ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون هوشمند smart tv
تکنولوژی

تلویزیون هوشمند شیائومی با کیفیت 4K و قیمت ۶۴۰ دلار

شرکت شیائومی به عنوان غول دنیای تکنولوژی در کشور چین، سال گذشته با معرفی تلویزیون هوشمند خود پای خود را به خانه کاربران باز کرد. امروز اما در مراسمی که در شهر بیژینگ برگزار شد، ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۱

شرکت شیائومی به عنوان غول دنیای تکنولوژی در کشور چین، سال گذشته با معرفی تلویزیون هوشمند خود پای خود را به خانه کاربران باز کرد. امروز اما در مراسمی که در شهر بیژینگ برگزار شد، مدیر عامل این شرکت بر روی صحنه رفت و از نسل جدید تلویزیون هوشمند شیائومی با کیفیت 4K رونمایی کرد.

شیائومی هدف مشخصی را دنبال می کند و آن عرضه محصولاتی با قیمت بسیار رقابتی و قابل خرید برای همه است. با همین دیدگاه، تلویزیون 4K و هوشمند این شرکت تنها ۶۴۰ دلار قیمت دارد.

۶۴۰ دلار برای تلویزیونی هوشمند با کیفیت 4K قیمتی فوق العاده به حساب می آید

این تلویزیون که Mi TV 2 نام دارد از نمایشگری ۴۹ اینچی بهره می برد که در مقایسه با مدل سال گذشته ۲ اینچ بزرگتر شده است. ضخامت این دستگاه تنها ۱۵.۵ میلیمتر است و وزن آن ۱۲.۹ کیلوگرم را بر روی باسکول به ثبت می رساند.

لی جون، مدیر عامل شیائومی، در مراسم معرفی این محصول اعلام کرد که ابعاد تلویزیون بر اساس میانگین ابعاد خانه جوانان چینی در نظر گرفته شده و قابلیت های آن نیز بر اساس نیاز نسل جوان طراحی گشته است. Mi TV 2 از نمایشگر ساخت شرکت LG بهره می برد و از قابلیت های هوشمند بسیاری همچون جستجوی فیلم و سریال با فرمان های صوتی، برخوردار است.

xiaomitv2-vert (1)

شاید تصور عمومی از محصولات چینی، دستگاه هایی بی کیفیت باشد، اما شیائومی در سالیان گذشته نشان داده که می خواهد متفاوت کار کند. این شرکت در عین پایین نگه داشتن قیمت های خود، موفق شده تا محصولاتش را با کیفیتی مطلوب همراه نماید. Mi TV 2 نیز در همین راستا گام بر میدارد و با قیمت فوق العاده ۶۴۰ دلار می خواهد کیفیت 4K را برای همگان در دسترس کند. برای اینکه متوجه اهمیت این قیمت شوید بد نیست بدانید که شرکت های دیگر محصولات مشابه خود را با قیمت چند هزار دلاری در فروشگاه ها عرضه می کنند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • عباس.
    عباس. | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    با اینکه من از ال ای دی خوشم نمیاد تا به بالا .ولی این تلویزیون داره تمام مدلها کنار میزنه با قدرت میاد جلو حتی ماکروسافت داره قرار داد میبنده باهاش و گفتن باعث افتخاره کار با ماکروسافت جواب رد ندادن

  • محمد
    محمد | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    سلام دوستان این تلویزیون به ایران اومده و دارن میفروشن
    http://xiaomi.shoperzfa.com/xiaomi-mi-tv2-PR182552.html?uid=

  • سپنتا
    سپنتا | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    640 قیمت رقابتی هست، ولی انگار ی جای کار میلنگه!!! o.O

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی