ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروبوک x360 11 G3
تکنولوژی

رونمایی HP از سه لپ‌تاپ اقتصادی با اهداف آموزشی

کمپانی HP در ادامه پاییز پرکارش محصولاتی اقتصادی را با اهداف آموزشی معرفی کرده که شامل مدل های تبدیل پذیر پروبوک x360 11 G3، G4 EE و همچین لپ تاپ Stream 11 Pro G5 است. پروبوک x360 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

کمپانی HP در ادامه پاییز پرکارش محصولاتی اقتصادی را با اهداف آموزشی معرفی کرده که شامل مدل های تبدیل پذیر پروبوک x360 11 G3، G4 EE و همچین لپ تاپ Stream 11 Pro G5 است.

پروبوک x360 11 G3 از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی و ۸ گیگابایت رم بهره برده و پردازنده آن بنا بر اولویت کاربر سلرون یا پنتیوم خواهد بود. گزینه های در دسترس برای حافظه داخلی نیز شامل ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت از نوع eMMC است. مدل G4 EE نیز مشخصاتی مشابه دارد اما توان محاسباتی آن به لطف یکی از پردازنده های Core m3 یا Core i5 قوی تر خواهد و علاوه براین حافظه داخلی پایه آن از ۱۲۸ گیگابایت شروع می شود.

از دیگر نقاط مشترک این دو مدل باید به محافظ پلاستیکی برای جذب ضربه، کیبورد مقاوم در برابر نفوذ آب و باتری با شارژدهی ۱۶ ساعته اشاره کرد. پروبوک x360 11 G3لپ تاپ Stream 11 Pro G5 نیز با فرم فاکتور معمولی تا ۱۸۰ درجه باز می شود. این دستگاه جان سخت با برخورداری از استانداردهای MIL-STD 810G و IP41 در برابر سقوط از ارتفاع ۶۰ سانتی متر مقاوم است.

Stream 11 Pro G5 نیز از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی بهره می برد که در دو مدل لمسی و غیر لمسی از راه می رسد. پیکربندی های مختلف این محصول شامل یکی از پردازنده های سلرون یا پنتیوم، ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه از نوع eMMC است. باتری این دستگاه بر خلاف دو مدل قبلی تا ۱۲ ساعت امکان شارژدهی دارد.

کمپانی آمریکایی برای تکمیل ضیافتش نسخه جدیدی از پک مدرسه خود (HP School Pack) را نیز معرفی کرده که شامل مجموعه ای از ابزارهای آموزشی است:

  • Classroom Manager 4.0: حفظ تمرکز و تعامل دانش آموزان و افزایش زمان تدریس
  • Simple Sign On: فراهم کردن دسترسی به هزاران اپلیکیشن و سرویس آموزشی در خانه و مدرسه
  • Kortext e-Reader: ارائه بیش از ۵۰۰ هزار مقاله و محتوای آموزشی با تخفیف یا به صورت رایگان
  • Bulb Digital Portfolios: حفاظت از پروژه های دیجیتالی و به اشتراک گذاری آنها در پلتفرمی ایمن و با کاربری آسان

کمپانی سازنده هنوز قیمت این محصولات را اعلام نکرده اما پروبوک x360 11 G3 و لپ تاپ Stream 11 Pro G5 از ماه آینده و مدل G4 EE نیز در بهار ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی