ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصاتی منحصر به فرد از گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M20

علیرغم افزایش سهم شرکت‌های تازه واردی نظیر هواوی و شیائومی، هنوز سامسونگ توانسته مقام اول را در میزان فروش جهانی تلفن‌های هوشمند از آن خود کند و سهم بیشتری از این بازار را تصاحب نماید. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

علیرغم افزایش سهم شرکت‌های تازه واردی نظیر هواوی و شیائومی، هنوز سامسونگ توانسته مقام اول را در میزان فروش جهانی تلفن‌های هوشمند از آن خود کند و سهم بیشتری از این بازار را تصاحب نماید. شرکت کره‌ای با اینکه می‌داند فروش پرچمدارانش مشکلی ندارد، علت استقبال مخاطبین از برند‌های دیگر را ضعف در تولید گوشی اقتصادی می‌داند و از این رو قصد دارد سال آینده، این بخش را تقویت نماید. به همین دلیل شایعاتی مبنی بر تولید گوشی اقتصادی گلکسی M20 با مشخصاتی بی سابقه شنیده می‌شود.

گوشی اقتصادی گلکسی M20

همانطور که در دیجیاتو خواندید، سامسونگ  قصد دارد نام‌ گوشی‌های اقتصادی خود را تغییر دهد و تلفن های هوشمند را تنها با چند نام محدود نامگذاری کند. برای مثال شایعه شده بود که این کمپانی قصد دارد دیگر حروف J ،C  و ON را مقابل نام گلکسی بکار نبرد و تمامی این مدل‌ها را با نام واحد M عرضه کند تا کاربران راحت تر بتوانند آنها را از یکدیگر تشخیص دهند.

چندی پیش حزئیات مبنی بر تولید گوشی های اقتصادی گلکسی M20 و M30 منتشر شد اما اکنون این شایعات بوی واقعیت به خود گرفته‌اند و مشخصات زیادی از آنها منتشر شده است. از آنجایی که مشخصاتی نظر نمایشگر‌های Infinity-O، آرایه‌های دوربین چهارگانه و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر جزو قابلیت‌های ویژه پرچمداران محسوب می‌شود کمپانی کره‌ای سراغ تنها ویژگی باقیمانده رفته تا آن را برای برخی کاربران ارتقا دهد.

بر اساس گزارشات بدست آمده گوشی اقتصادی گلکسی M20 به دوربین دوگانه و بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای مجهز خواهد بود اما باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، مشخصه قابل توجه آن به شمار خواهد رفت.

البته ایسوس، موتورلا و شیائومی تا به حال گوشی‌هایی با ظرفیت باتری بالای ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تولید کرده‌اند و این منطقه قلمروی ناشناخته یا منحصر به فردی به شمار نمی‌رود. با این وجود هیچ تولید کننده‌‌ای برای موبایل اقتصادی خود، چنین باتری قدرتمندی انتخاب نکرده است. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که گلکسی M20 با استقبال خریداران مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۲۸ آذر ۱۳۹۷

    یه روزی این نامگذاری های پیچیده واسه فروش بیشتر و تنوع بیشتر و کلاه گذاشتن بیشتر بود،الان میگین سامسونگ میخواد مشتری گیج نشه!

مطالب پیشنهادی