ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات دوربین‌های کانن EOS 90D و M6 Mark II پیش از رونمایی

هردو دوربین از سنسورهای ۳۲.۵ مگاپیکسلی، فیلمبرداری 4K و فوکوس خودکار Dual Pixel بهره می برند. وب سایت استرالیای کانن ناخواسته ویدیوی تبلیغاتی دوربین میررلس EOS M6 Mark II و EOS 90D DSLR را پیش از معرفی رسمی منتشر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

هردو دوربین از سنسورهای ۳۲.۵ مگاپیکسلی، فیلمبرداری 4K و فوکوس خودکار Dual Pixel بهره می برند.

وب سایت استرالیای کانن ناخواسته ویدیوی تبلیغاتی دوربین میررلس EOS M6 Mark II و EOS 90D DSLR را پیش از معرفی رسمی منتشر کرده است. هرچند این ویدیو سریعا از روی سایت برداشته شده اما همین زمان کوتاه هم کافی بود تا کاربران آن را دانلود و باز نشر کنند.

هر دو مدل از سنسورهای ۳۲.۵ مگاپیکسلی APS-C با توانایی فیلمبرداری 4K و full HD به ترتیب با نرخ های ۳۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه و فوکوس خودکار Dual Pixel با تشخیص چشم بهره می برند.

EOS M6 Mark II

EOS M6 Mark II به لطف سنسور جدید و پردازنده Digic 8 توانایی ثبت ۱۴ تصویر پیاپی در ثانیه و ۳۰ تصویر در حالت RAW را دارد. از دیگر ویژگی های این دوربین باید به نمایشگر چرخنده برای ثبت بهتر تصاویر سلفی و منظره یاب اولد اکسترنال اشاره کرد.

از طرف دیگر دوربین EOS 90D DSLR در هر ثانیه قادر به ثبت ۱۰ تصویر پیاپی با کیفیت بالا است. سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه ای متقاطع نیز امکان ردیابی پیوسته سوژه را فارغ از شرایط محیط فراهم کرده است.

برخلاف مدل اول منظره یاب EOS 90D نه تنها اکسترنال نیست بلکه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و پوشش ۱۰۰ درصدی را به ارمغان می آورد. خریداران امکان تهیه باتری گریپ را هم دارند که علاوه بر تامین انرژی اضافه، کلیدهایی را برای تصویربرداری در حالت عمودی اضافه می کند.

در این تیزرهای تبلیغاتی حرفی از قیمت و تاریخ عرضه به میان نیامده اما با توجه به انتشار آنها از سوی منبعی رسمی احتمالا به زودی شاهد معرفی رسمی EOS 90D و EOS M6 Mark II خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FARHAD SHIRAVANI
    FARHAD SHIRAVANI | ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

    ممنون بابت پست های مربوط به عکاسی.

مطالب پیشنهادی