ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اکسسوری لازم غیرضروری [رپورتاژ آگهی]

حتما شما هم با واژه اکسسوری (accessory) برخورد کرده‌اید، اکسسوری لغت انگلیسی است به معنای لوازم جانبی که تقریبا چند سالی است وارد فرهنگ ایرانی هم شده است و زیاد از آن استفاده می‌شود. در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۱

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتما شما هم با واژه اکسسوری (accessory) برخورد کرده‌اید، اکسسوری لغت انگلیسی است به معنای لوازم جانبی که تقریبا چند سالی است وارد فرهنگ ایرانی هم شده است و زیاد از آن استفاده می‌شود. در واقع به چیزهایی که به عنوان متعلقات یا تجهیزات اصلی و فرعی وسیله و محیط پیرموان آن اطلاق می‌شود، اکسسوری یا همان لوازم جانبی می‌گویند.

انواع لوازم جانبی

لوازم جانبی معمولا برای وسایل فناوری اطلاعات مانند تبلت و موبایل گفته می‌شود. قاب موبایل و تبلت از جمله این وسایل به شمار می‌آید. با مراجعه به سایت‌های فروش این نوع لوازم با انبوهی از پیشنهادات متنوع خرید و فروش قاب موبایل و تبلت مواجه خواهید شد که در نوع خود موجب استفاده بهتر از این وسایل و تنوع در زندگی‌تان می‌شود. مثلا قاب موبایل علاوه بر افزودن زیبایی به گوشی موبایل‌تان می‌تواند موجب استحکام بیشتر آن در برابر ضربات یا ریزش آب باشد. لوازم جانبی‌ها چه در زمینه فناوری اطلاعات و چه در زمینه وسایل شخصی اکثرا زنانه و مردانه دارند و کمتر پیش می‌آید که وسیله‌ای باشد که برای هر دو جنس مناسب باشد.

با جست و جویی ساده در اینترنت می‌توانید قاب مناسبی برای گوشی اپل یا سامسونگ خود پیدا کنید. تنها مراقب باشید قاب مزبور مخصوص برند گوشی شما باشد یعنی قاب مخصوص گوشی آیفون را برای موبایل هواوی استفاده نکنید و همچنین مراقب باشید که برای حفاظت از صفحه نمایش گوشی موبایل یا تبلت یا خود این وسایل از قاب‌های مستحکم و دارای گارانتی استفاده کنید تا اینکه اگر هزینه‌ای پرداخت می‌کنید، وسیله‌ای به شما داده شود که ارزشمند باشد و درصورت عدم کارکرد درست آنها بتوانید به خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده گارانتی مراجعه کنید.

اکسسوری

اما واژه اکسسوری برای وسایلی مانند کیف، عطر و ادکلن و یا جاسوئیچی به کار می‌رود که بیشتر جنبه تجملاتی دارند. گفته شده اکسسوری‌هایی مانند گوشوار، عینک آفتابی، گردنبند، کمربند، کیف و کفش به ویژه برای خانم‌ها ضروری و لازم هستند. این وسایل هرچند برای حیات یک انسان یا حفاظت از او لازم نیستند اما می‌توانند در دنیای مد امروز، صاحب خود را شیک‌تر نشان دهند. مثلا در سایت دیوار می‌توانید با مراجعه به بخش لوازم شخصی، اکسسوری‌هایی که افراد برای فروش گذاشته‌اند از ساعت مچی سوآچ و ورساچی گرفته تا کیف‌های چرم دوزی ایرانی و خارجی را مشاهده کنید. در این بخش می‌توانید لوازم کارکرده اما نویی را هم پیدا کنید که با قیمت‌های مناسب برای فروش گذاشته می‌شوند.

همانطور که گفتیم به اکسسوری‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات لوازم جانبی می‌گویند. در دیوار می‌توانید در قسمت وسایل الکترونیک با جست و جوی عبارت خرید و فروش قاب موبایل و تبلت، قاب گوشی همراه، قلم موبایل و تبلت، محافظ صفحه نمایش مناسبی برای خود پیدا کنید. در همین سایت با جست و جوی ساده‌ای می‌توانیداز انواع وسایلی مانند فلش، پاوربانک، ساعت هوشمند و ... که همه جزو همین بخش و زیر مجموعه آن محسوب می‌شوند، دیدن کنید و هرکدام را که خواستید خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی