ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی واژه یاب؛ فرهنگ لغت آفلاین و آنلاین فارسی، انگلیسی و عربی

اگر برای یافتن معانی واژگان اینترنت را زیر و رو می کنید، احتمالا در این جستجوها گذرتان به وبسایت واژه یاب افتاده؛ فرهنگ لغاتی چند زبانه و آنلاین که امسال پنجمین سال حضورش را در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

اگر برای یافتن معانی واژگان اینترنت را زیر و رو می کنید، احتمالا در این جستجوها گذرتان به وبسایت واژه یاب افتاده؛ فرهنگ لغاتی چند زبانه و آنلاین که امسال پنجمین سال حضورش را در میان دیکشنری های تحت وب تجربه می کند.

وبسایت مذکور به تازگی و با هدف تسهیل یافتن معانی واژگان، اپلیکیشن دیکشنری خود را برای پلتفرم های iOS و اندروید عرضه کرده که در ادامه به معرفی قابلیت های متعددش خواهیم پرداخت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

آنلاین و آفلاین، فارسی و انگلیسی و عربی؛ معنای هر واژه ای را که بخواهید در واژه یاب پیدا خواهید کرد. دیکشنری واژه یاب به صورت پیش فرض، از اتصال اینترنتی برای یافتن معانی استفاده می کند، با این حال با مراجعه به منوی دیکشنری ها می توانید با دانلودشان از آنها به صورت آفلاین استفاده نمائید. 

البته تمامی این دیکشنری ها رایگان نیستند و موارد پولی را نیز در میان آنها می یابید. پیش از خرید هر دیکشنری پولی هم باید در وبسایت واژه یاب ثبت نام کرده باشید تا بتوانید فرآیند خرید را از طریق مرورگر دنبال کنید.

فرهنگ لغات فارسی شامل فرهنگ لغات دهخدا، معین، عمید، فرهنگ واژگان متضاد و مترادف، واژه های مصوب فرهنگستان پارسی و حتی اصطلاحات عامیانه و فرهنگ نام ها می شوند و با داشتن آنها، تقریبا هیچ واژه فارسی وجود نخواهد داشت که نتوانید به معنایش دسترسی پیدا کنید.

Vazheyab 2

واژه یاب ضمنا به غیر از دیکشنری های فارسی، دیکشنری های فارسی به انگلیسی و فارسی به عربی (و بالعکس) را هم در بر می گیرد. همین مورد باعث شده تا بتوانیم به ضروری بودن وجود واژه یاب در موبایل هر فرد ایرانی اعتراف کنیم.

هر کلمه ای را که در ستون جستجوی واژه یاب جستجو کنید، به غیر از نمایش نتایج در یکایک دیشکنری ها با جزئیات (ریشه کلمه، مترادف ها و متضادها و ...) می توان از نحوه تلفظ آن واژه در لهجه ها و گویش های اقوام مختلف ایرانی هم آگاه شد.

مشاهده تاریخچه کلمات جستجو شده، پاک کردن فیلد جستجو با تکان دادن، نمایش اطلاعات مربوط به واژه نامه ها و قرار دادن کیبورد در حالت آماده به کار از دیگر ویژگی های این دیکشنری کاربردی اند.

با توجه به مواردی که گفته شد، احتمالا به بهانه دیگری برای دانلود واژه یاب احتیاج ندارید. اپ واژه یاب را هم اکنون می توانید برای سیستم های عامل iOS و اندروید دریافت نمائید.

واژه یاب

واژه یاب

سازنده: واژه یاب قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 6.5 / 7.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • 1349
    1349 | ۲۳ آبان ۱۳۹۵

    متاسفانه واژه یاب نسخه اندروید از طریق شبکه ملی اطلاعات کار نمی کنه. به نظر باید فضایش داخل کشور ثبت شه.

  • ایوان مخوف
    ایوان مخوف | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    عالیه بی نظیره

  • صادق
    صادق | ۷ مهر ۱۳۹۴

    كلاشلو

  • مهدی زادمهر
    مهدی زادمهر | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    درخواست فرهنگ فارسی به فارسی را دارم

  • Rezvanmotamedi
    Rezvanmotamedi | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    فارسي به انگليسي

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی