ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کپکام به دنبال ساخت دنباله DmC: Devil May Cry است

با توجه به صحبت‌های اخیر یکی از مسئولان کپکام، این شرکت به دنبال ساخت دنباله بازی DmC: Devil May Cry است. این عنوان که در سال 2013 منتشر شد، بازخوردهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرد ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

با توجه به صحبت‌های اخیر یکی از مسئولان کپکام، این شرکت به دنبال ساخت دنباله بازی DmC: Devil May Cry است. این عنوان که در سال 2013 منتشر شد، بازخوردهای مثبتی را از منتقدان دریافت کرد اما به خاطر فاصله گرفتن از ریشه‌های سری، چندان مورد توجه طرفداران قرار نگرفت.

اگرچه بازی DmC: Devil May Cry دانته را به عنوان شخصیت اصلی داشت اما ریبوت سری محسوب می‌شد و داستان آن‌ نیز در دنیایی کاملاً متفاوت از نسخه‌های پیشین جریان داشت. این بازی توسط استودیو نینجا تئوری ساخته شد که در سال 2017 میلادی عنوان Hellblade: Senua's Sacrifice را روانه‌ بازارها کرد.

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice نه تنها در جلب نظر مثبت منتقدان، بلکه از لحاظ فروش نیز عملکرد بسیار خوبی داشت‌. این اتفاقات در نهایت باعث شد تا مایکروسافت با مدیران نینجا تئوری وارد مذاکره شده و این استودیو بریتانیایی را با پرداخت مبلغ مورد نظر از آن خود کند.

بازی DmC: Devil May Cry

مت واکر، یکی از تهیه کنندگان کپکام، در مصاحبه‌ اخیر خود با وبسایت feed4gamers به صحبت درباره دنباله بازی DmC: Devil May Cry پرداخت. طبق گفته‌های او، این بازی در صورتی ساخته می‌شود که نینجا تئوری وظیفه ساخت آن را قبول کند. واکر در این باره گفت:

از لحاظ فنی هیچ مشکلی با ساخت بازی نداشتیم و فکر می‌کردیم می‌توانیم بار دیگر برای ساخت دنباله با نینجا تئوری همکاری داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد. همچنان علاقه مند به ساخت دنباله هستیم اما فکر می‌کنیم این بازی تنها باید توسط نینجا تئوری ساخته شود. بدون آن‌ها، DMC به عنوانی که امروز می‌شناسیم تبدیل نمی‌شد.

با در نظر گرفتن این موضوع که نینجا تئوری اکنون یکی از استودیو‌های مایکروسافت است، بعید به نظر می‌رسد که شاهد همکاری دوباره آن‌ها با کپکام باشیم. البته این احتمال وجود دارد که مایکروسافت این همکاری را تحت شرایط خاص قبول کند. برای مثال، دنباله بازی DmC: Devil May Cry انحصاری مایکروسافت باشد.

نظر شما در این باره چیست. آیا با ساخت دنباله بازی DmC: Devil May Cry موافق هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    کاش بیاد نسخه پنجمش که فوق العاده بود برام

  • vahed
    vahed | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    من نسخه های قبلی dmc رو بازی نکرده م و اولین نسخه ای که با dmc آشنا شدم همین نسخه بود که نینجا تئوری ساخته. با احترام به خاطراتی که دوستان با نسخه های قبلی بازی داشتن می تونم بگم این نسخه واقعا فوق العاده بود و از لحاظ داستان و گیم پلی برای من خیلی جذاب بود ولی نسخه 5 نتونست به اندازه نسخه قبلی منو به خودش جذب کنه. به نظرم ادامه این نسخه که میمجا تئوری ساخته ایده ی خیلی خوبیه و حتما هم باید نینجا تئوری بسازتش تا یه بازی عالی از کار در بیاد.

  • جانی سینز علیه حسن دزده
    جانی سینز علیه حسن دزده | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    نسخه ی پنجم بازی فوق العاده ای بود ولی دو مشکل اساسی داشت:طراحی مرحله افتضاح و داستانی که انتظار خیلی بیشتری ازش داشتم.
    اگه قراره ادامه ریبوت ساخته بشه،باید به این دو مورد توجه بشه.

مطالب پیشنهادی