ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن والپیپر اندروید
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Wallify؛ کلکسیونی از والپیپرهای چشم‌نواز و دوست‌داشتنی

سال جدید بهانه خوبیست که دستی به سر و روی گوشی‌های هوشمندمان بکشیم و با نصب لانچر و والپیپرهای جدید محیط سیستم عامل را نو نوار کنیم. خوشبختانه پلی استور دریایی از پیشنهادات خوب را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

سال جدید بهانه خوبیست که دستی به سر و روی گوشی‌های هوشمندمان بکشیم و با نصب لانچر و والپیپرهای جدید محیط سیستم عامل را نو نوار کنیم. خوشبختانه پلی استور دریایی از پیشنهادات خوب را برای این کار در اختیارتان می‌گذارد، اما ما کار را برایتان ساده کرده‌ایم تا برای رسیدن به گزینه مطلوب خیلی وقت‌تان را تلف نکنید.

اگر به دنبال والپیپر جدید می‌گردید، پیشنهاد ما Wallify است؛ کلکسیونی از والپیپرهای 4K و HD که به بهترین شکل طبقه‌بندی شده و به طور رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند. این اپلیکیشن شش مگابایتی، به غیر از کلکسیون والپیپر شبکه‌ای اجتماعی برای علاقه‌مندان به طراحی هم هست تا آثار خود را به اشتراک گذاشته و از سایر کاربران امتیاز و بازخورد بگیرند.

اپلیکیشن والپیپر اندروید

Wallify هزاران والپیپر مختلف در اختیارتان قرار داده که همگی بر اساس کلیدواژه و تگ‌های رنگی، قابل جستجو هستند. این یعنی اگر به دنبال پس‌زمینه‌ای از طبیعت با رنگ غالب بنفش می‌گردید، با گزینه‌های بخش جستجو به راحتی به مقصودتان می‌رسید. مکانیزم جستجو همیشه پاشنه آشیل اپلیکیشن‌های دانلود والپیر بوده که خوشبختانه Wallify با یک جستجوگر داخلی قدرتمند به آن دچار نشده است.

وقتی که والپیپر مطلوب‌تان را پیدا کردید، می‌توانید آن را به سرعت روی پس‌زمینه و لاک‌اسکرین بنشانید. حتی گزینه‌ جالبی هم در اختیارتان قرار گرفته که پیش از نشاندن هر عکس روی پس‌زمینه، میزان مات بودنش را هم مشخص کنید. این ویژگی برای والپیپرهای پرجزئیات کاربرد دارد که ممکن است بافت ریز آن‌ها تمرکزتان حین کار با گوشی را به هم بریزد.

جالبتر از خود والپیپرها، شبکه‌ اجتماعی Wallify است که از ترکیب کاربران معمولی و هنرمندان تشکیل شده و همه در آن می‌توانند یک پروفایل کاربری داشته باشند. در این صورت، اگر از والپیپر یکی از هنرمندان خوشتان آمد، می‌توانید وارد پروفایل او شده و به دیگر آثارش هم دسترسی پیدا کنید. بر عکس این حالت هم ممکن است؛ این که آثار خودتان را بارگذاری کنید و دیگران به پروفایل شما سر بزنند.

هر چند که تعداد کاربران Wallify هنوز به اپ‌هایی مثل Walli نرسیده اما از همین حالا، می‌تواند پتانسیل این را داشته باشد که در آینده به منبع درآمدی برای طراحان و گرافیست‌ها تبدیل شود. والپیپرهای Featured که در صفحه اول اپ به نمایش در‌می‌آیند، نشانه واضحی هستند از این که طی ماه‌های آینده می‌توان روی Wallify برای درآمدزایی حساب ویژه‌ای باز کرد.

در انتها باید بدانید که با استفاده از نسخه رایگان Wallify، گه گداری مجبور به تماشای تبلیغات مختلف هستید و ضمنا به قابلیت تعویض خودکار والپیپر دسترسی نخواهید داشت. با این وجود امکانات این نسخه آنقدر محدود نیستند که به فکر خرید نسخه Pro بیفتید.

بنابراین توصیه می‌کنیم که همین حالا اپلیکیشن را نصب کرده و از دانلود والپیپرهای زیبایش لذت کامل را ببرید.

Wallify

Wallify

سازنده: Intrepidsoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲ فروردین ۱۳۹۸

    خسته نباشی دانلودش کردم عالیه داش ممنونم

مطالب پیشنهادی