ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پنل OLED نشکن سامسونگ
تکنولوژی

پنل OLED نشکن سامسونگ گواهی جان سختی را برای ابزارهای نظامی به دست آورد

کمپانی سامسونگ مدعی شده که پنل OLED انعطاف پذیر جدیدش علاوه بر حفظ خاصیت انعطاف پذیری این پنل، از مقاومت بسیار بالایی در حد «نشکن» بودن برخوردار است. حال گواهی های دریافت شده توسط این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

کمپانی سامسونگ مدعی شده که پنل OLED انعطاف پذیر جدیدش علاوه بر حفظ خاصیت انعطاف پذیری این پنل، از مقاومت بسیار بالایی در حد «نشکن» بودن برخوردار است. حال گواهی های دریافت شده توسط این پنل ادعای کمپانی کره ای را به اثبات رسانده است.

در اولین مرحله پلاستیک فوق مقاوم پوشاننده پنل OLED جدید سامسونگ توانسته تاییدیه کیفیت لابراتوار UL را برای مقاومت در مقابل آسیب های فیزیکی دریافت کند. گواهی مذکور پس از سالم باقی ماندن این پنل پس از ۲۶ بار سقوط از ارتفاع ۱.۲ متری و باقی ماندن طولانی مدت در دمای ۷۱+ و ۳۲- برای محصول جدید سامسونگ صادر شده است.

با دریافت گواهی مذکور علاوه بر موبایل ها، تبلت ها، پوشیدنی های هوشمند و کنسول های بازی پرتابل، امکان استفاده از پنل انعطاف پذیر OLED سامسونگ در تجهیزات نظامی و ابزارهای امنیتی و انواع کپسول ها وجود خواهد داشت.

هنوز تاریخ مشخصی برای آغاز تولید انبوه و ورود نخستین دیوایس های مجهز به پنل جدید انعطاف پذیر سامسونگ اعلام نشده. گرچه معرفی سخت افزار مورد اشاره هیجان زیادی را در میان کارشناسان و کاربران ایجاد کرده، اما می بایست تا زمان ورود آن به بازار و انجام تست های عملی روی آن به انتظار نشست تا در خصوص قابلیت های واقعی محصول تازه غول کره ای اظهار نظر نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی