بازاریابی و فروش

با افزایش دو برابری تنها در ۶ ماه، تعداد تبلیغ کنندگان در اینستاگرام به ۱ میلیون رسید

این روزها شبکه اجتماعی محتوا محور اینستاگرام به یکی از جذاب ترین بسترها برای تبلیغات بدل شده است. جدیدترین بررسی نشان می دهد که از ماه سپتامبر سال گذشته تا به امروز تعداد کمپانی هایی که اقدام به تبلیغ محصولات و خدمات خود در این پلتفرم  کرده اند دو برابر شده و تعداد کلی آنها از مرز... ادامه مطلب

برای جذب مشتری چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

کسب و کار شما زمانی موفق و جاودان می شود که مشتری از محصولات یا خدمات تان استقبال کند. در هند، جمله ای از ماهاتما گاندی بر درب اکثر مغازه ها نوشته شده: مهم ترین شخص کار تان، مشتری است. مشتری با دادن فرصت خدمت به او، بیشترین لطف را به شما می کند. از این رو... ادامه مطلب

برای بازاریابی موثر در منزل به چه استراتژی هایی نیازمندید؟

کار کردن در منزل مزایای زیادی دارد و هر کسی که در منزل کار می کند دلیل خاص خودش را دارد. برخی به دلیل اینکه می توانند از فرزندشان مراقبت کرده و پرستار بچه استخدام نکنند (با این کار پول شان را نیز پس انداز می کنند) یا چون دیگر مجبور نیستند روزانه برای رفتن... ادامه مطلب

بهترین راه های افزایش سودآوری سایت تان را در اینجا بخوانید

وبسایت ها با در نظر داشتن اهداف مختلفی طراحی می شوند؛ گاهی صرفا فروش کالاها مد نظر مدیریت یک سایت است و گاهی سودآوری بالا عمده تمرکز گردانندگان وبسایتی را تشکیل می دهد، اما نکته ی جالب توجه این است که طبق گزارش KissMetrics (وبسایتی که تحقیقاتی درباره ی کسب و کار و نحوه ی رسیدن به... ادامه مطلب

آموزش گام به گام ایجاد کسب و کار آنلاین

خیلی ها فکر می کنند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی سخت است و به مهارت های پیچیده ای نیاز دارد. درحالیکه مراحل ثابت شده ای برای آن وجود دارد که قدم به قدم آن در این مقاله گفته می شود: نیاز جامعه را پیدا کنید و آن را رفع کنید. متنی بنویسید که... ادامه مطلب

این برنامه 10 قدمی برای جذب مشتری به شما کمک می کند

در بازاریابی ربایشی، کسانی که نیازمند بدست آوردن اطلاعات کاربردی در هر زمینه ای هستند محور توجه و بازاریابی قرار می گیرند. فروشنده ها از طریق خبرنامه ها و آگهی ها توجه مشتریان را به خود جلب می کنند. کارآفرینان زیادی آن را سخت می دانند. اما در اینجا راه آسان تری به شما نشان... ادامه مطلب

چرا رفتار عالی با مشتری های قدیمی اهمیت دارد؟

برای یک صاحب کار، صحبت و آشنا شدن با مشتری های جدید کار سختی نیست، اما مهم نحوه ی رفتار آنهاست وقتی مشتری ها برای بار دوم باز می گردند. Karen Mishra (مشاور بازاریابی) تحقیقی راجع به وفادار و اعتماد سازی مشتری ها انجام داده است. او متوجه شده که نشان دادن علاقه ی فروشنده به... ادامه مطلب

چه میزان فعالیت روی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها کافی است؟

با ادامه یافتن روند رو به رشد استفاده از شبکه های اجتماعی توسط صاحبان کسب و کار برای برندسازی و افزایش تصاعدی پلتفرم های موجود در این زمینه، کارآفرینان با این سؤال مواجه شده اند که چقدر پرداختن به شبکه های اجتماعی، چند شبکه ی اجتماعی و چه نوع شبکه ی اجتماعی کافی محسوب می... ادامه مطلب

