ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت ترکیبی جدید HP شفاف‌ترین تصویر ممکن را ارائه می‌کند

شرکت HP امروز از هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی جدید خود با نام Reverb رونمایی کرد که با رزولوشن 2160 در 2160، موقعیت سنج داخلی و طراحی سبک وزن، در دو مدل به بازار عرضه خواهد ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

شرکت HP امروز از هدست واقعیت ترکیبی ویندوزی جدید خود با نام Reverb رونمایی کرد که با رزولوشن 2160 در 2160، موقعیت سنج داخلی و طراحی سبک وزن، در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد.

واقعیت ترکیبی

مدل اول که برای مصرف کنندگان خانگی طراحی شده، 599 دلار قیمت دارد و مدل پرو برای استفاده توسط شرکت ها و کسب و کارهای کوچک، 649 دلار قیمت خورده است. تفاوت نسخه حرفه ای با نسخه معمولی در سیم بلندتر (60 سانتیمتر) و ماسک صورت از جنس الیاف نرم خواهد بود.

هدست HP Reverb کمتر از 500 گرم وزن دارد

هدست واقعیت ترکیبی HP علاوه بر افزایش رزولوشن، با بهره مندی از عدسی های ناکروی یکی از شفاف ترین تجربه های واقعیت مجازی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول همچنین نسبت به نسل قبلی وسعت دید بیشتری ارائه کرده (114 درجه در مقابل 105 درجه) و با برخورداری از نمایشگرهای LCD با نرخ بازنشانی تصویر 90 هرتز، تا حد زیادی از خستگی و فشار بر مغز کاربر می کاهد.

واقعیت ترکیبی

لازم به ذکر است که HP علت استفاده از فناوری LCD را سرعت پاسخگویی بالاتر عنوان کرده که البته کارشناسان معتقدند دلیل اصلی، عدم ثبات زنجیره تأمین پنل های OLED است که به دلیل افزایش تقاضای بازار و استفاده از آنها در محصولات مختلف بوجود آمده است.

نکته جالب توجه، استفاده HP از یک برند جدید برای هدست های واقعیت ترکیبی خود بوده که به احتمال زیاد، به منظور ایجاد تمایز بین محصول مخصوص گیمینگ با هدست های حرفه ای تجاری است تا از این طریق، شرکت ها و سازمان ها را راحت تر به خرید گروه دوم ترغیب کند.

واقعیت ترکیبی

لازم به ذکر است که هدست واقعیت ترکیبی Reverb با وزن کمتر از 500 گرم، از ارگونومی مناسبی برخوردار بوده و هر دو مدل آن با کنترلرهای بلوتوثی و پشتیبانی از پلتفرم Windows Mixed Reality در کنار Steam VR به دست مشتریان می رسند که بسته به محتوای مورد استفاده، امکان جا به جایی بین این دو پلتفرم وجود دارد.

گفتنی است HP Reverb از ابتدای اردیبهشت به بازار عرضه خواهد شد.

مطالب پیشنهادی