ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از حالا سرعت بارگذاری فید اخبار فیسبوک به کیفیت اینترنت شما بستگی دارد

فیسبوک به تازگی برای کاربران کشورهای در حال توسعه و افرادی که تنها به اینترنت 2G دسترسی دارند، به بهینه سازی فید اخبار اپلیکیشن موبایل خود اقدام نموده است. از این پس سرعت بارگذاری فید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

فیسبوک به تازگی برای کاربران کشورهای در حال توسعه و افرادی که تنها به اینترنت 2G دسترسی دارند، به بهینه سازی فید اخبار اپلیکیشن موبایل خود اقدام نموده است.

از این پس سرعت بارگذاری فید اخبار در اپلیکیشن فیسبوک، متناسب با سرعت اینترنت و گجت مورد استفاده برای اجرای اپ خواهد بود. بنابراین اگر از یک موبایل نه چندان قوی و اینترنتی کُند استفاده می کنید، اپلیکیشن بیشتر پست های متنی را برایتان به نمایش درآورده و از نمایش و بارگذاری پست های ویدئویی جلوگیری می کند.

مضاف بر این اگر اپلیکیشن متوجه اینترنت ضعیف شما شود، به طور خودکار شروع به دانلود موضوعاتی مرتبط با متنی می کند که در حال خواندنش هستید. بنابراین زمانی که خواندن پست فعلی تان تمام شد، پست بعدی برای مطالعه حاضر و آماده خواهد بود.

فیسبوک به غیر از این کار، فرمت فشرده تری از تصاویر JPEG را به نمایش در می آورد که سریع تر از تصاویر معمولی بارگذاری می شوند. ضمنا اگر جایی باشید که اینترنت مناسبی ندارد، به جای مشاهده یک صفحه خالی می توانید در عوض موضوعاتی که قبلا در فید اخبار بارگذاری شده را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آرش
    آرش | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    دم فیس بوک گرم

مطالب پیشنهادی