فهرست جامع ۴۵ فرمت رایج تولید محتوا برای تولیدکنندگان محتوا و دارندگان کسب و کار

پیدا کردن ایده ی خوب و اصیل برای ارضای نیاز محتوایی فزاینده ی خوانندگان گذری یا ثابت، مشتریان بالقوه و طرفداران امروز، کار سختی است. در یک پژوهش تازه، از «نداشتن دید واحد نسبت به مشتری» به عنوان بزرگ ترین مانع بازاریابی چند کاناله یاد شده است. در پژوهش مذکور مشکل به حجم پایین محتوای... ادامه مطلب

چگونه پیام کسب و کار خود را به مخاطبمان برسانیم که توجهش را جلب کند؟

اگر شما هم ذره ای به باقی کارآفرینان شباهت داشته باشید احتمالاً ایده های کسب و کاری زیادی در ذهنتان خواهید داشت. این ایده ها در ذهن خیلی خوب به نظر می رسند اما توضیح دادن آنها به دیگران دشوار است. رساندن پیام خود به مشتریان و وا داشتن آنها به خرید یا مشارکت، از... ادامه مطلب

سرمایه گذاری Nike روی مشارکت دیجیتالی مشتریانش و دستاوردهای این استراتژی

شرکت Nike روز سه شنبه اعلام کرد Virgin Mega را خریداری کرده است تا به کمک آن یک استودیوی دیجیتال جدید در شهر نیویورک برپا کند. گفتنی است ویرجین مگا، یک استارتاپ کمتر شناخته شده و ۱۲ نفره در میان شرکت های گروه ویرجین متعلق به ریچارد برانسون است. کمپانی Nike در بیانیه ی خبری این... ادامه مطلب

اثرگذاری غیرمستقیم؛ بازاریابی مورد علاقه رهبران بزرگ دنیای کسب و کار

بازاریابی آنلاین یا آفلاین؟ پولی یا ارگانیک؟ اجتماعی یا سنتی؟ بازاریابی محتوایی که جدیداً زیاد در موردش می شنویم چیست؟ فکر می کنید تمام راز و رمز های بازاریابی را می دانید؟ در حوزه ی بازاریابی انتخاب های زیادی وجود دارد. تاکتیک های بازاریابی متعددی در دسترس هست. اساساً خیلی چیز ها هست که می توان... ادامه مطلب

از موفقیت پدیده ای تحت عنوان «پوکمون گو» برای محصولات دیگر چه درس هایی می توان گرفت؟

هفت میلیارد دلار. این رقم میزان افزایش ارزش سهام نینتندو از زمان عرضه ی بازی «پوکمون گو» را نشان می دهد. اپ استور تا کنون پدیده ای مثل این بازی به خود ندیده است. دنیای بازی نیز تا کنون شاهد چنین پدیده ای نبوده است. میزان استقبال کاربران از این بازی همین حالا نیز برای رقابت با... ادامه مطلب

۵ توصیه مفید برای طراحی وبسایت کسب و کار های کوچک

آیا شما هم به دنبال راه اندازی وبسایتی برای کسب و کار کوچک خود هستید؟ اگر اولین بار است که با چنین پروژه ای سر و کار پیدا کرده اید، این فرایند ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد و شما را گیج کند. اما جای نگرانی نیست؛ از این ۵ توصیه ی ساده و مفید... ادامه مطلب

نورومارکتینگ و قدرت ناخودآگاه برند

ما انسان ها وقتی چیزی می خریم، دوست داریم فکر کنیم می دانیم چرا این کار را کرده ایم. فکر می کنیم فلان محصول تازه را به این دلیل خریداری کرده ایم که بهترین ویژگی ها، بهترین قیمت یا بهترین ظاهر را داشته است. اما آن گونه که تحقیقات انجام شده در حوزه های علوم عصب... ادامه مطلب