ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با فراپیامک و خدمات حرفه ای آن در زمینه تبلیغات پیامکی بیشتر آشنا شوید [رپورتاژ آگهی]

فراپیامک یک سامانه حرفه‌ای تحت وب است که از طریق اینترنت و داشتن یک نام کاربری و رمز عبور امکانات پیشرفته‌ای برای مدیریت ارسال پیامک انبوه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این‌که چرا فراپیامک یکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فراپیامک یک سامانه حرفه‌ای تحت وب است که از طریق اینترنت و داشتن یک نام کاربری و رمز عبور امکانات پیشرفته‌ای برای مدیریت ارسال پیامک انبوه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این‌که چرا فراپیامک یکی از بهترین سرویس‌دهنده‌های این حوزه است و ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، موضوع این نقد و بررسی است.

اما قبل از آن بهتر است کمی به ارتباط، بازاریابی، اطلاع‌رسانی و ویژگی‌های یک سرویس پیامکی بپردازیم. نکته مهم‌تر این‌که امکانات و بستر فعالیت فراپیامک بسیار فراتر از خدمات پیام کوتاه است و در حال حاضر خدماتی مثل تلفن گویا (VOIP) ، خدمات ارزش افزوده (VAS)، طراحی و تولید وبسایت و نرم افزار تحت موبایل و وب از دیگر فعالیت های این مجموعه محسوب می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با حرفه‌ای‌ها کارکنید تا حرفه‌ای شوید

به‌ احتمال‌ زیاد تابه‌حال پیامک‌های تبلیغاتی متعددی را در تلفن همراه خود خوانده‌اید، و به‌احتمال بیشتر پیامک‌های غیر مرتبط با شغل، فعالیت یا انتظارات خود را هم دریافت کرده و می‌کنید که بلافاصله آن را حذف می‌کنید، دلایل زیادی برای این ناهماهنگی ارسال پیام وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عدم استفاده از یک سرویس‌دهنده حرفه‌ای است. پس با حرفه‌ای‌ها کارکنید تا حرفه‌ای شوید.

استفاده از پیامک یک امر اجتناب‌ناپذیر زندگی امروزی است. اطلاع‌رسانی و بازاریابی از طریق پیامک ویژگی‌های خاصی دارد که تقریباً در سایر سرویس‌های تبلیغاتی دیده نمی‌شود. اولین گزینه، تبلیغات در حریم کاملاً شخصی و خصوصی افراد است. تلفن همراه یکی از شخصی‌ترین وسایل افراد به شمار می‌آید و پیام ارسال‌شده دقیقاً به حریم شخصی فرد وارد می‌شود، امکان ردیابی پیام‌های ارسال‌شده، پوشش همزمان تعداد زیادی از افراد، قیمت بسیار کم با توجه به گستردگی، امکان گرفتن بازخورد و تعامل مستقیم با مخاطب و.. و از همه مهم‌تر تحلیل آماری از ویژگی‌های این نوع از تبلیغات است.

فراپیامک بدون نیاز به هرگونه آموزش و تخصص، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار خود می‌دهد تا بتوانند بیشترین بازدهی مورد انتظار را از یک اطلاع‌رسانی انبوه با پیامک دریافت کنند. برای استفاده از امکانات فرا‌‌پیامک کافی است به‌رایگان در این سایت عضو شوید، پنل کاربری موردنظرتان را انتخاب کنید و پس از پر کردن فرم ثبت‌نام آنلاین، سرویس موردنظر را سفارش داده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در اختیارتان قرار می‌گیرد وارد سامانه ارسال پیامک شوید. البته خدمات فراپیامک صرفاً به موارد ذکرشده ختم نمی‌شود، کاربران این سامانه می‌توانند از خدمات مختلفی مانند تلفن گویا، دورنگار و پیامک صوتی برای ایجاد یک دفتر کار مجازی اقدام نمایند.

