ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

پنج دلیل برای اینکه ساکن ستارخان شویم [رپورتاژ آگهی]

ستارخان محله‌ای شناخته شده است و هر تهرانی احتمالا یک بار هم که شده از آن گذر یا در آن توقف کرده. دلایل بسیاری برای مراجعه به ستارخان وجود دارد، از وجود اغذیه‌ و خوراکی‌فروشی‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ستارخان محله‌ای شناخته شده است و هر تهرانی احتمالا یک بار هم که شده از آن گذر یا در آن توقف کرده. دلایل بسیاری برای مراجعه به ستارخان وجود دارد، از وجود اغذیه‌ و خوراکی‌فروشی‌های بی‌شمار گرفته تا بورس کابینت و اداره گذرنامه. ستارخان یکی از خیابان‌های اصلی است که برای رفتن به میدان آزادی و صادقیه باید از آن عبور کرد. نه فقط به این خاطر بلکه به دلایل دیگری هم که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم، خرید خانه در ستارخان متقاضیان زیادی دارد.

۱- ستارخان با اینکه محله‌ای قدیمی است جزو بافت فرسوده تهران محسوب نمی‌شود. چند برج قدیمی تهران با عنوان «مجتمع مسکونی ستارخان» در این محله احداث شده‌اند و با اینکه حدود چهل سال قدمت دارند همچنان محکم و سرزنده به نظر می‌رسند. خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی ستارخان هم با الهام از اصول شهرسازی ساخته شده‌اند و برای همین شاهد نظمی منطقه‌ای در فرم کوچه‌ها و خانه‌ها هستیم و ساخت و سازهای بی‌رویه هم نتوانسته این فرم شهری را به هم بریزد.

۲- ستارخان یکی از شاهراه‌های ارتباطی مرکز به غرب شهر محسوب می‌شود. برای رفتن به میدان آزادی یا میدان صادقیه و غرب شهر بهتر است به جای خیابان آزادی با چراغ‌قرمزهای فراوان و ترافیک بیشتر، از ستارخان عبور کنید. این خیابان گذر یا مقصد چند خط اتوبوس‌رانی هم هست. علاوه بر اینکه ایستگاه مترو صادقیه، ایستگاه حبیب‌الله، ایستگاه شادمان و ایستگاه خیابان توحید دسترسی ساکنان محله را به خطوط مختلف متروی تهران آسان کرده است. بنابراین از ترافیک‌های عصر این محله که بگذریم، سهولت رفت و آمد به آن باعث محبوبیتش بین قشر کارمند و دانشجو شده است.

۳- ستارخان هم خیابان‌های شلوغ دارد و هم خیابان‌های دنج و خلوت. دریان‌نو یکی از آن خیابان‌های دنج است. می‌گویند مهدی ابراهیم دریانی از ساکنان اولیه آن بود و پای دریانی‌ها از این محله به پایتخت باز شد. در تاریخچه ستارخان می‌خوانیم: «حاج مهدی اولین بار طرح آپارتمان های ۵۵ متری را به مجلس برد و پس از موافقت مجلس در محدوده امروزی محله‌های شهرآرا، پاتریس لومومبا و دریان‌نو برای کارمندان خود خانه‌هایی آپارتمانی ساخت که به ۶ دستگاه معروف شد.» تهران ویلا را هم می‌توان یکی از ضمایم ستارخان به حساب آورد که از محبوبیت فراوانی برخوردار است. بنابراین متقاضیان خرید خانه در ستارخان معمولا گزینه‌های متعددی پیش رو دارند و با توجه به روحیه خود می‌توانند ساکن یکی از این خیابان‌ها شوند.

۴- ستارخان بازار کاملی محسوب می‌شود. از کباب ترکی نشاط، معجون بابارحیم و اغذیه‌فروشی‌های کشورهای مختلف مثل ترکیه، لبنان و ایتالیا گرفته تا بورس کابینت، اسپرت کردن خودرو و بازارهای محلی که نیازهای ساکنان منطقه و نواحی اطراف را مرتفع می‌کنند. اهالی ستارخان عمده مایحتاج خود را از بازار مفید تهیه می‌کنند، مجتمعی بزرگ در خیابان اول دریان نو که سال ساختش به اوایل دهه هفتاد می‌رسد. ستارخان علاوه بر این بورس نور و روشنایی هم محسوب می‌شود. ستارخان خیابان دیگری است که بورس لوازم نور و روشنایی است و شهروندان برای خرید آباژور، لوستر و چراغ به این منطقه می‌آیند. چند مجتمع تجاری جدید هم به منطقه اضافه شده و رونق تجاری و اقتصادی آن را افزایش داده است.

۵- دلیل آخر و یکی از دلایل مهم هم اینکه سرمایه‌گذاری در ستارخان ریسک‌پذیر نیست و خریدار مسکن در آن با نوسانات قیمت مواجه نمی‌شود. بنابراین متقاضی خرید خانه در ستارخان نسبت به سود و زیان خود از همان ابتدا آگاه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    https://www.naroon.com/?content=search&regID=3954&status=1
    اینم ستارخان

مطالب پیشنهادی