ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تاکسی موتور الوپیک، گره گشای ترافیکِ تهران [رپورتاژ آگهی]

ترافیک، چالشی است که شهروندان تهرانی سال های سال است با آن رو برو هستند . وقتی که میزان تردد ماشین های تک سرنشین بر ظرفیت خیابان ها و اتوبان ها غالب می شود واضح ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ترافیک، چالشی است که شهروندان تهرانی سال های سال است با آن رو برو هستند . وقتی که میزان تردد ماشین های تک سرنشین بر ظرفیت خیابان ها و اتوبان ها غالب می شود واضح است که رانندگان و مسافران زمان طولانی را برای رسیدن به مقصد صرف کنند.

حتی اپلیکیشن های درخواست آنلاینِ ماشین نیز نتوانستند این مشکل بزرگ را برطرف کنند و تهرانِ امروز تبدیل به پارگینگی سیار شده است .

الوپیک، استارتاپی صد درصد ایرانی است، در این نوشتار سعی داریم از مزیت های بی شمار استفاده از سرویس تاکسی موتور الوپیک صحبت کنیم.

به گزارش ویرلن؛ زمانی که استارتاپ صد درصد ایرانی باشد، تسلط کافی به چالش های تهران امری آسان تر خواهد بود، متخصصان الوپیک با نگاهی ویژه تر نسبت به ترافیک تهران و با رونمایی از خدمات منحصر بفرد خود (تاکسی موتوری)، امیدی تازه برای فرار از ترافیک در بین ساکنین پایتخت ایجاد کرده اند.

تاکسی موتوری الوپیک با سفیرانی آشنا به کلیه مناطق 22 گانه تهران و آموزش های نوین مسیریابی می تواند مشتریان را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه به مقصد برساند و نگرانی های ترافیک و شلوغی خیابان ها را از لیست دغدغه های شما به کلی پاک کند.

اپلیکیشن الوپیک در دو نسخه اندروید و آی او اِس عرضه شده است و استفاده کنندگان از هر دو سیستم عامل می توانند در کوتاه ترین زمان و با چند کلیک نزدیک ترین سفیر را نسبت به مبدا در اختیار داشته باشند .

برای رسیدن به رویای آسمان آبی و تهرانِ بدون ترافیک همین الان نسبت به نصب اپلیکیشن الوپیک اقدام و خدمات تاکسی موتوری را تجربه کنید.

جهت دانلود اپلیکیشن الوپیک کلیک نمایید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا آرین
    رضا آرین | ۹ آبان ۱۳۹۶

    با این موتورهای داغون و راننده های داغونتر فقط همینمون مونده بود پشت موتور الو پیک بشینیم.الو پیک اول یه نگاه به وضعیت رانندگی و شخصیت موکوری هاش بکنه بعد تز بده

  • bco
    bco | ۸ آبان ۱۳۹۶

    چند بار استفاده کردم ، الو پیک واسه ارسال بسته خوب بوده

  • iMori
    iMori | ۸ آبان ۱۳۹۶

    واسه اینکه زود برسی با موتور بری یکی هم بزنه بیوفتی دست و پات بشکنه!!! اینم شد تز!! باز بعضی کشور ها موتور و پشتش یه چیزی میبندن امنیت اش بیشتر بشه !!! مثل هند و ...

مطالب پیشنهادی