این سامانه چه ارزشی خلق می‌کند و برای چه کسی؟

ساده‌ترین و کاربردی‌ترین تعریفی که می‌توان برای یک شرکت ارزش‌آفرین بیان کرد این است بپرسیم خدمات این شرکت چه فایده‌ای برای مشتریان دارد یا مشتریان با استفاده از این امکانات به چه چیزی دست خواهند یافت؟ خدمات این سامانه به یک پنل مدیریت و ارسال پیامک ختم نمی‌شود، فراپیامک مجموعه‌ای از راهکارهای ارتباطی را پیش رو مشتری قرار می‌دهد، خواه این مشتری یک کسب‌وکار کوچک باشد یا یک سازمان بزرگ با ده‌ها و هزاران عضو.

این سامانه علاوه بر ارائه ابزارهای ارتباطی مانند خدمات ارسال و مدیریت پیام کوتاه، راهکارهای دیگر مانند: خدمات تلفن گویا VOIP، خدمات ارزش‌افزوده VAS، راهکارهای سازمانی تلفن همراه ، سایت ساز و اعطای پنل نمایندگی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. گستره خدمات فراپیامک می‌تواند شامل سازمان‌ها، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و همه کسانی باشد که ارتباط و اطلاع‌رسانی سریع و انبوه بخشی از نیاز حیاتی آن‌هاست.

ارتباط و پشتیبانی

پشتیبانی فراپیامک از طریق سایت رسمی، تلفن، دورنگار و فرم ارسال پیام در دسترس کاربران است. همچنین کاربران با پر کردن فرم درخواست تماس، می‌توانند منتظر تماس کارشناسان بخش مربوطه با آنان باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • وحید کاروان
    وحید کاروان | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    سلام.
    به نظرم خدماتشون عالیه. کسب و کاری مبتنی بر خلاقیت و استفاده از فرصت های به روز.

  • اشکان
    اشکان | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

    دیجیاتو عزیز؛

    واقعاً از سایت وزین و با کلاسی مثل شما بعیده که این خیانت مسلم و تعرض آشکار به حقوق هموطنانتون (یعنی سرویس تبلیغات پیامکی) رو در سایتتون تبلیغ یا با رویکردی مثبت گزارش کنید.

    • JustME
      JustME | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

      دوست عزيز با نظرت تا حدودى موافقم ولى اين رو هم بايد در نظر گرفت كه بالاخره يكى از منابع تامين مخارج يك سايت همين تبليغات هست.
      خودم به شخصه ترجيح ميدم تبليغات بهمين منوال باشه ونه طور ديگه. بعنوان مثال او متنهايى كه واژه رپورتاژ آگهى رو در اول متن نميتونى ببينى ولى متن مشخصا تبليغاتيه و بعضا ظاهر تبليغاتِ فرمايشى هم داره!!
      بهرجهت آرزوى موفقيت ميكنم واسه بچه هاى ديجياتو و اميدوارم تو كارشون موفق باشن و خواننده هاشون رو نه تنها از لحاظ كمى بلكه كيفى (چيزى كه اين روزها صداش از زنگ خطر هم عبور كرده!) ارتقا بدن.

  • زاخار
    زاخار | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

    تو متن سوال پرسیده
    "این سامانه چه ارزشی خلق می‌کند و برای چه کسی؟"
    برای کسی که میخره رسما هیچ ارزشی نداره چون تا پیامک اینجوری میاد سریع حذف میشه بدون اینکه متنش خونده بشه
    اما به اون کسی که پیامک میشه رسما تنها واژه ای که میتونم راجع بهش به کار ببرم مردم ازاریه اونم در مقیاس خیلی گسترده
    البته این در مقابل پیامک های ایرانسل مثل کاه در مقابل کوهه

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

      اینا هیچ...
      ADSL !!!!!
      هی پیام میده از یه هفته قبل هر روز !!!!!..... که سرویست داره تمام میشه... تمدید کن...
      چیزیده تو اعصابمون.... هیچوقت اینقد از امکانات بدم نیومده بود..

مطالب پیشنهادی