ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروشگاه اینترنتی تاپ سان
رپورتاژ آگهی

همین حالا با فستیوال افتتاحیه تاپ سان همراه شوید [رپورتاژ آگهی]

"تاپ سان" یک فروشگاه اینترنتی است که در آن انواع محصولات جدید و به روز دنیا، با قیمت های فوق العاده عرضه می شود.شما می توانید جدیدترین محصولا روز دنیا را در این وبسایت مشاهده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

"تاپ سان" یک فروشگاه اینترنتی است که در آن انواع محصولات جدید و به روز دنیا، با قیمت های فوق العاده عرضه می شود.شما می توانید جدیدترین محصولا روز دنیا را در این وبسایت مشاهده کنید و با توجه به سلیقه و کارایی مورد نظرتان، مقالات بررسی تخصصی محصولات را مشاهده و قابلیت های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا به راحتی به یک انتخاب ایده آل برسید . همچنین شما می توانید از سرویس ارایه خدمات درب منزل استفاده کرده و از یک خرید آسان آنلاین لذت ببرید.

کالاهایی که می توانید از این فروشگاه تهیه کنید شامل انواع لپ تاپ، تبلت، تلفن های همراه، لوازم جانبی و هاردهای اکسترنال است. همچنین درصورت درخواست شما مشتریان عزیز، محصولات فروشگاه تاپ سان را می توانید با معتبر ترین گارانتی های موجود در کشور، سفارش دهید.

هچنین به مناسبت جشنواره افتتاح سایت فروشگاه تاپ سان که تا تاریخ 10 خرداد 94 ادامه دارد، میتوانید با عضویت و خرید از این فروشگاه اینترنتی، محصول مورد نظر خود را بعد از تکمیل فرآیند سفارش، با تحویل رایگان درب منزل دریافت کنید و همچنین در کنار خرید خود، یک کارت هدیه از طرف فروشگاه دریافت کنید. کارت های هدیه شامل یک کارت بیست هزار تومانی برای خرید از صدهزار تومان تا یک میلیون تومان، یک کارت هدیه سی هزار تومانی برای خرید یک میلیون تومان تا دو میلیون تومان و یک کارت هدیه چهل هزار تومانی برای خریدهای بالاتر از دو میلیون تومان می شود.

همین حالا میتوانید به وبسایت فروشگاه تاپ سان، به آدرس www.topsun.ir مراجعه کرده، و محصولات مورد نظر خود را مشاهده کنید. پس از عضو شدن در وب سایت فروشگاه، کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را به صورت آنلاین سفارش دهید تا با ما در فستیوال ویژه افتتاح وب سایت فروشگاه تاپ سان همراه باشید, شاید که اینبار لذت واقعی خرید آنلاین را با فروشگاه تاپ سان تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    قیمت هاش برای شروع عالین نسبت به جای دیگه ولی دیجی کالا به یک غول رقابتی مثل خودش نیاز داره

  • xoder
    xoder | ۴ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی جاهاش رو از دیجی کالا کپی کردن ! درسته همون رنگها و عکس های گرافیکی نیست ولی چینش همان چینش و طراحی تو دیجیکالا هست :| واقعاً که
    میخوان موفقیت بدست بیارن چرا باید کادو 20 تومانی(تا یه میلیون تومان خرید) و کپی از یه فروشگاه خیلی موفق بکنن !؟
    این ملت ما نوآوری ندارن ؟ :|

  • GEEEK
    GEEEK | ۴ خرداد ۱۳۹۴

    اقا سایت واسه بچه مایه داراست. واسه مثال یه جنس مناسب جیب ما پیدا نشد بجز کابل اداپتور اونم 50 هزار تومن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی