ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ای-سوال ارائه کننده کامل ترین نمونه سوالات استخدامی در کشور [رپورتاژ آگهی]

پس از حدود 6 سال از شروع هر فعالیتی اگر همچنان آن کسب و کار بتواند در بهترین سطح خودش باشد می توان گفت که اصول حرفه ای و مواردی که به مشتری مداری مربوط ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پس از حدود 6 سال از شروع هر فعالیتی اگر همچنان آن کسب و کار بتواند در بهترین سطح خودش باشد می توان گفت که اصول حرفه ای و مواردی که به مشتری مداری مربوط می شود را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده است.

وبسایت ای-سوال که در زمینه ارائه نمونه سوالات استخدامی فعالیت دارد توانسته است از سال 1390 تا کنون به ارائه خدمات خود در حوزه استخدام پرداخته و جایگاهی مناسب را در میان مخاطبان خود که اکثرا جوانان و فارغ التحصیلان جویای کار هستند را پبدا کند.

این پایگاه سعی نموده تا با ارائه کامل ترین بسته های کمک آموزشی برای کلیه آزمون های استخدامی کشور منابع مطالعاتی خوبی را برای داوطلبان این رقابت های علمی تقدیم مخاطبان خود نماید و با پشتیبانی همیشگی و واقعی خود بطوری که که هیچ مخاطبی ناراضی نباشد فعالیت خود را همچنان جزو چند فروشگاه اول محصولات کمک آموزشی در حوزه استخدام حفظ کند.

این دغدغه که چه بخوانم همواره در بین جوانان و افراد جویای کار داوطلب در آزمون های استخدامی مطرح است و پایگاه ای سوال سعی دارد تا با انتشار کامل ترین و بهینه ترین نمونه سوالات استخدامی با بهترین قیمت های ممکن به کمک مخاطبان خود بیاید، در کنار نمونه سوالات سعی شده است تا با تقدیم جزواتی مفید کار حرفه ای خود را تکمیل نموده بطوریکه که خریداران می توانند با مطالعه این جزوات ضمن ارتقاء سطح علمی از نمونه سوالات جهت محک زدن خود نیز استفاده نمایند.

عمده فعالیت های ای سوال در چند سال اخیر:

ارائه نمونه سوالات استخدامی عمومی و تخصصی برای رشته های گوناگون

  • ارائه جزوات آموزشی مختلف
  • ارسال پستی محصولات خود
  • ارائه کامل ترین اخبار استخدامی کشور
  • مشاوره در زمینه انتخاب رشته و انتخاب منابع مطالعاتی
  • معرفی مشاغل گوناگون و بررسی آنها

با تلاش تیم تولید محتوای آموزشی توانسته ایم برای مثال در آزمون های استخدامی سال 96 برای سوالات استخدامی آموزش و پرورش بهترین بسته ممکن را با قیمتی باورنکردنی محیای استفاده و دانلود نمائیم یا برای مثال در سه دوره آزمون دستگاههای اجرایی نمونه سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی را به بهترین شکل ممکن ارائه نموده تا هیچ داوطلبی در مورد منابع مطالعاتی خود مشکلی نداشته باشد. در سال 95 نیز با ارائه کامل ترین بسته های ممکن برای وزارت نیرو و یا تامین اجتماعی داوطلبان بسیاری از این منابع بهره مند شدند.

این پایگاه با اخذ مجوزهای لازم در قالب فعالیتی شرکتی و حرفه ای تلاش نموده است تا با ارائه محصولاتی بی نقص و با کیفیت خود را در بین قشر جویای کار کشور ماندگار نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HITAK1
    HITAK1 | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    چندجا برا استخدام رفتم، بعد از قبول شدن تو آزمونش، معرفی نامه میخواستن (همون بند پ)... اکثر جاها الکیه آزمونا، فقط یه بیست سی هزار تومن میچاپن آدم رو.

مطالب پیشنهادی