ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن نیتو
نرم افزار و اپلیکیشن

با Nito خود را به یک کاراکتر کارتونی تبدیل کنید

اگر می خواهید برای سرگرمی خود را تبدیل به یک کاراکتر کارتونی کوسه یا آدم فضایی کنید و لحظاتی خوش برای خود و اطرافیانتان بسازید اپلیکیشن Nito به سادگی این کار را برای شما انجام ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۶:۰۹

اگر می خواهید برای سرگرمی خود را تبدیل به یک کاراکتر کارتونی کوسه یا آدم فضایی کنید و لحظاتی خوش برای خود و اطرافیانتان بسازید اپلیکیشن Nito به سادگی این کار را برای شما انجام می دهد.  اما چگونه؟

Nito با استفاده از دوربین جلوی آیپد و آیفون (متاسفانه هنوز نسخه اندرویدی موجود نیست) صورت شما را شناسایی کرده و با استفاده از تکنولوژی پیگیری عضله های صورت بدون نیاز به سنسور، تمام حرکات پوست صورت شما را ضبط و دریافت می کند. تنها لازمه کار این است که دستگاه را جلوی صورت خود و در جای مشخص شده بگیرید و محل قرار گیری چشم ها، بینی و لب را تعریف کنید و بینگو! شما تبدیل به یک کوسه خواهید شد. تمام حرکات صورت شما مانند پلک زدن، حرکت سر و حتی حرف زدن عینا توسط کاراکتر انیمیشنی تکرار می شود.

nito-app-2

این اپلیکیشن ویدیوهای ۱۵ ثانیه ایی ضبط می کند که به وسیله ایمیل و یا شبکه های اجتماعی قابل به اشتراک گذاری هستند. ۹ کاراکتر انیمیشنی مانند مانند میمون، مرد فضایی، کوسه و غیره  به رایگان موجود هست و سه کاراکتر دیگر به قیمت هر کدام ۹۹ سنت جهت خریداری قرار داده شده است. ضمنا برای بامزه تر شدن ویدیو پیشنهاد می کنم تغییر صدا دهید که البته در مورد نوع صدای بستنی شاتوتی هیچ نظری نداریم!

آنطور که سازندگان اپلیکیشن گفته اند آنها در حال ساخت نسخه های بهتر انیمیشن ها و نسخه حرفه ایی این اپلیکیشن هستند. همچنین ایجاد یک شبکه مجازی مخصوص Nitoها جهت گفتگوی کاراکترها با یکدیگر از اهداف آنها است تا بدین وسیله اوقات خوشی را برای همگان فراهم سازند.

اپلیکیشن Nito مناسب تمام سنین بوده و کار کردن با آن بسیار ساده است. همچنین در عین سادگی، جذابیت خاصی هم دارد و جزو اپلیکیشن های نوآور و خلاق به حساب می آید. مطمئنا شما هم پس از تست Nito با ما هم نظر خواهید بود.

Nito

Nito

سازنده: Obi Onyejekwe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۷۰ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

    ازین برنامه های باحال بای ای او اس زیاده....

  • dash feri
    dash feri | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    واقعا در پوست خودم نمی گنجم.
    هنوز باورم نمیشه تیم نارنجی برگشته.
    انشالله این سایتم با داشتن همچین تیمی موفق بشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی