ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدافون
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با مدافون؛ اپلیکیشن مشاوره پزشکی آنلاین [تماشا کنید]

کرونا با تمام بدی‌ها و تلخی‌هایش، آورده‌های خوبی هم داشت. حالا که خروج از خانه سخت‌تر و خطرناک‌تر از همیشه شده استارتاپ‌ها در تلاشند که تا جای امکان خدمات خود را غیرحضوری کنند. همین تلاش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۰

کرونا با تمام بدی‌ها و تلخی‌هایش، آورده‌های خوبی هم داشت. حالا که خروج از خانه سخت‌تر و خطرناک‌تر از همیشه شده استارتاپ‌ها در تلاشند که تا جای امکان خدمات خود را غیرحضوری کنند. همین تلاش سبب روی کار آمدن استارتاپ‌های جدید و ارتقای استارتاپ‌های قدیمی شده. از جمله استارتاپ‌هایی که قبلا در بازار حضور داشتند اما بعد از دوران کرونا نقش‌شان پررنگ‌تر از همیشه شد سرویس‌های مشاوره آنلاین پزشکی هستند.

یکی از این سرویس‌ها که مدت زیادی از شروع به کارش نگذشته «مدافون» نام دارد که در این ویدیو به بررسی آن پرداخته‌ایم. مدافون یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین پزشکی است که متخصصان و فوق‌تخصص‌های برتر کشور تشکیل شده و خدمات مشاوره آنلاین و غیرحضوری پزشکی را به کاربرانش ارائه می‌کند.

با مدافون می‌توانید به صورت متن، عکس، ویدیو و صوت با پزشک معالج خود در تماس باشید، مشاوره بگیرید و برای ادامه درمان از راه دور راهنمایی شوید. یک مزیت خوب این اپلیکیشن که آن را نسبت به سایر رقبایش متمایز می‌کند، مدت زمان کوتاهی است که میان شما و پزشک ایجاد ارتباط می‌کند.

مدافون تضمین می‌کند که می‌توانید در کمتر از 7 دقیقه، به پزشکی برسید که در لحظه آنلاین است و به محض پرسش سؤال می‌تواند پاسختان را بدهد. این ویژگی در کنار حق ویزیت‌های مقرون به صرفه و ارتباط سریع و آسان باعث شده که مدافون اپلیکیشن خوب و قابل اتکایی برای گرفتن مشاوره آنلاین پزشکی باشد.

برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن از شما دعوت می‌کنیم که به تماشای ویدیوی ما بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی