ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت شودان در نخستین تریلر System Shock 3 [تماشا کنید]

امروز و در جریان رویداد GDC 2019، استودیو آدرساید اینترتینمنت نخستین تریلر از بازی سیستم شاک 3 (System Shock 3) را به نمایش عموم درآورد. اگر از طرفداران قدیمی عناوین سبک ترس و بقا باشید، احتمالا ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

امروز و در جریان رویداد GDC 2019، استودیو آدرساید اینترتینمنت نخستین تریلر از بازی سیستم شاک 3 (System Shock 3) را به نمایش عموم درآورد.

اگر از طرفداران قدیمی عناوین سبک ترس و بقا باشید، احتمالا نام سری بازی‌های سیستم شاک را شنیده‌اید که نسخه‌ی اول آن در سال 1994 برای پی سی عرضه شد. نسخه‌ی جدید سری که تحت عنوان سیستم شاک 3 شناخته می‌شود، پس از معرفی در سال 2015، اکنون نخستین تریلر خود را دریافت کرده است.

وارن اسپکتر که به عنوان خالق این سری بازی‌ها شناخته می‌شود، در جریان کنفرانس روی استیج آمد و خیلی کوتاه به صحبت‌ درباره‌ی سیستم شاک 3 پرداخت. طبق گفته‌های او، این بازی بر پایه‌ی انجین گرافیکی یونیتی ساخته شده است.

اگرچه تریلر سیستم شاک 3 اطلاعات چندانی را در اختیار طرفداران سری قرار نمی‌دهد اما نباید فراموش کرد که برای نخستین بار این بازی را به نمایش می‌گذارد. جدا از این موضوع، تریلر بازی یک ایستگاه فضایی ویران شده را به نمایش می‌گذارد که ربات‌ها و موجودات جهش یافته در بخش‌های مختلف آن حضور دارند. مهم ترین نکته‌ی تریلر اما بازگشت شودان، هوش مصنوعی و شخصیت شرور قسمت پیشین، است:

شرکت استاربریز در سال 2017 حقوق سری بازی‌های سیستم شاک را خریداری کرد و روند توسعه‌ی نسخه‌ی سوم را ادامه داد. این شرایط تا اوایل سال جاری میلادی ادامه داشت که مدیران استاربریز اعلام کردند به دلیل مشکلات مالی قصد فروش حقوق این سری را دارند تا مبالغ مورد نظر را برای سر و پا نگه داشتن شرکت پرداخت کنند.

حقوق سری بازی‌های سری سیستم شاک در حال حاضر به استودیو آدرساید اینترتینمنت تعلق دارد که وارن اسپکتر یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی آن بوده و شعبه‌ی دوم استودیو در شهر آستین را مدیریت می‌کند. اسپکتر در صحبت‌های اخیر خود اطمینان داد روند توسعه‌ی سیستم شاک 3 به خوبی پیش می‌رود و نیمی از توسعه‌ی این بازی نیز به پایان رسیده است.

در حال حاضر، هیچ تاریخ انتشاری برای بازی سیستم شاک 3 اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی