کنسول و بازی — صفحه ۲

نینتندو بابت طراحی کنترلر جداشونده سوییچ با شکایت مواجه شد

نینتندو سوییچ قطعا اولین تبلت مخصوص بازی نبوده، اما آیا می توان گفت که در طراحی آن مستقیما از ایده های دیگران کپی برداری شده؟ Gamevice که اینطور فکر می کند. کمپانی مذکور که سازنده تجهیزات و لوازم جانبی برای محصولات الکترونیکی محسوب می شود، اخیرا از نینتندو بابت نقض پتنت کانسپت هایی که در Wikipad،... ادامه مطلب

انتظاراتی که از Assassin's Creed: Origins داریم

از سال 2007 تا کنون، 18 نسخه از سری بازی های Assassin's Creed برای کنسول ها و پی سی منتشر شده. چندین سری کتاب مصور، فیلم ها و انیمیشن های کوتاه متعدد و یک فیلم سینمایی هالیوودی هم این بازی ها را همراهی کرده اند و در حال حاضر هم یوبی سافت و نتفلیکس در... ادامه مطلب

حالا همه می توانند قابلیت های جدید ایکس باکس وان را پیش از ارائه رسمی تست کنند

از زمانی که ایکس باکس وان عرضه شد، تعداد محدودی از کاربران قادر بودند تا به آخرین ورژن از آپدیت ها دسترسی پیدا کرده و پیش از ارائه رسمی، در فاز بتای آن مشارکت کنند. اما مایکروسافت این سیاست را از ابتدای امسال تغییر داد و کاربران حالا می توانند راحت تر از هر زمان... ادامه مطلب

آپدیت شماره ۵.۰ پلی استیشن ۴ تا چند هفته دیگر از راه می رسد

سونی قرار است به زودی آپدیت بعدی پلی استیشن ۴ را عرضه کند و گویا این به روزرسانی بزرگ تغییراتی عمده را به همراه می آورد که بیشترین بهره از آن را دارندگان پلی استیشن ۴ پرو می برند. طبق اطلاعات استخراج شده، دارندگان پلی استیشن ۴ پرو پس از این آپدیت قابلیت آن را خواهند... ادامه مطلب

چگونه می توان از پی اس ان بازی خرید؟

دنیای اطراف ما هر روز دیجیتالی تر می شود. اما منظور وسایل و تجهیزاتی نیست که دهه ها از ظهور، پیشرفت و ورودشان به زندگیمان می گذرد، بلکه نحوه تعامل ما با یکدیگر و سیستم های پیچیده امروزی است. به یاد می آورید چگونه کتاب های دیجیتالی یا e-Book ها آرام آرام توانستند تا حدودی جایگزین کتاب... ادامه مطلب

نگاهی به بازی Path Out؛ روایت تراژیک و نیز طنزآمیز پناهنده ای سوری از جنگ در کشورش

Path Out یک بازی نقش آفرینی ماجرایی است مثل هیچ بازی دیگری؛ شما را با حس نوستالژیک و زیبایی شناسی 16 بیتی اش فریب می دهد اما اهدافش هرچیزی هستند به جز اطمینان بخشیدن به گیمر. Path Out براساس تجربه طراح بازی، عبدالله کرم به عنوان پناهنده ای سوری که از جنگ داخلی فرار می کند... ادامه مطلب

چگونه دانلود ها را در پلی استیشن ۴ مدیریت کنیم؟

حجم بازی های ویدیویی در نسل هشتم بسیار زیاد شده. زمانی بود که سنگین ترین بازی ها نهایت ۱۰ یا ۱۵ گیگابایت حجم داشتند، اما حالا میانگین حجم بازی ها به ۳۰ الی ۳۵ گیگ می رسد. خیلی از ما هم بازی هایمان را به شکل دیجیتالی تهیه و از طریق خود کنسول دانلود می... ادامه مطلب

سیاست های دونالد ترامپ چه آسیبی به صنعت بازی آمریکا می زند؟

دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده با وعده «در اولویت قرار دادن آمریکایی ها» رای آورد؛ کمپانی های آمریکایی، کارگران آمریکایی و منافع آمریکایی. اما با گذشت شش ماه از برگزیدگی او، دو ناشر بزرگ صنعت بازی های ویدیویی، از قانون گذاری های دولت وی مایوس شده اند. طی پنلی در فستیوال «بازی ها برای تغییر»... ادامه مطلب

