ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۵ پرایم

تماشا کنید: اولین ویدیوی گلکسی اس ۵ پرایم با بدنه فلزی [به روز رسانی]

در اینجا ویدیویی را خواهید دید که به نظر می رسد اولین ویدیوی لو رفته از گلکسی اس ۵ پرایم (یا شاید گلکسی اس ۵ اکتیو) خواهد بود. کمی ضخیم تر از گلکسی اس  ۵ ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۶

در اینجا ویدیویی را خواهید دید که به نظر می رسد اولین ویدیوی لو رفته از گلکسی اس ۵ پرایم (یا شاید گلکسی اس ۵ اکتیو) خواهد بود. کمی ضخیم تر از گلکسی اس  ۵ معمولی با «قاب پشتی از جنس آلومینیوم و حاشیه های دور تا دور از جنس آلومینیوم صیقلی.» البته به گفته لو دهنده.

آن طور که  تهیه کننده ویدیو می گوید بدنه کمی بزرگتر از گلکسی اس ۵ معمولی است و در ضمن، مقاومت بیشتری هم در مقابل آب خواهد داشت چرا که درزهای بین قاب پشتی و لبه های کناری تلفن با نوار محکم تری پوشانده شده.

در نظر داشته باشید که این احتمالا نسخه پیش تولید محصول نهایی است که به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. بنابراین ممکن است جزئیات کوچکی در آن، تغییر کند. اما در کل، به نظر می رسد با نمایشگر QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و بدنه فلزی، سامسونگ یک پرچمدار واقعا شایسته در کیسه دارد.

شما می توانید ویدیو را در زیر ببینید یا از لینک مستقیم با حجم ۱۵ مگابایت دانلود کنید.

به روزرسانی: در ویدیوی دوم که در زیر می توان آن را دید یا با حجم ۱۶ مگابایت دانلود کرد، مشخص است که پردازشگر اسنپدرگن ۸۰۱ (مدل MSM8974) در این تلفن به کار رفته و اندروید ۴.۴.۳ روی آن نصب شده. اما نمایشگر همچنان Full HD است و نه QHD. اسم دستگاه هم به نظر قطعی است: Galaxy S5P یا گلکسی اس ۵ پرایم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (52 مورد)
  • mohammad_hakim
    mohammad_hakim | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

    چی شده همه اینجا میگن توهین به شعور مشتریاس ولی زیر مطلب پرایم اچ تی سی همه تعریف میکنن. یه بوم و دو هوا ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی