ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا احتمالا از شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد

انتظار می‌رود شیائومی دو پرچمدار جدید خود با نام‌های می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا را به زودی روانه بازار کند. هنوز اطلاعات زیادی به صورت رسمی از طرف شیائومی ارائه نشده اما به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

انتظار می‌رود شیائومی دو پرچمدار جدید خود با نام‌های می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا را به زودی روانه بازار کند. هنوز اطلاعات زیادی به صورت رسمی از طرف شیائومی ارائه نشده اما به نظر می‎‌رسد هر دو گوشی از شارژ سریع ۶۷ وات برخوردار خواهند بود.

این دو گوشی هوشمند که به تازگی اطلاعات آن‌ها در 3C ثبت شده، با شماره مدل‌های M2102K1C و M2102K1AC معرفی شده‌اند و طبق این اطلاعات با شارژ MDY-12-ES که اوایل سال جاری توانست تاییدیه خود را دریافت کند، سازگار خواهد بود. باید به این نکته توجه کرد که شماره مدل MDY-12-EU و MDY-12-ET برای این شارژرها ثبت شده است اما حرف آخر آن تنها به بازار هدف و نوع فروش محصول مرتبط است و مشخصات آن تغییری پیدا نخواهد کرد.

در حال حاضر، شیائومی تنها یک گوشی دیگر دارد که از سرعت شارژ بالاتری برخوردار است. می ۱۰ اولترا که نمی‌توان آن را در خارج از چین خریداری کرد از شارژ سیمی ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین سری بلک شارک ۳ که از سه مدل مختلف تشکیل شده، از شارژ سریع ۶۵ وات برخوردار هستند. به این ترتیب، از می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا پس از عرضه، می‌توان به عنوان قهرمان‌های جدید شیائومی در زمینه شارژ سریع یاد کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، شیائومی این بار دو مدل گوشی با مشخصات یکسان روانه بازار خواهد کرد. طبق گزارش‌ها این دو مدل از نظر ظاهر کلی و ابعاد، صفحه نمایش و مشخصات اصلی اساسا یکسان خواهند بود اما فناوری‌های قرار گرفته در دوربین آن‌ها متفاوت است.

شیائومی می ۱۱ اولترا دارای ماژول دوربین عقب بسیار بزرگی خواهد بود. همچنین این مدل به سه دوربین مجهز خواهد بود اما ممکن است به ترکیبی از دوربین اصلی دوگانه به همراه یک لنز پریسکوپ ارتقا یابد که می‌تواند از زوم تا ۱۲۰ برابر پشتیبانی کند. از طرفی دیگر دوربین شیائومی می ۱۱ پرو از بزرگنمایی حداقل ۵۰ برابر پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی