ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دریچه: زامبی کشی به همراه دوستان؛ معرفی بازی Dead Island: Epidemic

همه ی ما به دنبال یک سرگرمی خوب می گردیم، اما همیشه سرگرمی های خوب ارزان نیستند و باید برای به دست آوردن شان، هزینه کرد. با این وجود هنوز هم می توانیم با پرداخت کمترین مبالغ، ساعات ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

همه ی ما به دنبال یک سرگرمی خوب می گردیم، اما همیشه سرگرمی های خوب ارزان نیستند و باید برای به دست آوردن شان، هزینه کرد. با این وجود هنوز هم می توانیم با پرداخت کمترین مبالغ، ساعات بسیار خوشی را برای خود به وجود آوریم.

بازی های ویدیویی رایگان، جزو آن دسته از تفریحاتی به حساب می آیند که می توانید بدون نیاز به پرداخت حتی یک ریال، آن ها را دانلود کرده و برای ساعاتی متمادی از این عناوین لذت ببرید.

شاید این طور پیش خود فکر کنید که بازی های رایگان از کیفیت پایینی برخوردارند. اما در این روزهای دنیای بازی های ویدیویی همه چیز در حال تغییر و تحول است و بازی های رایگان نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

موفقیت عناوین بزرگی همچون دوتا 2 و Team Fortress 2، به خودی خود خلاف این طرز فکر را ثابت می کنند. جذابیت بی حد و مرز این دو بازی، سبب شد تا نظر بسیاری از گیمرها به سوی این عناوین جلب شده و به طرز اعتیاد آوری به بازی کردن بپردازند. اما این دو عنوان، تنها بازی های رایگان موفقی نیستند که تا کنون، پا به این دنیا پر نشاط و جذاب گذاشته اند.

بازی های رایگان امروزی، دریچه ای به سوی دنیای شگفت انگیز سرگرمی هستند که می توان به وسیله ی آن پای خود را از دنیایی که در آن زندگی می کنیم، فرا تر گذاشته و قدم در سرزمینی بگذاریم که جز تفریح و لذت، هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد.

در این هفته با دیجیاتو و دریچه همراه باشید تا با Dead Island Epidemic ساخته ی استودیوی Stunlock Studios بیشتر آشنا شویم.

DI1

زامبی ها، دنیای بازی های ویدیویی را به تسخیر خود درآوردند و هر روز حضوری پر رنگ تر و ملموس تر پیدا می کنند. محبوبیت بیش از حد این موجودات در میان گیمرها، سبب شده در هر سبکی از بازی های ویدیویی از آن ها استفاده شود.

زامبی ها تقریبا همه جا حضور دارند؛ از بازی های ترسناک گرفته تا عناوین جذاب پر نشاطی همچون Plant Vs. Zombies. اما حالا نوبت به بازی های رایگان رسیده تا زیر قدم های سست و ضعیف این موجودات قرار گیرند.

همه ی ما تقریبا با سری بازی های Dead Island آشنایی داریم؛ بازی هایی که می توان آن ها را نسخه ی اول شخص عنوان Dead Rising دانست. اما این بار Dead Island: Epidemic، زامبی ها را با ظاهری متفاوت تر به دنیای بازی های ویدیویی معرفی نموده.

DI2

توسعه دهندگان Dead Island: Epidemic، سبک MOBA را به عنوان جایگزین مناسبی برای سبک اصلی و دوربین سوم شخص ایزومتریک را به جای حالت اول شخص، انتخاب کرده اند. اما ایجاد تغییرات در سبک گیم پلی بازی، باعث نشده تا در المان های اصلی سری تفاوت هایی ایجاد شود و هنوز می توانید با استفاده از سبک و سیاق دد آیلندی زامبی ها را از پای در آورید.

همانطور که گفتیم، Dead Island: Epidemic یک MOBA است و برای پشت سر گذاشتن مراحل آن، نیاز به سه نفر دیگر دارید تا در این راه شما را همراهی کنند. مراحل بسیار ساده طراحی شده اند و تنها هدف شما در بازی پاکسازی محیطی است که در آن قرار گرفته اید.

با پیشروی در مراحل بازی، گیم پلی روند مشکل تری به خود می گیرد و شما و هم تیمی هایتان را به چالش سختی برای از بین بردن گونه های مختلف زامبی ها دعوت می کند.

DI3

در اپیدمیک کاراکترهای مختلفی برای گیمرها طراحی شده اند و هر کدام دارای مهارت های منحصر به فردی هستند که می توانید برای از پیش رو برداشتن زامبی ها از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این، تک تک این مهارت ها قابل ارتقا هستند و می توانید طبق نیاز خود در بازی به تقویت آن ها بپردازید.

اما با دستانی خالی نمی توانید در مقابل زامبی هایی آدم خوار، جان سالم به در برید و داشتن سلاح گرم و سرد از نیازهای اساسی شما در بازی به حساب می آید. طبق روال همیشگی دد آیلند، می توانید بیشتر اسلحه های سرد خود را با ترکیب وسایل مختلف به وجود آورید و از آن ها برای از بین بردن سیل عظیم زامبی هایی که به سمت شما حمله ور می شوند، استفاده کنید.

یکی دیگر از تفاوت هایی که میان اپیدمیک و سری اصلی بازی وجود دارد، مربوط به همین ساخت سلاح های سرد می شود. در سری اصلی، شما باید در محیط های بزرگ بازی به دنبال وسایلی برای ساخت سلاح های سرد می گشتید، اما در اپیدمیک تنها با بالا رفتن سطح مهارت های تان، ابزارهای مختلفی به شما داده می شود که می توانید از آن ها برای ساخت سلاح های جدید استفاده کنید.

Weapons616

از بحث گیم پلی که بگذریم، گرافیک و طراحی انیمیشن های بازی نیز در جایگاه قابل قبولی قرار دارند. در بازی های MMO، طراحی انیمیشن های مناسب برای مهارت های کاراکترها، جزو اساسی ترین بخش های مربوط به گرافیک محسوب می شوند که طراحان اپیدمیک، خوشبختانه در این راستا به خوبی عمل کرده اند.

زامبی ها نیز دارای گونه های مختلفی هستند و بسته به سطحی که در آن قرار دارند، از بین بردن شان سخت تر می شود. همچنین این مرده های متحرک، بسیار جذاب و پر جزئیات طراحی شده اند و هر کدام از آن ها مانند شخصیت های اصلی بازی، دارای مهارت هایی هستند که به وسیله ی آن ها سعی می کنند شما و هم تیمی های تان را از پای در آورند.

در پایان باید گفت Dead Island: Epidemic عنوان بسیار خوش ساختی است و می توانید با دانلود آن، ساعات خوشی را در کنار دوستان خود سپری کنید.

Dead Island: Epidemic

Dead Island: Epidemic

سازنده: Stunlock Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز حجم: 2770 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    بازی خوبی به نظر میاد. من رفتم برای دانلود.

  • امین
    امین | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    خب اگه این بازی رو دانلود کنیم بقیه دوستان یعنی اون 3 نفر رو از کجا پیدا کنیم؟!
    خود بازی به شکل آنلاین پسیشنهتد میده یا باید خودمون پیدا کنیم؟!

    • Reza_Abdollahi
      Reza_Abdollahi | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

      بازی از طریق سرور های steam اجرا میشه. خودش بازیکن پیدا می کنه.

  • چیکسو
    چیکسو | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    انقد از زامبی شنیدم که حالم بهم می خوره

  • متین
    متین | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    ماشالله به حجمش....

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    رفت برای دانلود!
    به امید عرضه همچین بازی هایی برای موبایل!

مطالب پیشنهادی