ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند رولکس rolex smartwatch concept
تکنولوژی

تصاویر ساعت هوشمند رولکس؛ یک کانسپت با کلاس

چند ماه پیش بود که نمونه هایی اولیه از نسل جدید ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل Android Wear معرفی شدند. Moto 360 و LG G Watch از جمله محصولاتی بودند که با بهره ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۷

چند ماه پیش بود که نمونه هایی اولیه از نسل جدید ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل Android Wear معرفی شدند. Moto 360 و LG G Watch از جمله محصولاتی بودند که با بهره گیری از نرم افزار بهینه سازی شده خود، طراحی بسیار متفاوت تری را از ساعت های کنونی، به نمایش گذاشتند.

ساعت هوشمند رولکس rolex smartwatch concept

در حالی که تا به اینجا تنها همین دو ساعت برای Android Wear طراحی و ساخته شده اند، یک تیم آلمانی کانسپتی را خلق کرده که در آن نسل جدید ساعت های هوشمند لوکس به نمایش گذاشته می شود.

گروه طراحی Curved با الهام گرفتن از محصولات زیبای شرکت رولکس، رؤیای خود از ساخت ساعت هوشمند اندرویدی توسط این شرکت را در قالب تصویر آورده است. Curved در واقع موفق شده با چنین کانسپتی نشان دهد که چگونه می توان بدون نیاز به تغییری اساسی در طرح ساعت های کلاسیک، از آن ها به عنوان یک ساعت هوشمند بهره گرفت.

ساعت هوشمند رولکس rolex smartwatch concept

ساعت های هوشمند تکنولوژی جدیدی هستند که هنوز آنچنان که باید و شاید فراگیر نشده اند و به نظر می رسد که در طول سالیان آینده تغییرات زیادی را به خود خواهند دید. پیش بینی می شود ورود شرکت هایی مانند اپل به این بازار، به فرآیند فراگیر شدن ساعت های هوشمند در میان کاربران کمک شایانی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • saeed
    saeed | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    خوبه.

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۲ مهر ۱۳۹۳

    خیلی باحاله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی