ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هر فایلی که قابل دانلود است قابل فروش است؛ با Zepo درآمد شغلی خود را متحول کنید [رپورتاژ آگهی]

افرادی که یک کالای فیزیکی تولید می کنند تقریبا تکلیف آنها جهت فروش محصولات مشخص است یا یک پخش کننده پیدا می کنند و یا محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

افرادی که یک کالای فیزیکی تولید می کنند تقریبا تکلیف آنها جهت فروش محصولات مشخص است یا یک پخش کننده پیدا می کنند و یا محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند تا به دست مشتری برسد ولی اگر بخواهید همین کار را برای محصولات دانلودی از قبیل نرم افزار ، بازی ، فیلم، پروژه و یا هر کالای دیجیتال دیگری که ماهیت فیزیکی ندارد انجام بدهید، تکلیف چیست ؟

اینجاست که می توانید از سرویس زپو (www.zepo.ir) استفاده کنید. این سایت یک پلتفرم برای خرید و فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم افزار، کتاب های الکترونیکی، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فایل قابل دانلودی دیگری را در اختیار شما قرار میدهد که با ثبت نام در آن میتوانید یک فروشگاه رایگان فایل و محصولات دانلودی داشته باشید. همچنین شما میتوانید علاوه بر فروش محصولات اختصاصی خود، سایر محصولات موجود در سیستم را نیز به فروش رسانده و با استفاده از سیستم همکاری در فروش، کسب در آمد نمایید.

Zepo پلتفرمی کارآمد و کاربر پسند را جهت خریدو فروش محصولات دیجیتالی (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابلیت ایجاد یک فروشگاه کاملا رایگان برای شما فراهم کرده است.

در ادامه مطلب با نحوه درآمد از این سرویس بیشتر آشنا می شویم.

چگونه از Zepo کسب در آمد کنیم؟

سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی Zepo یکی از بهترین و اصولی ترین سایت های همکاری در فروش می باشد که شما از طریق آن میتوانید اقدام به ثبت نام و کسب درآمد نمایید

آپلود کنید: فایل های دیجیتالی خود از قبیل کتاب الکترونیکی، موسیقی، فیلم، نرم افزار، مقاله، لوح چندرسانه ای و ... را در سیستم آپلود نمایید. شما می توانید هر فرمتی را تا حجم 120 مگابایت به ازای هر فایل در سیستم بارگذاری نمایید.

فروش کنید: با عضویت در Zepo شما یک فروشگاه رایگان فروش محصولات دانلودی خواهید داشت. هر محصولی که آپلود کنید در فروشگاه شما و در صورت تمایل در کلیه فروشگاه های زپو نمایش داده خواهد شد. شما می توانید از سیستم بازاریابی نیز کسب درآمد کنید.

برداشت کنید: زپو علاوه بر فروشگاه رایگان، یک درگاه پرداخت اختصاصی نیز فراهم می کند. شما می توانید مبالغی که به ازای فروش محصولات به حساب کاربریتان واریز شده را در هر ساعتی از شبانه روز برداشت نمایید. وجوه طی چند دقیقه به حساب بانکی شما واریز می گردد.

کسب در آمد مادام العمر فقط در سه مرحله! عضویت رایگان
جهت مشاهده فروشگاه اصلی اینجا و به جهت ثبت نام در فروشگاه ساز زپو اینجا را کلیک نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    اصلا این سایت عملی نیست مخصوصا تو ایران چون مثلا اگر کسی برنامه کتاب فیلم موسیقی دانلود کنه به راحتی باچند تا سرچ ساده میتونه دانلود کنه اگر ام بخواد پولی بابت محصولی بده که حمایت کنه مثلا بخواد یک آلبوم موسیقی یک خواننده رو بخره یا میره سی دی شو میخره یا از بیپ تونز میخره در مجموع به نظر من دلیلی نداره آدم بخواد از این سایت چیزی بخره!

مطالب پیشنهادی