ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بلیط چارتر
رپورتاژ آگهی

خرید بلیط چارتر و سیستمی هواپیما، فقط با چند کلیک [رپورتاژ آگهی]

در عصر ارتباطات و دنیایی که با فناوری اطلاعات و سیستم‌های اینترنتی گره خورده‌ است، عجیب نیست که انتظار داشته باشیم بتوانیم از کوچک‌ترین کارها، مثل برنامه‌ریزی‌های روزانه تا مهم‌تر از آن‌، مثل خرید بلیط ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در عصر ارتباطات و دنیایی که با فناوری اطلاعات و سیستم‌های اینترنتی گره خورده‌ است، عجیب نیست که انتظار داشته باشیم بتوانیم از کوچک‌ترین کارها، مثل برنامه‌ریزی‌های روزانه تا مهم‌تر از آن‌، مثل خرید بلیط هواپیما را با سیستم‌های الکترونیک انجام بدهیم. با شروع تعطیلات تابستانی، برنامه‌ریزی برای سفرهای خانواده‌گی هم شروع می‌شود. مدتی است که با قدم گذاشتن علی‌بابا به دنیای آنلاین این روزها، شما می‌توانید با هر دستگاهی که در دست‌تان است، از گوشی تلفن همراه‌تان گرفته تا تبلت یا لپ‌تاپتان، عملیات جستجو و خرید بلیط هواپیما را تنها در چند لحظه انجام بدهید.

سر و کار داشتن با علی‌بابا در همان اولین قدم، آن‌قدر سرراست و دلپذیر است که حتی آن دسته از کاربرانی که آن‌قدرها هم با فضاهای مجازی و خرید آنلاین سر و کار نداشته‌اند نیز می‌توانند به‌راحتی از امکانات آن استفاده کرده و در نهایت، بلیط هواپیمای‌شان را بخرند و چمدان‌شان را به سمت مقصد مورد نظر ببندند. ثبت نام حین خرید بلیط هواپیما و فیلترهای متنوع برای محدود کردن نتایج جستجو، از ویژگی‌های علی‌بابا است که کاربرِ تازه‌کار را گیج و خسته نخواهد کرد. طراحی ساده و حرفه‌ای این وب‌سایت که باعث شده شما با کم‌ترین میزان کلیک، بلیط هواپیمایتان را مستقیما از ایرلاین مورد نظر خریداری کنید، علاوه بر اینکه مطمئن‌تر است و خیال شما را از بابت نگرانی‌های احتمالی خرید بلیط راحت می‌کند، آسان و به صرفه هم هست و در وقت شما تا حد زیادی صرفه‌جویی می‌کند.

بد نیست این را هم بدانید که علی‌بابا، خرید بلیط‌های چارتر و سیستمی را در کنار هم برای شما فراهم کرده است، بلیط‌های چارتری ارئه شده در علی بابا از معتبرترین آژانس های چارترکننده در ایران گزینش و انتخاب می شوند. خرید بلیط چارتر از علی‌بابا را با خیال راحت و خاطری آسوده انجام دهید. شاید بهتر است بدانید که بلیط چارتر صادر شده از طرف علی بابا تا دو برابر ارزش بلیط تضمین می گردد و در صورت بروز هرگونه مشکلی برای بلیط چارتر شما حتی از طرف چارترکننده اصلی، می‌توانید تنها با چند کلیک بلیط را به ای‌میل پشتیبانی علی‌بابا (support@alibaba.ir) بفرستید تا علی‌بابا خسارت را تا دوبرابر قیمت بلیط چارتری برای‌تان بازپرداخت نماید.

بلیط چارتر، به بلیط هواپیمایی گفته می‌شود که در آن تمام صندلی‌ها یا بخشی از آن‌ها توسط آژانس‌های مسافرتی اجاره می‌شوند و بیشتر در مسیرهای پر رفت و آمد کاربرد دارد. از بلیط چارتر هم در تورهای گردشگری استفاده می‌شود و هم مستقلاً آن‌ها را به فروش می‌رسانند. از آن‌جا که هزینه‌ی ناشی از پر نشدن پروازهای چارتر متوجه آژانس هواپیمایی اجاره‌کننده‌ی آن پرواز است، در صورتی که صندلی‌های پرواز چارتر خالی بمانند، قیمت بلیطه های چارتر پایین‌تر می‌آید تا زودتر به فروش برسد.

علاوه بر این، پشتیبانی علی‌بابا بیست و چهارساعته در خدمت شما است تا هیچ نگرانی برای خرید بلیط هواپیما و احیانا، استرداد آن نداشته باشید. بد نیست همین حالا سری به علی‌بابا بزنید و اگر هنوز عضو خانواده‌ی بزرگ علی‌بابا نشده‌اید، به جمع بزرگ علی‌بابایی‌ها بپیوندید تا علاوه بر استفاده از امکانات خرید بلیط هواپیما، از برنامه‌های تازه‌ی علی‌بابا برای کاربرانش هم هم بی‌بهره نمانید.

مطالب پیشنهادی