سرنوشت غم انگیز Mass Effect Andromeda؛ چه بر سر یکی از مورد انتظار ترین بازی های نسل هشتم آمد؟ [قسمت سوم]

فرایند توسعه Mass Effect: Andromeda با مشکلات فراوانی روبرو بود. کارگردان بازی عوض شد، ابعاد پروژه از ابتدا تعریف شد، تیم انیمیشن منابع و نفرات کافی را در اختیار نداشت، فناوری ها و تکنولوژی های مورد نیاز در دسترس نبودند، ارتباطات بین اعضای تیم ضعیف و زمان بندی هم بسیار فشرده بود. پروژه ساخت آندرومدا 5... ادامه مطلب

آیا Red Dead Redemption 2 برای پی سی عرضه می شود؟

در جریان جلسه Take-Two که به منظور انتشار وضعیت مالی این شرکت شکل گرفته بود، اشاراتی هم به نسخه پی سی عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 شد. کارل اسلاتوف در ارتباط با این موضوع اظهار نظر کرد و از سیاست های Take-Two برای انتشار بازی ها روی پی سی سخن به میان آورد. بر اساس گفته... ادامه مطلب

سرنوشت غم انگیز Mass Effect Andromeda؛ چه بر سر یکی از مورد انتظار ترین بازی های نسل هشتم آمد؟ [قسمت دوم]

فرایند توسعه Mass Effect: Andromeda با مشکلات فراوانی روبرو بود. کارگردان بازی عوض شد، ابعاد پروژه از ابتدا تعریف شد، تیم انیمیشن منابع و نفرات کافی را در اختیار نداشت، فناوری ها و تکنولوژی های مورد نیاز در دسترس نبودند، ارتباطات بین اعضای تیم ضعیف و زمان بندی هم بسیار فشرده بود. پروژه ساخت آندرومدا 5... ادامه مطلب

سرنوشت غم انگیز Mass Effect Andromeda؛ چه بر سر یکی از مورد انتظار ترین بازی های نسل هشتم آمد؟ [قسمت اول]

سال 2012 وقتی که سرانجام با پایان توسعه مس افکت 3، پروژه سه گانه مس افکت به پایان رسید، گروهی از کارمندان عالی رتبه بایوور گرد هم آمدند تا در مورد آینده این فرنچایز علمی تخیلی تصمیم بگیرند. آن ها در نظر داشتند تا مس افکت را ادامه دهند و در نسخه های بعدی بیشتر... ادامه مطلب

طراحی جذاب کنترلر پلی استیشن ۴ با تاثیر از لباس کریتوس

دوین اسمیت که بیشتر او را با طراحی های فوق العاده اش روی کنترلرها می شناسیم، اخیرا از یک دوال شاک ۴ برای بازی God of War پرده برداشته که ظاهر عجیب و در عین حال بی نظیری دارد. کنترلی که در زیر می توانید تصاویر آن را تماشا کنید، رنگ بدن کریتوس را به خود... ادامه مطلب

عملکرد ضعیف فروش پلی استیشن ۴ نسبت به سال گذشته

چندی پیش سونی خبر از فروش خوب کنسول خود داد و اعلام کرد که تا کنون ۶۳.۳ میلیون واحد پلی استیشن ۴ روانه بازار کرده است. اما بر اساس گزارش مالی سه ماه ابتدایی سال ۲۰۱۷ این شرکت ژاپنی، گویا پلی استیشن ۴ نسبت به سال گذشته در امر فروش عملکردی نزولی داشته است. بر اساس... ادامه مطلب

چرا لودینگ در بازی های ویدیویی هنوز طولانی است؟

با گذشت هر سال، بازی های ویدیویی از لحاظ دیداری بهتر و بهتر می شوند. تنها طی چند ماه گذشته، شاهد پدیده های فنی بسیار زیبایی مانند Horizon: Zero Dawn ،Zelda Breath of the Wild و Injustice 2 بوده ایم. اما در حالی که گرافیک ها روز به روز بهتر می شود، مدت زمان لودینگ... ادامه مطلب