ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تدریس خصوصی در استادبانک: سایت و اپلیکیشن برای انتخاب معلم خصوصی [رپورتاژ آگهی]

پیدا کردن استاد مناسب برای تدریس خصوصی در دروس مختلف، معمولا کاری وقت گیر است. استارتاپ استادبانک، این مشکل را برای مردم حل کرده است. درواقع استادبانک، وب سایت و اپلیکیشنی است که از طریق ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پیدا کردن استاد مناسب برای تدریس خصوصی در دروس مختلف، معمولا کاری وقت گیر است. استارتاپ استادبانک، این مشکل را برای مردم حل کرده است. درواقع استادبانک، وب سایت و اپلیکیشنی است که از طریق آن می توانید رزومه معلم های خصوصی در نزدیکی خود را مشاهده کنید و با آنها در منزل خود کلاس خصوصی داشته باشید.

نحوه گزینش معلم های خصوصی در استادبانک به چه صورت است؟

کارشناسان استادبانک، با همه اساتید جلسات مصاحبه حضوری و تلفنی دارند. در این جلسات، اصل مدارک استاد دریافت می شود و لازم است اساتید برای هر موردی که در رزومه خود ذکر کرده اند، مدرک معتبر ارائه دهند. بعد از دریافت مدارک، از نحوه تدریس اساتید تست گرفته می شود و براساس این تست، سطح استاد و هزینه تدریس او مشخص می شود.

برهمین اساس است که استادبانک، برای رزومه اساتید خود، تضمین درستیِ رزومه ارائه می دهد.

آیا قیمت تدریس خصوصی در استادبانک مناسب است؟

از طریق استادبانک شما می توانید رزومه معلم های خصوصی که در نزدیکی شما هستند را مشاهده کنید، بنابراین هزینه های رفت و آمد معلم ها تا منزل شاگرد کاهش می یابد و این کاهش هزینه، باعث می شود قیمت تدریس خصوصی در استادبانک به صرفه تر باشد.

چرا تدریس خصوصی ریاضی، پرطرفدارترین مبحث برای دریافت معلم خصوصی است؟

ریاضی مهمترین درس برای مقاطع مختلف است. در واقع ریاضی علاوه بر اهمیت فوق العاده ای که در موفقیت تحصیلی دانش آموزان دارد، قدرت استدلال و منطق دانش آموزان را تقویت می کند. برهمین اساس تقویت دانش آموزان در این درس، اهمیت بسیار زیادی برای خانواده ها دارد و پیدا کردن معلم مناسب جهت تدریس خصوصی ریاضی یکی از دغدغه‌های همیشگی خانواده‌ها است. استادبانک بنا بر رسالت خود، به این دغدغه خانواده ها توجه ویژه ای داشته و سعی می کند بهترین اساتید ریاضی را، در مقاطع مختلف جذب کند. شما می‌توانید لیستی از رزومه معلم های خصوصی ریاضی را در سایت استادبانک بیابید.

علاوه بر ریاضی، استادبانک در سایر درس های تخصصی، مانند فیزیک، شیمی و زیست هم معلم خصوصی دارد. در دروس عمومی مانند فارسی و عربی نیز معلم های خصوصی با سابقه ای در استادبانک حضور دارند. به عنوان مثال شما می توانید لیست اساتید مربوط به تدریس خصوصی عربی را در سایت استادبانک مشاهده کنید.

در چه درس هایی می توان از استادبانک معلم خصوصی دریافت کرد؟

اساتید استادبانک، در دروس و مقاطع زیر قادر به تدریس هستند:

  • مقطع ابتدایی
  • مقطع متوسطه اول
  • آزمون های تیزهوشان و مدارس برتر
  • مقطع متوسطه دوم
  • کنکور سراسری و کارشناسی ارشد
  • دروس دانشگاهی
  • زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی

برای مشاهده رزومه معلم های خصوصی استادبانک و قیمت آنها، باید چه کرد؟

بدین منظور کافیست وارد سایت استادبانک شوید و سپس در نوار جستجو که در بالای صفحه قرار دارد، اسم درس مورد نظر خود را وارد کنید.

همچنین می توانید اپلیکیشن استادبانک را از کافه بازار یا گوگل پلی دریافت کنید و با ورود به آن، به راحتی استاد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی