ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

در میان ستارگان
تکنولوژی

تماشا کنید: تریلر نفس گیر فیلم جدید کریستوفر نولان، Interstellar

سرانجام انتظارها به سر رسید و تریلر دوم فیلم جدید کریستوفر نولان که "بین ستاره ای" یا "در میان ستارگان" (Interstellar) نام دارد، منتشر شد. کارگردان تحسین شده فیلم های ممنتو، اینسپشن، و سه گانه شوالیه ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۶

سرانجام انتظارها به سر رسید و تریلر دوم فیلم جدید کریستوفر نولان که "بین ستاره ای" یا "در میان ستارگان" (Interstellar) نام دارد، منتشر شد.

کارگردان تحسین شده فیلم های ممنتو، اینسپشن، و سه گانه شوالیه سیاه پوش حالا بعد از مدت ها پنهان کاری که خصلت او در مراحل پیش تولید، ضبط فیلم و پس از تولید است، یک تریلر ۲ دقیقه و ۲۸ ثانیه ای منتشر کرده.

بازیگران برنده اسکار، متیو مکاناهی و آن هثوی در کنار بازیگر نامزد اسکار، جسیکا چستین، ستارگان درخشان فیلم "بین ستاره ای" هستند که کاراکترهای آن در لباس گروهی جستجوگر فضایی، با استفاده از کرم چاله ها به سفر تا کرانه های دوردست فضا  می روند.

این تریلر کمی بیشتر فیلمنامه را آشکار می کند. کره زمین در وضع خوبی نیست، و سفر بین ستاره ای تنها گزینه باقی مانده برای کمک به بشر تلقی می شود. اما سایر جزئیات زیر لایه های پنهان کاری کریس نولان مخفی هستند و با شناختی که از او داریم، تا زمان اکران نیز چنین خواهند ماند.

فیلم بین ستاره ای که از آن به عنوان یکی از شانس داران عنوان پرفروش ترین فیلم ۲۰۱۴ یاد می شود، ۱۶ آبان (۷ نوامبر) روی پرده خواهد رفت. تریلر جذاب و پر از احساس آن را در زیر ببینید یا با حجم ۶.۳ مگابایت دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • nana.hayat
    nana.hayat | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

    كريستوفر نولان حرف نداره . . . . بابا كارگردان. . . خلاق . . .معركه اي

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی