ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات بیشتری از آپدیت فرمور 3.50 پلی استیشن 4 لو رفت

آپدیت جدید پلی استیشن 4 با شماره 3.50 و نام رمز موساشی (Musashi)، در فاز بتا منتشر شده و تعدادی از کاربران حالا به آن دسترسی یافته اند. سونی در ارتباط با این آپدیت اطلاعاتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

آپدیت جدید پلی استیشن 4 با شماره 3.50 و نام رمز موساشی (Musashi)، در فاز بتا منتشر شده و تعدادی از کاربران حالا به آن دسترسی یافته اند. سونی در ارتباط با این آپدیت اطلاعاتی منتشر ساخت اما گویا همه چیز را نگفته است.

لیست جدیدی که حالا لو رفته است، به قابلیت های بیشتری اشاره دارد. در حقیقت آپدیت 3.50 فرمور پلی استیشن 4 قرار است تغییرات بیشتری را در برابر بگیرد و صرفا به آنچه که پیشتر منتشر شده بود محدود نمی شود.

پس از انجام این آپدیت، می توان دعوتنامه ها را در گروه ها و اجتماع های بزرگ تر هم ارسال کرد و یا می توان فعالیت دیگر کاربران را نیز به اشتراک گذاشت. همچنین، از طریق بخش Setting، سپس Network و در نهایت View Status of PlayStation Network Services می توان از وضعیت کلی سرورها و شبکه آنلاین کنسول اطلاع یافت تا در صورت قطعی موقت، تلاش بیهوده برای اتصال نکرد.

چندین و چند تغییر کوچک و بزرگ دیگر نیز گزارش شده اند که با تکمیل نسخه بتا و انتشار کلی آن، می توان متوجه شد سونی چه کرده است. گویا این آپدیت نسبت به ورژن های قبلی بسیار بزرگ تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی