ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تحول در نحوه فروش خودرو؛ اولین دوره رقابت های مهارت های فروش مدیران خودرو برگزار شد

شرکت مدیران خودرو با هدف افزایش مهارت های ارائه خدمات فروش به مشتریان و همچنین توانمند‌سازی و نیروهای خود در شبکه نمایندگان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی منسجم و رقابت های فنی برای سنجش ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت مدیران خودرو با هدف افزایش مهارت های ارائه خدمات فروش به مشتریان و همچنین توانمند‌سازی و نیروهای خود در شبکه نمایندگان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی منسجم و رقابت های فنی برای سنجش اثربخشی این دور های آموزشی اقدام کرد.

این رقابت ها که از سال گذشته آغاز شده بود در سه مرحله متفاوت برگزار شد تا از بین 300 شرکت کننده ابتدایی 20 نفر برتر منتخب و معرفی شدند.

پنج نفر اول به ترتیب آقایان دانیال میررحیمی، امید فخار، حسن صالحی، حامد طلاجوران و محمد شمس بابلی هستند که توانستند با کسب بالاترین امتیاز ها راهی رقابت های بین المللی شرکت چری در چین شوند.

محمد غضنفری، مرجان کمالی زاده، محمد طلوعی، یاسمین ابراهیمی، الهه صالحی، لیلا عمران، وحید حسین پور، مهسا مشیری، بهمن رستمی، نگین نیما، محمد دلشاد، عالیه سادات هوشمند، مینا ابوالحسنی، سمیرا خسروی و الهه ربیعی هاشمی دیگر نفرات برتر بودند که به ترتیب رتبه های ششم تا بیستم را از آن خود کردند.

ایران به عنوان بزرگترین بازار خارجی خودروهای چری (شامل فروش خودروهای MVM) در جهان شناخته می شود و از این رو مشخص است که میزان تسلط نمایندگان فروش مدیران خودرو تا چه حد در این زمینه تعیین کننده است.

مدیران خودرو امید دارد تا با درخشش نفرات برگزیده ایرانی در رقابت های جهانی، سهمیه ایرانی ها برای سال آینده دوبرابر شود و بدین ترتیب مشوق های لازم برای بالاتر رفتن مهارت های فروش تیم نمایندگان این شرکت افزایش پیدا کند.

از سوی دیگر باید گفت در کنار مباحث مربوط به رقابت، پروسه برگزاری این رویداد می تواند نقاط ضعف و قوت تیم فروش نمایندگان سرتاسر کشور را برای مدیران ارشد روشن سازد و از این رو برنامه ریزی برای رفع نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت نیز ممکن می شود.

بنابراین برگزاری چنین رقابتی را به فال نیک گرفت و از آن به عنوان سرآغاز تحولی برای بهبود کارایی سازمانی افراد در حوزه فروش یاد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی