ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل های اقتصادی جدید
تکنولوژی

پیکسل های اقتصادی جدید گوگل به طور ناگهانی خاموش می شوند

پیکسل های گوگل به علت استفاده از اندروید خالص به ارائه عملکرد کاملا روان مشهورند. از آنجایی که این دستگاه ها قرار است بهترین تجربه ممکن از اندروید را برای مخاطبینشان فراهم کنند انتظار می ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

پیکسل های گوگل به علت استفاده از اندروید خالص به ارائه عملکرد کاملا روان مشهورند. از آنجایی که این دستگاه ها قرار است بهترین تجربه ممکن از اندروید را برای مخاطبینشان فراهم کنند انتظار می رود باگ ها و ایرادات نرم افزاری در آن ها به حداقل برسد؛ زیرا این شرکت مسئولیت توسعه سخت افزار و نرم افزار را هم زمان بر عهده دارد.

اما متاسفانه همه نسل های پیکسل از مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری رنج می برند و پیکسل های اقتصادی جدید هم از این قاعده مستثنی نیستند.

گوگل هنوز در این باره اظهار نظری نکرده

خریداران اولیه این دستگاه ها گزارش کرده اند موبایل هایشان گاها وقتی با آن کار نمی کنند ناگهان خاموش می شوند. به نظر می رسد این مسئله پیکسل های اقتصادی 3a و 3a XL را تحت تاثیر قرار داده است و موبایل بسیاری از کاربران چندین مرتبه در طول روز خاموش می شود.

اولین اخبار درباره این اتفاق ابتدا در ردیت منتشر شد و با اینکه بسیاری از کاربران مشکل مذکور را تایید کرده اند همچنان تعدادی بدون مشکل از موبایلشان استفاده می کنند.

دلیل مشکل هنوز مشخص نشده اما گمان می رود خطا مربوط به یک برنامه سوم شخص  باشد، زیرا با قرار دادن تلفن در حالت Safe mode مسئله تکرار نمی شود؛ این حالت به هیچ اپ سوم شخصی اجازه کار نمی دهد.

پیکسل های اقتصادی جدید

هنگامی که تلفن بر اثر این باگ خاموش می شود، روشن کردنش به سادگی فشردن دکمه مربوط نیست، بلکه کاربر مجبور است با نگه داشتن دکمه خاموش روشن به مدت 30 ثانیه موبایل را ریست کند.

به علت رفتار عجیب این باگ و رخ دادنش هنگام بلا استفاده بودن تلفن، تشخیص عامل پشت پرده کار دشواریست. گوگل نیز به نظر در حال بررسی مشکل است و هنوز بیانیه ای در موردش منتشر نکرده. به کاربران نیز توصیه شده در صورت بروز این ایراد در دستگاهشان مراتب را به گوگل اطلاع دهند.

همانطور که در ابتدا گفته شد، این اولین باری نیست که دستگاه های ساخت گوگل با ایرادات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری مواجه می شوند؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا این غول جستجوی اینترنتی قادر خواهد بود تلفن بعدی اش را بدون ایراد عمده عرضه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir Dn
    Amir Dn | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    یه بار نشد سالم باشن
    تعجب نداره

  • paayaam
    paayaam | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    من همین الانم یه نکسوس سوخته تو خونه دارم خیلی رو اعصابه

  • hassan ch
    hassan ch | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    نشد یه بار گوشی بدون مشکل بده بیرون

مطالب پیشنهادی