه ی این مقایسه برای شما شکل می گیرد.

تمام این خدمات تنها با صرف زمان کم، در منزل یا محل اقامت شما مهیا می شود. ما به استعلام آنی قیمت کالاهای دیجیتال اشاره نمودیم خدمات سایت آی تی قیمت تنها به اینجا ختم نمی شود بلکه این جزء خدمات اولیه ی آن است. قدم بعدی که سایت آی تی قیمت برای کاربران برداشته است حذف واسطه ها و دلال های بازار لوازم و محصولات دیجیتال است.

در واقع شما هنگام خرید محصولات، هزینه های اضافی را در جیب این واسطه ها میریزد بدون آنکه حتی از آن باخبر باشید. آی تی قیمت دست این واسطه ها را کوتاه کرده است و شما را مستقیما با فروشندگان معتبر کالاهای بازار آی تی مرتبط می کند. حلقه های اضافی که حذف شوند، هزینه های اضافی هم حذف می شوند.

وقتی که فروشندگان به واسطه ی آی تی قیمت با خریداران پل ارتباطی ایجاد می کنند قطعا خود را متعهد می دانند بهترین کالا را با مناسب ترین قیمت به آنان عرضه کنند. این کار باعث می شود فضای اعتماد و اطمینان بین خریدار و فروشنده ایجاد یا نه دوباره ایجاد شود که خود امتیاز بزرگی برای سایت آی تی قیمت محسوب می شود. در معادله ی خریدار و فروشنده هر نوع مجهولی وجود داشته باشد آی تی قیمت آن را حل کرده است.

در روند خرید یک کالای دیجیتال  زمانی که به سایت آی تی قیمت سر می زنید با کلیک بر روی کالای مورد نظرتان در کنار مشخصات کلی به مشخصات فنی آن نیز آگاه می شوید. این شناخت باعث می شود تا در انتخابتان تجدید نظر کنید یا گاها بر انتخاب خودتان مهر تایید بزنید.

معرفی جزئی کالاهای دیجیتال، راهنمای خرید آنهاست که برای  به دست آوردن این راهنما باید از افراد زیادی می پرسیدید که ممکن بود اطلاعات کافی نداشته باشند و یا اطلاعات اشتباه به شما بدهند.

سایت آی تی قیمت به صورت رایگان به شما این مشاوره را می دهد. راهنمای خرید سایت آی تی قیمت مانند چراغ راه شما به منظور خریدن کالای شماست. به شما شناخت و بینش و قدرت می دهد تا آگاهانه خرج کنید.

اقدام دیگری که سایت آی تی قیمت انجام داده است ، شکستن بعد زمان و مکان  بین شما و آی تی قیمت است. این اقدام، راه اندازی اپلیکیشن آی تی قیمت می باشد که در هر مکان و هر زمان می توانید از آخرین قیمت ها و سایر خدماتی که به آنها اشاره کردیم مطلع شوید.

رسالت و هدف سایت آی تی قیمت در بازار دیجیتال ، خرید آسان با بهترین قیمت ، متناسب با هر نوع توان مالی خریداران  و نیز بهترین کیفیت است و در راستای تحقق این اهداف ، گام های مهمی برداشته است و آینده ای پربارتر را تحقق خواهد بخشید.

حالا اگه تمایل داریند میتوانید اپلیکشن اندروید آی تی قیمت را از روی کافه بازار یا گوگل پلی و یا با کلیک بر روی اپلیکیشن آی تی قیمت نصب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رامتین بختیاری
    رامتین بختیاری | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    ایده تکراری و بی نتیجه . من نمیدونم چرا هیچ فکر جز یه ایده تکراری به ذهنه اینا نمیرسه .. حتی متن رپورتاژ عجولانه و پر از غلط هستش . واقعا فکر میکنید این کسب و کار ها جواب میده . من فکر میکنم اینا سر سال دومین رک هم تمدید نکنن

  • tamay mehdioglu
    tamay mehdioglu | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    در مقایسه با ترب خیلی ضعیفه !

  • Fizz
    Fizz | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    به هیچ عنوان قیمت های داخل سایت با قیمت سایت فروشنده کالا همخوانی ندارد...
    سایت مزخرفی هست

مطالب پیشنهادی