ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تور اروپا و قیمت تور اروپا را در سایت لست تورز تجربه نمایید [رپورتاژ آگهی]

سفر به قاره سبز و تماشای مناظر طبیعی بی نظیر در این قاره بسیار دوست داشتنی خواهد بود. برای سفر به اروپا شما انتخاب های گوناگونی دارید. اما پیشنهاد می کنیم که تورهای ترکیبی اروپا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفر به قاره سبز و تماشای مناظر طبیعی بی نظیر در این قاره بسیار دوست داشتنی خواهد بود. برای سفر به اروپا شما انتخاب های گوناگونی دارید. اما پیشنهاد می کنیم که تورهای ترکیبی اروپا را انتخاب کنید. در وبسایت لست تورز تورهای ترکیبی اروپایی وجود دارند که شما می توانید مطابق با سلیقه خود آنها را انتخاب کنید و ما در این مطلب تعدادی از مقاصد گردشگری در اروپا را معرفی خواهیم کرد. البته توجه داشته باشید که آفر تورهایی مختص یک کشور اروپایی نیز وجود دارند که فقط کافیست در لست تورز آنها را باهم مقایسه و در نهایت انتخاب کنید.

فرانسه

پاریس، شامونیکس، نیس و مارسی شهرهای توریستی در کشور فرانسه هستند که نمی توان تمامی جاذبه های گردشگری آنها را در یک سفر تماشا کرد. اما در شهر پاریس نباید برج ایفل، کاخ لوکزامبورگ، خیابان معروف شانزه لیزه، خانه اپرای گارنیر و مرکز پمپیدو را فراموش کرد. همچنین از مهم ترین مکان های شامونیکس نیز می توان به مناظر طبیعی حیرت انگیز آن اشاره کرد. اگر شانس حضور در نیس را داشتید نیز سری به تفرجگاه ساحلی آنگلین بزنید که در آن امکانات مناسبی برای تفریح به چشم می خورد. البته شهر مارسی نیز دیدنی های بسیاری دارد که کلیسای جامع شهر، منطقه شهر سییز و منطقه آرجنتان در میان گردشگران تور فرانسه پر طرفدارتر است.

اسپانیا

بارسلون، گرانادا، مادرید، مالاگا، والنسیا، اوئسکا و سالامانکا از شهرهای توریستی اصلی در کشور اسپانیا به شمار می آیند. در این شهر جاذبه های گردشگری تاریخی و تفریحی زیادی وجود دارد. اگر دوست دارید تا از مناطق طبیعی و ساحلی لذت ببرید به مالاگا بروید. در شهر بارسلونا هم جاذبه های تاریخی زیادی قرار گرفته که شاید بتوان گفت گل سر سبد آنها کلیسای ساگرادا فامیلیا است. در شهر گرانادا مکان های مذهبی و بخصوص اسلامی وجود دارند. قلعه الحمرا یکی از همین مکان در تور اسپانیا است.

ایتالیا

از میان مهم ترین شهرهای توریستی در کشور ایتالیا می توان به رم، ونیز و فلورانس اشاره کرد. همین سه شهر دارای جاذبه های گردشگری بی شماری هستند. در رم مکان های تاریخی همچون کولوسئوم ، پانتئون ، کلیسای باسیلیکای سنتاماریا مجیوره و قلعه سنت آنجلو شما را به وجد خواهند آورد. در شهر ونیز هم قایق سواری در کانال بزرگ، بازید از مکان هایی همچون تالاب ونتزیا، جزیره بورانو ، قصر دوک، کلیسای سان جورجو ماجوره و تئاتر لا فنیچه را از دست ندهید. همچنین کلیسای سانتا ماریا دل فیوره، پونته وکیو و یا همان پل کهن، میدان سینیورا و قصر وکیو نیز از زیباترین مکان های دیدنی در تور ایتالیا شهر فلورانس محسوب می شوند.

سوئیس

آپنزل، لوسرن، اینترلاکن، بازل، زرمارت و ژنو از زیباترین شهرهای جهان هستند که در سوئیس واقع شده اند. اگر به دنبال سفری لوکس هستید و دوست دارید تا خیره کننده ترین مناظر طبیعی دنیا را از نزدیک تماشا کنید به سوئیس سفر کنید. اینترلاکن مملو از اقامتگاه هایی است که چشم اندازه نفس گیری رو به کوهستان ها و دو دریاچه اطرافش دارد. اسکی بازان حتما نام زرمارت را شنیده اند. این مکان نه تنها کوه هایی عالی برای اسکی بازی دارد بلکه بسیار پاک هم هست. در این شهر هیچ خودرویی با سوخت فسیلی اجازه حرکت را نخواهد داشت. اما اگر دوست دارید تا کمی با فرهنگ و تاریخ سوئیس آشنا شوید باید به شهرهای بازل و ژنودر تور سوئیس سفر کنید.

اتریش

سالزبورگ و وین دو شهر اصلی در اتریش هستند. این دو شهر به علت داشتن جاذبه های فرهنگی، موزه ها و طبیعتی دوست داشتنی معروف شده اند. در وین از کاخ شون ‌برون، کلیسای کاتولیک سن پیتر ، پارک پراته و موزه تکنولوژی دیدن کنید. در شهر سالزبورگ هم می توانید به محل تولد موتزارت بروید، با تله کابین به بالای کوهستان آنترزبرگ بروید و همچنین از قلعه سالزبورگ و قصر باستانی و باغ میرابل لذت ببرید.

اگر تصمیم به سفر دارید به هیچ دلیلی سفر خود را به عقب نیاندازید. شاید دیگر فرصت و یا شرایط سفر کردن برای شما وجود نداشته باشد. پس از تصمیم گیری برای شروع سفر به وبسایت لست تورز رفته و با مشاهده تاریخ ها و قیمت های متنوع، تور اروپا را برای خود تهیه کنید. اکثر کشورهای اروپایی در ماه مارس همزمان با تعطیلات نوروزی ایران آب و هوای مناسبی دارند و به همین علت پیشنهاد می کنم تا از همین حالا برای خرید تورهای نوروزی اروپا اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی