ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چند نکته برای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم [رپورتاژ آگهی]

سریع و تمیز می‌شویند و خشک می‌کنند. چه چیزی از این بهتر؟ ماشین‌های ظرفشویی این روزها دیگر جای خود را هم در منازل و هم در بازار حسابی باز کرده‌اند. کمتر خانه نوسازی دیگر ساخته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سریع و تمیز می‌شویند و خشک می‌کنند. چه چیزی از این بهتر؟ ماشین‌های ظرفشویی این روزها دیگر جای خود را هم در منازل و هم در بازار حسابی باز کرده‌اند. کمتر خانه نوسازی دیگر ساخته می‌شود که جای مناسب ماشین ظرفشویی در آن تعبیه نشده‌ باشد. در این بین، عده‌ای به دنبال خرید ماشین ظرفشویی دست دوم هستند.

برای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم، بهتر است چند نکته را مد نظر قرار دهید. اول، اندازه آن برابر با جایی باشد که برای آن تهیه‌ شده است. ماشین‌های ظرفشویی چند مدل دارند؛ ماشین‌های رومیزی که اغلب برای خانواده‌های کم جمعیت درست ‌شده است. نکته مثبت در این مدل از ماشین‌های ظرفشویی ها جمع و جور بودن آن است، اما نکته منفی آن این است که خیالتان بابت همه ظرف‌ها راحت نخواهد بود چرا که این مدل جایی برای شستن ماهی تابه و ظرف‌های بزرگ ندارد.

ماشین‌های ظرفشویی ایستاده، عموما 12 نفره هستند. اگر به دنبال خرید این مدل هستید، باید بدانید زمان شستن ظروف، معمولا چیزی بین دو الی سه ساعت طول می‌کشد و اصولا برای مصرف روزمره استفاده نمی‌شود. نکته مثبت برای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم از نوع ایستاده دقیقا همین است؛ صاحب آن کمتر از ماشین‌های نوع اول از آن کار کشیده‌ است.

اگر به دنبال خرید ماشین‌های ظرفشویی با مدل مخزن پلاستیکی هستید، حتما دقت کنید مخزن آنها سالم باشد، اما مخزن‌های فولادی کمتر درگیر این مشکل هستند، البته اگر جنس استیل باشد که در این صورت نه چرک می‌شود، نه زنگ می‌زند و نه آب می‌شود. همچنین به ظاهر ماشین‌ هم توجه کنید که در آن رنگ پریدگی یا فرورفتگی وجود نداشته باشد.

در کل، با توجه به اینکه ماشین‌های ظرفشویی جای مناسبی در زندگی هر روزه ما باز کرده‌است، بهتر است برای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم به سراغ مدل‌های قدیمی نروید و ترجیحا قبل از خرید، ماشین را تست کنید تا از شسته شدن کامل ظرف‌ها و باقی نگذاشتن کف روی آن‌ها مطمئن شوید. همچنین از سالم بودن آب گرمکن، آب پاش و سبدهای تعبیه‌شده برای ظروف مخصوص باخبر شوید. داخل ماشین را دقیق وارسی کنید  تا از جا گرفتن درست ظروف در قفسه‌ها هم خیالتان راحت شود. حتما از فروشنده بپرسید آیا تا به حال ماشین ظرفشویی را با جرم‌گیر مایع شسته است یا خیر؟

توصیه می‌شود بعد از 60 بار مصرف، یک بار آن را به صورت خالی با دمای مشخص با جرم‌گیر مایع بشویید. به استاندارد بودن حداقل انرژی و کم مصرف بودن آن هم حتما دقت کنید. اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی دست دوم با گارانتی هستید، باید توجه داشته باشید گارانتی‌های آنها معمولا یک یا دو ساله است، بنابراین باید به سراغ مدل‌های جدیدتر بروید. البته تعداد محدودی از ماشین‌های ظرفشویی گارانتی 3 تا پنج ساله و حتی ده ساله دارند.

بهترین برند ماشین ظرفشویی در حال حاضر، بوش، ال جی و سامسونگ است که خرید مدل کارکرده آن نیز آرامش خاطر بیشتری به مشتری می‌دهد. برای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم دیگر نیازی نیست به بازار بروید و از حرف‌های متناقض فروشنده‌ها سردرگم شوید. با جستجویی ساده در سایت دیوار، مدل موردنظر و مطلوب خود را خواهید یافت. مثلا ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش آلمان و به ادعای صاحب آن سالم و دارای ضمانت نامه، با قیمت یک میلیون و 650 هزار تومان آگهی و در مقابل ماشین ظرفشویی رومیزی بوش 8 نفره، تمیز و در حد نو، 600 هزار تومان به حراج گذاشته‌شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    به سلامتی همه مادرا یه صلوات بلند ختم کن که 30% عمرشونو توی آشپزخانه و ظرف شستن سپری شد

  • alex
    alex | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    فقط شیپور

  • علی جهانشاهی
    علی جهانشاهی | ۳ اسفند ۱۳۹۶

    عکس ماشین لباسشویی گذاشتین ولی درباره ماشین ظرفشویی مطلب گذاشتین ههههه

مطالب پیشنهادی