ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: تولید انبوه ایرپاد ۳ از سه ماهه سوم ۲۰۲۱ شروع می‌شود

تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» در جدیدترین یادداشتش از شروع تولید انبوه ایرپاد ۳ اپل در سه ماهه سوم سال جاری میلادی خبر داده است. در صورتی که پیش‌بینی کو درست باشد، باید چندین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» در جدیدترین یادداشتش از شروع تولید انبوه ایرپاد ۳ اپل در سه ماهه سوم سال جاری میلادی خبر داده است.

در صورتی که پیش‌بینی کو درست باشد، باید چندین ماه دیگر تا عرضه این ایرباد بی‌سیم منتظر بمانیم. این تحلیلگر در گذشته از عرضه ایرپاد ۳ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ خبر داده بود و شایعات دیگر به معرفی این محصول در ماه جاری میلادی اشاره کرده‌اند.

تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره ایرپاد ۳ با طراحی متفاوت نسبت به نسل کنونی بوده‌ایم. با توجه به حجم گزارش‌ها، انتظار داشتیم این محصول در آینده نزدیک وارد بازار شود و حتی یکی دیگر از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Kang»، از عرضه آن در آینده نزدیک خبر داده بود.

طبق گفته کو، فروش ایرپادها از سه ماهه اول تا سه ماهه سوم ۲۰۲۱ با کاهش ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه می‌شود و ۵۵ میلیون نسخه از آن‌ها به فروش می‌رسد. با عرضه نسل سوم ایرپاد تقاضا افزایش پیدا می‌کند و فروش ایرپادها در سه ماهه چهارم با عدم تغییر نسبت به سال گذشته میلادی، احتمالا برابر ۲۳ میلیون نسخه باشد. در حالت کلی کو انتظار دارد که فروش ایرپادها با کاهش چندین میلیونی، از ۹۰ میلیون در ۲۰۲۰ به ۷۸ میلیون در ۲۰۲۱ برسد.

کو به این موضوع اشاره کرده که هدفون ایرپاد مکس کمک کمی به فروش ایرپادها خواهد کرد و میزان فروش سالانه آن نزدیک به ۱ میلیون نسخه خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نشده که با شروع تولید انبوه ایرپاد ۳، اپل چه زمانی تولید نسل قبلی را متوقف می‌کند. به اعتقاد کو، اپل کار سختی پیش رو دارد چرا که اگر ایرپاد ۲ با قیمت پایین‌تر در بازار حضور داشته باشد، روی فروش نسل سوم ایرپاد تاثیر می‌گذارد، با این حال کوپرتینویی‌ها ایرپاد ارزان‌قیمتی در بازار ندارند.

به اعتقاد کو، اگر اپل به دنبال افزایش فروش ایرپادها در آینده باشد، باعث نوآوری داشته باشد و برای مثال به سراغ عملکردهای مدیریت سلامتی برود تا محصولاتش با سایر ایربادهای بازار تفاوت پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی