ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دوربین نظارتی Yi، مراقب هوشمند خانه و محل کار شما [رپورتاژ آگهی]

هنوز هم راه‌اندازی یک سیستم مداربسته و یا دوربین امنیتی در منزل یا محل کار شما، کاری پیچیده و البته پرهزینه محسوب می‌شود اما در این میان شرکت شیائومی یک راه حل ساده و ارزان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هنوز هم راه‌اندازی یک سیستم مداربسته و یا دوربین امنیتی در منزل یا محل کار شما، کاری پیچیده و البته پرهزینه محسوب می‌شود اما در این میان شرکت شیائومی یک راه حل ساده و ارزان برای شما دارد.

با استفاده از دوربین نظارتی Yi Smart Camera که محصول جدید شرکت Xiaomi (با تلفظ شیائومی) هست، شما می‌توانید در هر کجا که هستید با اتصال به اینترنت، به راحتی بر منزل، اتاق خواب کودک، مغازه یا محل کار خود نظارت داشته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید.

1

این دوربین مجهز به سیستم Motion Detection است به این معنی که نسبت به حرکت حساس بوده و در صورتی که جسمی در مقابل آن حرکت کند به صورت خودکار فیلم گرفته و روی تلفن هوشمند شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند.

تمام فیلم‌های ضبط شده روی کارت حافظی جانبی Micro SD ذخیره می‌شوند تا هر زمان که خواستید به راحتی به آرشیو خود دسترسی داشته باشید، شما می‌توانید هر نوع کارت حافظه Micro SD تا سقف 64 گیگابایت را به این دستگاه متصل کنید.

2

شرکت شیائومی در این دوربین یک سنسور تصویر با کیفیت HD که معادل رزولوشن 1280×720 یا همان 720p به کار برده تا تصاویر محیط را ضبط کند.

زاویه دید لنز نیز در حالت افقی 92.7 درجه، در حالت عمودی 48.7 درجه و در حالت قطری 111.2 درجه است که نسبتا فضای دید مناسبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. همچنین دهانه دیافراگم این دوربین f/2.0 در نظر گرفته شده است که در نتیجه ثبت تصاویری با روشنایی بیشتر را امکان‌پذیر می‌سازد.به عنوان یک ویژگی مطلوب برای دوربین‌های حفاظتی می توان به این نکته اشاره کرد که این دوربین می‌تواند تا ۴ برابر بزرگنمایی دیجیتال را ایجاد کند.

3

طریقه نصب و راه‌اندازی این محصول بسیار ساده بوده و کافی است پس از اتصال دوربین به برق شهری یا پاور بانک، ابتدا اپلیکیشن مخصوص اندروید یا iOS این دوربین را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و سپس با اتصال دوربین به WiFi از طریق موبایل خود، کنترل آن را در دست بگیرید.

با استفاده از این اپلیکیشن که اخیرا نسخه به روز شده آن منتشر شده و روی سایت اولنز برای دانلود قرار گرفته، می‌توانید کنترل، هدایت و یا دریافت نوتیفیکیشن از دوربین را مدیریت کنید.

این دوربین علاوه بر داشتن میکروفون برای شنیدن صدای محیط، دارای اسپیکر نیز هست که قابلیت مکالمه دو طرفه بین شما و افراد حاضر در محیط را فراهم می‌آورد.

4

مهم‌ترین ویژگی به کار رفته در این دوربین سیستم Night Vision یا دید در شب است که با به‌کارگیری نور مادون قرمز امکان پذیر شده.

یک برد نوری شامل 8 سنسور IR که وظیفه انتشار امواج مادون قرمز برای روشن کردن محیط در هنگام تاریکی را بر عهده دارد در این دوربین نصب شده است.  همانگونه که می‌دانید چشم انسان قادر به دیدن امواج مادون قرمز نیست و به همین دلیل فعالیت این برد، به هیچ وجه توسط چشم انسان تشخیص داده نمی‌شود.

طبق ادعای کمپانی شیائومی، برد نوری مادون قرمز به کار رفته در این دوربین می‌تواند تا شعاع ۵ متری را تحت پوشش خود قرار دهد و محیطی روشن را برای فیلمبرداری مهیا سازد. بدین ترتیب می‌توانید از طریق موبایل خود، اتاق کودکتان را بدون اینکه مزاحم خواب او شوید، تحت نظر داشته باشید.

5

فروشگاه اینترنتی اولنز این افتخار را دارد که برای نخستین بار، دوربین نظارتی هوشمند شیائومی (سری Night Vision) را با کمترین قیمت ممکن در دسترس شما عزیزان قرار دهد و در تمامی مراحل پاسخگوی سوالات و اشکالات شما باشد.

همچنین کاربران سایت دیجیاتو تا تاریخ 15 دی 94 این فرصت رو خواهند داشت که با کد تخفیف digiato_smartcamera با 20.000 تومان تخفیف و با قیمت ویژه 148.000 تومان این دوربین نظارتی را از سایت اولنز تهیه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۷ دی ۱۳۹۴

    این دوربین برای راه اندازی به وایفای نیاز داره، همچنین برای ارسال تصویر باید به وایفای و برق وصل باشه، بعد هرچقدر با موبایل نزدیکتر باشین به دوربین وصل شدن دوربین و موبایل راحتتره و بدون نویزه، موبایل هم حتما باید به اینترنت چه با وایفای چه با دیتا وصل باشه، متاسفانه برنامه نصبی آندرویدش رو که نصب کردم فقط به زبان چینی هست و هرچقدر جستجو کردم به زبان فارسی یا انگلیسی پیدا نکردم، واسه همین سخته استفاده ازش

  • younes
    younes | ۷ دی ۱۳۹۴

    این دوربین ۲ هفته پیش ۱۴۵ هزار تومان بود .
    الا شده ۱۶۸ هزار تومان و ۲۰ هزار تومان تخفیف داده :))
    این راه درستی برای بازاریابی نیست دوست عزیز

مطالب پیشنهادی